W202 C220 vm. 93

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Avatar
Vald0
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Su 16.03.2008 23:35
Paikkakunta: Turku

W202 C220 vm. 93

Viesti Kirjoittaja Vald0 »

Tuli tosiaan ostettua tossa tasan tarkkaan kuukausi sitten Vm. -93 oleva C-sarjan Mercedes. Kyseessä on ensimmäinen oma autoni, joten budjetti kaikessa tulee olemaan rajallinen. Kilometrejä auton mittariin on kertynyt 109tkm ja kyseessä on Saksan tuonti tämän vuosituhannen puolelta. Auto on ruostesuojattu 2006 ja huoltokirjasta löytyy leimoja Saksan ja Suomen ajoilta eri autoliikkeistä.

Tarkoituksena olisi vähän ehostaa ja saada auto poikkeamaan originaalista C-pappamersusta, jos näin voi sanoa! :lol:

Kysessä on Elegance-malli ja tarkoitus olisi luoda hieman sporttisuutta! 8)

Moottorina autosta löytyy 2,2L 16v kone. Autossa ei mitään varsinaista vikaa ole ilmennyt, paitsi pieni öljyvuoto jostai kohtia moottoria (ei syö öljyä kuitenkaan) Tyhjäkäynti vähän seilaa, mutta taitaa kuulua moottorin ominaisuuksiin. Sähkölaitteet ja kaikki muutkin toimii. Kattoluukku jostain syystä hidastelee, kun sen yrittää avata kokonaan ja kattoluukkuun on tullut melko syvät urat. Eli näillä eväillä lähdetään kesää kohti ajamaan! :D

Kuva
Tuossa nyt joku kuva ekalta viikolta.

Edit. tietoja lisää:

744 brilliant silver metallic (с 1991)

260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968)
287 ski inboard loading facility
through-loading feature (с 01.10.1990)
291 airbag for front passenger
airbag for driver and front passenger (с 01.07.1987 по 30.09.1993)
airbag for driver and front passenger (if driver airbag standard - then only for passenger)
305 dust filter (с 01.11.1990)
412 electric sliding roof with tilting device (с 01.07.1983)
531 automatic antenna (с 01.01.1963)
551 anti-theft warning system (с 01.11.1978 по 31.03.1998)
570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970)
front folding armrest w202 - housing at front with armrest
584 electric window lifters (front and rear doors) (с 01.04.1970)
electric window lifters, fourfold or sixfold
591 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane, (single-sheet safety glass), Germany
green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - Germany (с 01.01.1972)
673 high-capacity battery (с 01.01.1964)
750 Becker radio Europa 2000 vk (с 01.06.1990 по 31.03.1994)
955 extension tube on the roof, front
equipment package elegance (с 01.11.1991)

P.S. Kaikki, siis ihan KAIKKI neuvot ja vinkit on tervetulleita ja mielipiteitä saa toki vapaasti esittää!
Viimeksi muokannut Vald0, Ti 01.09.2009 18:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

tyhjäkäynnin ei kuulu seilata ;) hyvä auto! Itel oli moinen kans hetken aikaa mutta talorojektin tieltä myin sen pois. Onko automaatti? madallusjouset vaan www.kitupiikki.net niin on hyvä :)
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
kazaalite
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 92
Liittynyt: Su 12.04.2009 13:19
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja kazaalite »

myy mulle noi vanteet :lol: ? komee auto muuten mulla on samanlainen mutta värinä vaan joku shampanja tai joku vastaava
Nissan--->Mersu
Avatar
Vald0
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Su 16.03.2008 23:35
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Vald0 »

Sergey kirjoitti:tyhjäkäynnin ei kuulu seilata ;) hyvä auto! Itel oli moinen kans hetken aikaa mutta talorojektin tieltä myin sen pois. Onko automaatti? madallusjouset vaan www.kitupiikki.net niin on hyvä :)

