Vito
.
Cdi-viton ahtimien kanssa touhuajia taitaa olla tavattoman vähän.
Helpoin juttu on teetättää niihin ahtimen omiin kuoriin hiukan paremmista sisuskaluista uudet.
Mutta kannattaisikko aloittaa ihan siitä, että laittaa pakopaineen mittaukselle systeemit valmiiksi ja mittaa ensin ne.
Siitä jo sitten selviääkin, miten kovilla nykyinen kokoonpano on.
Ja siitä taas on huomattavasti helpompi arvioida mahdollisen uuden kokoa.
Ahtimen tyyppiähän voisi tieten vaihtaa muuttuvasiipiseenkin, mutta mielestäni ei ehken ole tarvetta, kunhan hukkaportillinen on valittu juuri oikean kokoiseksi haluttuun tehoon nähden.
Nykyiset ahtimet taitaa kaikki heräillä ihan eri malliin, kun vielä kymmenen vuotta sitten ja käytännössä man. vaihteiston ja VNT-ahtimen kanssa pitää aina kuiteskin alavääntöä rajoittaa, jolloin etu tarkkaan mitoitettuun hukkaportilliseen mahtaa jäädä ihan marginaaliseksi.
Automaatti ja suuri VNT onkin sitten ihan eri juttu.
Syötöt kärsii laittaa tappiin käytännössä heti, kun ahdot nousee tarpeeksi ja lopussakin voi ruiskutusajan pitää kohti pitkänä, kun ilmamäärä on suuri ja ahtimen tehonkesto riittää.
Mersun automaatti vielä kivasti huomioi muuttuneen tilanteen ja jättää turhaa kierroksilla huudattamista ja pienemmälle heittämistä pois.
Cdi-viton ahtimien kanssa touhuajia taitaa olla tavattoman vähän.
Helpoin juttu on teetättää niihin ahtimen omiin kuoriin hiukan paremmista sisuskaluista uudet.
Mutta kannattaisikko aloittaa ihan siitä, että laittaa pakopaineen mittaukselle systeemit valmiiksi ja mittaa ensin ne.
Siitä jo sitten selviääkin, miten kovilla nykyinen kokoonpano on.
Ja siitä taas on huomattavasti helpompi arvioida mahdollisen uuden kokoa.
Ahtimen tyyppiähän voisi tieten vaihtaa muuttuvasiipiseenkin, mutta mielestäni ei ehken ole tarvetta, kunhan hukkaportillinen on valittu juuri oikean kokoiseksi haluttuun tehoon nähden.
Nykyiset ahtimet taitaa kaikki heräillä ihan eri malliin, kun vielä kymmenen vuotta sitten ja käytännössä man. vaihteiston ja VNT-ahtimen kanssa pitää aina kuiteskin alavääntöä rajoittaa, jolloin etu tarkkaan mitoitettuun hukkaportilliseen mahtaa jäädä ihan marginaaliseksi.
Automaatti ja suuri VNT onkin sitten ihan eri juttu.
Syötöt kärsii laittaa tappiin käytännössä heti, kun ahdot nousee tarpeeksi ja lopussakin voi ruiskutusajan pitää kohti pitkänä, kun ilmamäärä on suuri ja ahtimen tehonkesto riittää.
Mersun automaatti vielä kivasti huomioi muuttuneen tilanteen ja jättää turhaa kierroksilla huudattamista ja pienemmälle heittämistä pois.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5