Herrasmiehen peli ???
Herrasmiehen peli ???
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Varmaankin näitä meinataan:
-ei-avantgarden maski
-ei-avantgarden vaihdekepinnuppi
-kolhut etupuskurissa
-karseen likasen näkönen konetila
-vanha mankka/navisysteemi, johon ei saa päivitettyjä Suomen karttoja
-vaihdekepin alla eri väristä puuta ku muu sisustuksen puu (=viritys), kuten myös kyynärtulilokeron roskiksen kansi...
-hitonmoinen möhkömallin puhelinteline
-rikkinäinen tavaraverkko hantin puolella
-mukavannäköinen käytettyjen autojen myyntikoppi maisemana...
-ei-avantgarden maski
-ei-avantgarden vaihdekepinnuppi
-kolhut etupuskurissa
-karseen likasen näkönen konetila
-vanha mankka/navisysteemi, johon ei saa päivitettyjä Suomen karttoja
-vaihdekepin alla eri väristä puuta ku muu sisustuksen puu (=viritys), kuten myös kyynärtulilokeron roskiksen kansi...
-hitonmoinen möhkömallin puhelinteline

-rikkinäinen tavaraverkko hantin puolella
-mukavannäköinen käytettyjen autojen myyntikoppi maisemana...
On se kyllä hyvä , että Suomessa on tarjolla oikeita
Suomiautoja , joita myy vain täysin Suomalaiset rehelliset autokauppiaat.
Jos konehuone on pesty myyntiautossa niin eikö se paremminkin viittaa siihen, että
vuodot on haluttu peittää ???
Ei kai nahkapenkit kovin helposti likaannu ? Onhan ne
tietysti kylmät ja epämukavat Lapissa talvella. Onneksi on olemassa
classic-malli!
Oliko auto liian halpa kun tuli noin kitkeriä kommentteja ?
Suomiautoja , joita myy vain täysin Suomalaiset rehelliset autokauppiaat.

Jos konehuone on pesty myyntiautossa niin eikö se paremminkin viittaa siihen, että
Ei kai nahkapenkit kovin helposti likaannu ? Onhan ne
tietysti kylmät ja epämukavat Lapissa talvella. Onneksi on olemassa
classic-malli!
Oliko auto liian halpa kun tuli noin kitkeriä kommentteja ?
Minä taas kiinnitin huomiota siihen että hyvin varusteltuun autoon on vaihdettu huonommin varustellun osia. Taitaa olla kolaroitu tai muuten vaurioitunut ja sen jälkeen paikkailtu purkaamo-osilla. -> ei kelpaa minulle.akm8553 kirjoitti:Eniten kiinnitin huomiota hintaan, alle 5 k€. Jos kilometrit pitää paikkansa
Jos saksasta asti lähdetään autoa hakemaan niin sen pitää olla just eikä melkein. muutama satanen lisää niin ei harmita sitten myöhemmin kun tuli ostettua melkein semmonen minkä halusin, eikä sitä ihannetta.RH kirjoitti:Pienet estetiikkaongelmat sietää, jos muutoin asiallisessa kunnossa. Hauskaa koko rahalla.
Kaikkihan sen näkee että kuskin penkki ja käsinoja on paskaset.sportsman kirjoitti:Ei kai nahkapenkit kovin helposti likaannu ?
Minä siis peitän vuotoja joka kerta kun pesen autoni? Ilmankos niitä ei ole näkynytsportsman kirjoitti:Jos konehuone on pesty myyntiautossa niin eikö se paremminkin viittaa siihen, että