Tyhjäkäynnin ääni vain vaihtelee ihan vähän kun tarkkaa kuuntelee ja piikki heilahtaa mittarissa ehkä millin, sitä vain kuuntelee autoa niin tarkkaan! :wink: Manuaali on mut tuntuis ihan hyvin jaksavan mennä risteykset, ettei kokoaja tarvi kepittää. :)
Avatar
Vald0
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Su 16.03.2008 23:35
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Vald0 »

kazaalite kirjoitti:myy mulle noi vanteet :lol: ? komee auto muuten mulla on samanlainen mutta värinä vaan joku shampanja tai joku vastaava



Jos vanteet kiinnostaa niin kyseessä on RH:n 16 tuumaset ja tällä hetkellä renkaina 225/50. Ja voidaanhan sitä myyntiäkin miettiä! 8)
Avatar
Vald0
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Su 16.03.2008 23:35
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Vald0 »

Nyt muuten tuli mieleen pari asiaa mitä voisin kysyä vähän viisaammilta!
Elikkä Sähköantenni: kuuluuko siitä jäädä näkyviin yksi kokonainen pätkä vai pitäisikö mennä kokonaan piiloon? Ulkolämpömittari: mittaristossa on paikka mutta ruutu näyttäisi olevan täysin musta. Onko mittari C-sarjassa vakiona vai onkohan sitä ollenkaan? :shock:
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

mun elegancessa oli mittari ulkolämmölle. en tiä onko se lisävaruste.

Sun sähköantenni o rikki, rasvaamalla ja huuhtomalla sen voi saaha toimimaan. Itekki ensin purkasin sen ja laitoin toimimaan, mutta ei se alkanu pela akunnolla ni vaihoin sen ja merteilissä maksoi 35€. Jos ostat uuden, ni älä heitä sitä vanhaa roskii, lähetä se mulle :D (tarvin sen sisäkalut muuhun hommaan)
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Vald0
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Su 16.03.2008 23:35
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Vald0 »

Sergey kirjoitti:mun elegancessa oli mittari ulkolämmölle. en tiä onko se lisävaruste.

Sun sähköantenni o rikki, rasvaamalla ja huuhtomalla sen voi saaha toimimaan. Itekki ensin purkasin sen ja laitoin toimimaan, mutta ei se alkanu pela akunnolla ni vaihoin sen ja merteilissä maksoi 35€.

Hmm, oon koittanu heittää CRC:tä siihe ja siin oli ensin 2 pätkää näkyvissä mut toine meni painamalla siitä sisään ja rupes toimii ihan hyvin, toista en vaa uskalla väkivalloin painaa. Onks tommosen antenni purku hankala, jos sitä koittas avaa ja putsaa? :roll:
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14032
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Vald0 kirjoitti:Elikkä Sähköantenni: kuuluuko siitä jäädä näkyviin yksi kokonainen pätkä vai pitäisikö mennä kokonaan piiloon? Ulkolämpömittari: mittaristossa on paikka mutta ruutu näyttäisi olevan täysin musta. Onko mittari C-sarjassa vakiona vai onkohan sitä ollenkaan? :shock:
Tervetuloa foorumille!

1. Jos moottori pyörii, helpoin on ostaa uusi piiska ja vaihtaa se. Sitten toimii kuin rasvattu. Oma antenni coupessa oikkuili juuri noin. Katsopa ohjetta täältä.

