Vissiin seissyt kevätsateessa ulkona kun on noin paisunut...
W140 tai W203, hintatoive on aika tuju joka tapauksessa autolle joka on aivan solmussa rattiin saakka. Ihmettelen jos runko ei ole jenkalla sekin. 1994, 198032 km ja 14300 e... No, ei se ole pöhkö joka pyytää vaan...
Uskokaa pois, eräät ovat niin taitavia fiksaamaan noita kolariautoja että siinä ei leka paljon pauku kun auto on jo liikenteessä.
Esimerkkinä voidaan mainita näkemäni w123 jossa kone, keula, perä, katto ja kaikki ovet olivat eri autoista, samoin sisusta.
Lattian poikki meni semmoinen leveä hitsaussauma ja niin edelleen.
On helppo tapaus korjata ( 50 auton kokemuksella ), eikä edes kallis homma. Kori on suora, eikä tuossa vauriokohdassa ole edes mitään kallista osaa ja osia saa nykyään helposti . Itselle tehtynä kelpo auto, mutta myyntiä varten ei kannata ottaa (liian pieni vammainen ja vanha sekä kallis, ei saa voittoa ). Noi Linttiksen hinnat on aina liian kovia ja tyhmä maksaa pyydetyn ( esim. viimeisimmän autoni, Ford Mondeon, ajettu 5000km, lähtöpyynti oli 13000€ ja maksoin lopulta siitä 6000€. Autoon vaihdoin 2xAirbagit, etuoven tuulilasin , vetarin, maalauksen ja myin 16000€ heti katsastuksen jälkeen.).