190E 2,3
Re: 190E 2,3
Shrickiltä löytyy, käytä hakua tai googlaa.pera8x kirjoitti:190E 2,3 8 venttiilinen kone, onko näihin mitään valmiita viritys nokka-akseleita, vai meneekö koneistus touhuks?
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
- IsoE
- Mersumies
- Viestit: 1338
- Liittynyt: Pe 07.11.2003 21:36
- Paikkakunta: Täs pellon reunalla
- Viesti:
www.ebay.com
Sieltä aikoinani löysin nokka-akselisarjan joka sisälsi nokan, venanostajat, yms. Peltipakosarja kuului myös ja muutoksilla oli saatu 160hv. Siinäkin luki että harvinainen sarja.
Sieltä aikoinani löysin nokka-akselisarjan joka sisälsi nokan, venanostajat, yms. Peltipakosarja kuului myös ja muutoksilla oli saatu 160hv. Siinäkin luki että harvinainen sarja.
Ex:
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
Kannattaa katsastaa myös www.ebay.de.A k i kirjoitti:www.ebay.com
Sieltä aikoinani löysin nokka-akselisarjan joka sisälsi nokan, venanostajat, yms. Peltipakosarja kuului myös ja muutoksilla oli saatu 160hv. Siinäkin luki että harvinainen sarja.
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Kokemuksesta (ei mese) viri nokan laitosta että vääntö alue karkaa ylös ja moottori maantienopeuksissa ei ole parhaalla vääntö alueella ja kulutus kun olisi pienimmillään tuolla väännön alueella,tällöin pitää polkea kovempaa pedaalia ja kulutus nousee,ei hyvä.Mutta ralli puolelle jossa kierrätellään se on jees.
sitä tässä kovasti haetaankin. koitetaan saada tota vääntöä pikkasen ylemmäs, jotta saadaan vähän heppojakin lisää. kulutuksen nousu on tiedossa. pensa vehkeet tuppaa aina kulutaan, kun on pikkasenkaan enempi tehoja.atlas kirjoitti:Kokemuksesta (ei mese) viri nokan laitosta että vääntö alue karkaa ylös ja moottori maantienopeuksissa ei ole parhaalla vääntö alueella ja kulutus kun olisi pienimmillään tuolla väännön alueella,tällöin pitää polkea kovempaa pedaalia ja kulutus nousee,ei hyvä.Mutta ralli puolelle jossa kierrätellään se on jees.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E