2. Ulkolämpömittari oli tuohon aikaan lisävaruste ja se olisi mainittu yo. varustelistauksessa koodilla 240.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
tähtipirssi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 297
Liittynyt: La 23.08.2008 08:53
Paikkakunta: Tellus

tonttiin

Viesti Kirjoittaja tähtipirssi »

tonttiin äkkiä tuo! :twisted:
M-B 300D W124-89 manual ex
M-B 250D W124-89 manual ex
M-B 250D W124-88 manual ex
M-B 300D W124-92 aut. ex
M-B 200D W124-90 manual ex
M-B W203 220CDI-2000 aut. ex
M-B 200D W124 -93 manual ex
M-B 320cdi W211-2005 aut.
M-B W115 200 bensiini -75 "Pystäri"
Avatar
Vald0
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Su 16.03.2008 23:35
Paikkakunta: Turku

Re: tonttiin

Viesti Kirjoittaja Vald0 »

tähtipirssi kirjoitti:tonttiin äkkiä tuo! :twisted:
Heh, se olisi tarkoituskin, on meinaan jäätävän korkea! Eihän sitä maasturia pitäny ostaa :) Jos jollai kokemuksii hyvistä alustaseteistä, niin pistäkää ihmeessä infoo ja mieluusti hintatietoja myös! 8)
Avatar
Vald0
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Su 16.03.2008 23:35
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Vald0 »

No tuli sitten tänää käytyä tarvikeliikkeessä kysymässä piiskaa, oisivat myyneet koko antennin moottoreineen, muuta ei ollut. Vehosta sitten tarttu mukaan uusi piiska ja hinta oli 55€ :x
Avatar
Fenton
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1294
Liittynyt: Ma 17.09.2007 16:52
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Ulkolämpömittarin paikka tosiaan näkyy mittaristossa, mutta on vain musta peitemuovi, jos ei ole lisävarusteena tilattu. Kuten tuolla jo todettiinkin.
Ville
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Avatar
Jonski
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 198
Liittynyt: La 03.05.2008 22:32
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Jonski »

H&R setti vaan tuolta kitupiikistä ;)
Avatar
Vald0
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Su 16.03.2008 23:35
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Vald0 »

Hmm, mahtaakohan tuo H&R setti sopia, kun lukee sivuilla: "Etuakseli: 40 mm, taka-akseli: 40 mm, vuosimalli alk.:12/95" Onko näissä autoissa mitään muutoksia tullut tuossa välissä? :roll:
Avatar
matias_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 110
Liittynyt: La 15.11.2008 15:02
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja matias_ »

jousen yläpäät on vain erilaiset. vanhemmissa on tasanen ja uudemmissa semmonen että loppuu vajaasti.
MB C220 vm. 94
S210 320CDI 02
Avatar
Vald0
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Su 16.03.2008 23:35
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Vald0 »

matias_ kirjoitti:jousen yläpäät on vain erilaiset. vanhemmissa on tasanen ja uudemmissa semmonen että loppuu vajaasti.

Aiheuttaneeko mitään ongelmia asennuksessa tai missään muussa vaiheessa?
Avatar
matias_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 110
Liittynyt: La 15.11.2008 15:02
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja matias_ »

Laitat vaan uudenman malliset jousen yläpään kumit niin nse on siinä, maksaa noin 5-10 euroa kappale, riippuen korkeudesta.
MB C220 vm. 94
S210 320CDI 02
Avatar
JarkkoN
Mersumies
Mersumies
Viestit: 4163
Liittynyt: Pe 01.09.2006 14:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JarkkoN »

Itsellä oli tuollainen uudesta saakka.

Tyhjäkäynnin pitää olla tasainen ja värinätön. Pahimmassa tapauksessa
moottorin johtosarja on hajoamassa. Kannattaa tarkkailla johtoja.

Antenniin ainoa lääke on uusi piiska, kuten jo hommasitkin.
Voitele ja puhdista se säännöllisesti CRC-556:lla.

Ulkolämpömittaria ei ole, kun se ei ole vakio eikä sitä näy listassa.

Madallusta en suosittele enkä muutakaan tuunausta, auto on kivan
näköinen vakiona ja ulkonäkö vastaa voimavaroja. Erilaiset jouset ja
renkaat voivat pilata mukavuuden ja ajettavuuden, jos geometria kovin
paljon muuttuu. Mutta siitä vaan muuttamaan, jos siltä tuntuu. Hyvä
vaihtoehto voisi olla alkuperäinen Sport tai Esprit-alusta, jonka voit
saada käytettynä kohtuuhintaan. Ihan loppuunajettua ei kannata alle
laittaa.

Elegance-mallissa on vakiona aluvanteet, koeta hommata ne alle, jos
kuvan vanteet eivät ole alkuperäiset.

Kannattaa kurkistaa tunkinpaikat ja lokasuojat läpi, ettei massa ole
irtoamassa. Sähköantennin reikä voi ruostua, se kannattaa tarkistaa ja
maalata paikkavärillä. Pienen sivellinpullon saa Vehosta, sillä voi korjata
kiveniskemätkin.

KL-varaosista saa sen piiskan ja muitakin alkuperäisiä osia hiukan
halvemmalla kuin Vehosta.

Kattoluukkua kuuluu voidella säännöllisesti ja puhdistaa
vedenpoistoputket. Samalla voit voidella muitakin paikkoja, erityisesti
saranat, kaasuvivusto, konepellin salpa ja pyyhinmekanismi. Käytä
juoksevaa vaseliinia. Pyyhkimen saa keskelle lasia, kun panet ensin
pyyhkijän päälle ja sitten käännät avaimesta virran päälle lyhyeksi
aikaa. Pyyhkimen varren päältä saat ilman työkaluja suojan irti ja
vaseliini tulee alla olevaan liukuun.
Avatar
Vald0
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Su 16.03.2008 23:35
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Vald0 »

JarkkoN kirjoitti:Itsellä oli tuollainen uudesta saakka.

Tyhjäkäynnin pitää olla tasainen ja värinätön. Pahimmassa tapauksessa
moottorin johtosarja on hajoamassa. Kannattaa tarkkailla johtoja.

Antenniin ainoa lääke on uusi piiska, kuten jo hommasitkin.
Voitele ja puhdista se säännöllisesti CRC-556:lla.

Ulkolämpömittaria ei ole, kun se ei ole vakio eikä sitä näy listassa.

Madallusta en suosittele enkä muutakaan tuunausta, auto on kivan
näköinen vakiona ja ulkonäkö vastaa voimavaroja. Erilaiset jouset ja
renkaat voivat pilata mukavuuden ja ajettavuuden, jos geometria kovin
paljon muuttuu. Mutta siitä vaan muuttamaan, jos siltä tuntuu. Hyvä
vaihtoehto voisi olla alkuperäinen Sport tai Esprit-alusta, jonka voit
saada käytettynä kohtuuhintaan. Ihan loppuunajettua ei kannata alle
laittaa.

Elegance-mallissa on vakiona aluvanteet, koeta hommata ne alle, jos
kuvan vanteet eivät ole alkuperäiset.

Kannattaa kurkistaa tunkinpaikat ja lokasuojat läpi, ettei massa ole
irtoamassa. Sähköantennin reikä voi ruostua, se kannattaa tarkistaa ja
maalata paikkavärillä. Pienen sivellinpullon saa Vehosta, sillä voi korjata
kiveniskemätkin.

KL-varaosista saa sen piiskan ja muitakin alkuperäisiä osia hiukan
halvemmalla kuin Vehosta.

Kattoluukkua kuuluu voidella säännöllisesti ja puhdistaa
vedenpoistoputket. Samalla voit voidella muitakin paikkoja, erityisesti
saranat, kaasuvivusto, konepellin salpa ja pyyhinmekanismi. Käytä
juoksevaa vaseliinia. Pyyhkimen saa keskelle lasia, kun panet ensin
pyyhkijän päälle ja sitten käännät avaimesta virran päälle lyhyeksi
aikaa. Pyyhkimen varren päältä saat ilman työkaluja suojan irti ja
vaseliini tulee alla olevaan liukuun.

No tällä hetkellä ainakin auton ajettavuus ei ole siitä parhaimmasta päästä, jousitus on todella mukavuuspohjainen ja kun painaa vähän enemmän kaasua, niin takapää joustaa alaspäin... Bulevardiristeilijää en kyllä halua tai jos haluan niin sitten pitää kyllä ostaa auto joka on valmistettu ison meren toisella puolen! :lol:

No makuasiathan on aina makuasioita, että mikä näyttää hyvältä ja mikä ei. Mielestäni auto on aivan liian korkea, kun pystyy näkemään horisontin auton ali... Eli todennäköisesti se nyt siinä pitää ainakin muuttaa. Isompaa "tuunausta" en kyllä ole ajatellut. Pientä sporttisuutta vain lisää :wink:
Avatar
JarkkoN
Mersumies
Mersumies
Viestit: 4163
Liittynyt: Pe 01.09.2006 14:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JarkkoN »

Siitä on varmaankin iskarit lopussa. Vakioalusta on riittävän jämäkän
tuntuinen ajossa varsinkin C220:ssa, jossa on kallistuksenvaimennin
myös takana. C280 on hiukan kankeamman tuntuinen käännöksissä
painavamman moottorin takia. C180 ja C200 ovatkin sitten niin hitaita,
ettei alustalla ole paljon väliä. Molempia olen ajanut automaattina ja
kyllä tuli vääntöä ikävä.

Esprit-alustaa olen kokeillut uutena ja se oli kyllä aika onnistunut
kompromissi mukavuuden ja jämäkkyyden välillä. Päädyin silti
tavalliseen alustaan eikä missään vaiheessa kaduttanut. Maavaralle
on ollut käyttöä.

Mutta kuten sanottu, jos matala auto miellyttää silmää enemmän, niin
siitä vaan madaltamaan.
Avatar
Vald0
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Su 16.03.2008 23:35
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Vald0 »

Pitkästä aikaa voisi taas kirjotella tänne jotain.
6tkm kilometrejä tällä autolla takana ilman mitään vikoja! Nyt on vähän tullut päivitettyä autoa. Hankin avantgarde-maskin ja helmat on menossa maalaukseen. Takakontista löytyy alustasetti, joka odottaa vielä asennusta. Puuttuvat 2 vanteen keskiötäki sain hankittua.

Syksy lähestyy ja kohta on pimeää, onkohan mahdollista hankkia tähän xenoneita? Näitä kuitenkin näkyy liikenteessä aika paljon xenoneilla mutta joku sanoi että ovat laittomia. Eikös kuitenkin xenon-valot ovat olleet lisävarustelistalla w202:ssa? :roll:
Avatar
Vald0
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Su 16.03.2008 23:35
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Vald0 »

Kuva

Vihdoinkin auto laskeutui taivaasta edes vähän maanpintaa lähemmäs!8)
Alustana H&R -40mm, GTS iskarit.

(Järkyttävää jälkeä saa näköjään nokian 3,2mpix kameralla...)
Avatar
Stuba
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 384
Liittynyt: To 11.05.2006 12:43
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja Stuba »

Ainakin facelift 202:sta on saanu xenoneilla... Omassa farkussa ollu nuo jälkiasennus xenonit jo päälle vuoden (lyhyet&pitkät) ja ovat laittomat mutta paremmat kuin halogeenit :) Tien päällä ei ole ole poliisien kanssa ongelmia ollu vaikka ratsiaan olen ajanut ja pysäytetty pari kertaa muista syistä(tummat etulasit oli 8) )... Katastukseen olen suosiolla nuo pois jättäny kun ei tuossa varttia enempää saa kulumaan kun polttimot vaihtaa tavallisiksi... :lol: Ja parantaahan nuo kseenonit ulkonäköäkin halogeenikynttilöihin verrattuna... Kunhan vaan suuntaus ei ole päin honkia...
S202 220 CDI Äsprit
Avatar
Vald0
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Su 16.03.2008 23:35
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Vald0 »

T.K kirjoitti:Ainakin facelift 202:sta on saanu xenoneilla... Omassa farkussa ollu nuo jälkiasennus xenonit jo päälle vuoden (lyhyet&pitkät) ja ovat laittomat mutta paremmat kuin halogeenit :) Tien päällä ei ole ole poliisien kanssa ongelmia ollu vaikka ratsiaan olen ajanut ja pysäytetty pari kertaa muista syistä(tummat etulasit oli 8) )... Katastukseen olen suosiolla nuo pois jättäny kun ei tuossa varttia enempää saa kulumaan kun polttimot vaihtaa tavallisiksi... :lol: Ja parantaahan nuo kseenonit ulkonäköäkin halogeenikynttilöihin verrattuna... Kunhan vaan suuntaus ei ole päin honkia...
Minkäs merkkistä ja hintaista xenon systeemiä olet käyttänyt? 8)
Avatar
Stuba
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 384
Liittynyt: To 11.05.2006 12:43
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja Stuba »

Vald0 kirjoitti:
T.K kirjoitti:Ainakin facelift 202:sta on saanu xenoneilla... Omassa farkussa ollu nuo jälkiasennus xenonit jo päälle vuoden (lyhyet&pitkät) ja ovat laittomat mutta paremmat kuin halogeenit :) Tien päällä ei ole ole poliisien kanssa ongelmia ollu vaikka ratsiaan olen ajanut ja pysäytetty pari kertaa muista syistä(tummat etulasit oli 8) )... Katastukseen olen suosiolla nuo pois jättäny kun ei tuossa varttia enempää saa kulumaan kun polttimot vaihtaa tavallisiksi... :lol: Ja parantaahan nuo kseenonit ulkonäköäkin halogeenikynttilöihin verrattuna... Kunhan vaan suuntaus ei ole päin honkia...
Minkäs merkkistä ja hintaista xenon systeemiä olet käyttänyt? 8)
http://www.hidstore.fi/

Tuolta olen kaksi sarjaa tilannut ja tyytyväinen ollu... :)
S202 220 CDI Äsprit
Avatar
Vald0
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Su 16.03.2008 23:35
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Vald0 »

Tietäskö joku, pystyykö noita ovien alareunassa olevia kumilistoja maalaamaan? Olen kuullut ettei maali oikein pysy niissä, mikä neuvoksi? Helmat menossa muuten keskiviikkona maalaukseen. Olisi paljon siistimpi täysin hopeisena tietysti... 8)
Turmelo
Mersumies
Mersumies
Viestit: 606
Liittynyt: Su 18.07.2004 16:12
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Turmelo »

Itse ainakin maalasin nuo kumilistat, mutta vielä ei tietoa kestävyydestä. Joustoaineen kun laittaa lakansekaan niin vähän voi jeesata kestävyyttä, mutta itselläni ei ole edes sitä. Huolellinen puhdistus niille ja sit muovipohja, ne ainakin ehdottomat.
Avatar
Vald0
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Su 16.03.2008 23:35
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Vald0 »

Turmelo kirjoitti:Itse ainakin maalasin nuo kumilistat, mutta vielä ei tietoa kestävyydestä. Joustoaineen kun laittaa lakansekaan niin vähän voi jeesata kestävyyttä, mutta itselläni ei ole edes sitä. Huolellinen puhdistus niille ja sit muovipohja, ne ainakin ehdottomat.

Jeps jeps, täytyy kattoo, jos jälkeenpäin sitte hoitais sen, ku auto tosiaa nyt meni jo maalarille ja hän sano, ettei tuu pysymään ainakaa perusmaalit siinä..
:roll:
Avatar
Vald0
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Su 16.03.2008 23:35
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Vald0 »

Kuva

Noniin nyt taas vähän edistystä, helmat maalissa. Ehkä tuon mustan kumilistan kanssa pärjää, ei se niin ruma ole. Taas tämmönen kamerakännykkä otos mutta eiköhän tästäkin jotain jo näe...
:D
Vastaa Viestiin