Todennäköisesti liian huono. Tämän perusteella ymmärrän kyllä hyvin muissakin ketjuissa esiintyneen fanaattisuuden, että Väyrysestä ei kannata maksaa kuin pari tonnia eikä se sen arvokkaampi olekaan. Ymmärtäähän sen, kun tommosia pommeja miettii, eikä paremmasta ole tietoa.sportsman kirjoitti:Oliko auto liian halpa kun tuli noin kitkeriä kommentteja ?
Kun ei tosiaan kuitenkaan montaa tonnia kannata pistää lisää, niin saa faceliftatun priimapelin.
No sitten voisi kommentoijat laittaa uuden linkin
kaikki vaatimukset täyttävään autoon hintaluokassa alle
5000 euroa ?? Sellaiseen jota voi käyttää myös arkiajoissa
ympärivuoden!
Tarkoitan siis mersua enkä toyotaan mikä näyttää olevan
joidenkin unelma-auto, jopa tällä foorumilla .
ympärivuoden!
Kauhee pulkka
Itse en kyllä ikinä sekaantuisi tuollaiseen sekasikiöön mutta kukin tyylillään. Kaipa tuo jollekkin jobbarille on löytö kuka sitten myy tuon tupla-hinnalla suomessa jollekin hyväuskoiselle/asioista tietämättömälle kuka sitten tulee tänne foorumille vinkumaan miten kalliit väyryset on p*skoja autoja 

S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
- timbeniiranen
- Vakiokalustoa
- Viesti:
itsekkin ekana hokasin tuon että autoja on tuotu jo vuodesta 1989 ja isäntä tulee mesefoorumilta kyselee neuvoja... (toivotavasti et oo tuonu mun autoo)Pena_ kirjoitti:Luulis sun ymmärtävän asioita jos kerran olet "Tuontiautoilija vuodesta 1989".
juu en itekkää sekasikiöön sotkeutuisi...

Golf-kärry
w203 200cdi -03
w203 200cdi -03
Ainakin oma pointtini oli siinä että jos saksasta haetaan niin sieltä haetaan virheettömässä kunnossa oleva unelma. (kuva tuossa vasemmalla)sportsman kirjoitti:No sitten voisi kommentoijat laittaa uuden linkin
ympärivuoden!
Noita halpoja paskoja saa suomestakin. Jos ei auton ulkonäkö ole tärkeä ja hakee vain kovaa käyttöä kestävää peliä niin kylkikukka satalankkuja on suomi pullollaan, ja ne maksaa jopa vähemmän.
Tuollaisen hakeminen olisi vähän sama kuin lähtisi ranskalaiseen kylään ja ostaisi euroshopper kaljaa eikä hyvää ranskalaista viiniä.
Minulta lähtee heti kaksi unelma Toyotaa viiellä tonnilla

Ihan kivan näköinen autohan tuo.On pistänyt silmään,että väyrysessä on todella usein surkean himmeät ajovalojen lasit..antaa heti käytetyn ja jotenkin epäsiistin vaikutelman(ainakin minulle).Mistähän tämmöinen johtuu,kun vanhoissa 124/201 vaunuissa en ole samaa huomannut?
No,pientähän tuo verrattuna esim.vanhempien Citroen Xantioiden takavalo-ongelmaan;muovi menee järkyttävään kuntoon ajan saatossa.
No,pientähän tuo verrattuna esim.vanhempien Citroen Xantioiden takavalo-ongelmaan;muovi menee järkyttävään kuntoon ajan saatossa.
W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
Vastasit itse kysymykseesi. W210:n ajovalojen lasit on muovia.Ari kirjoitti:On pistänyt silmään,että väyrysessä on todella usein surkean himmeät ajovalojen lasit..antaa heti käytetyn ja jotenkin epäsiistin vaikutelman(ainakin minulle).Mistähän tämmöinen johtuu,kun vanhoissa 124/201 vaunuissa en ole samaa huomannut?
muovi menee järkyttävään kuntoon ajan saatossa.
Uudet lasithan maksaa 100-130€ kappale

Jännä juttuhan on se, että faceliftattuhin ei saa enää uusia "laseja" eli muoveja, vaan pitää ostaa koko umpioJeremyH kirjoitti:Vastasit itse kysymykseesi. W210:n ajovalojen lasit on muovia.
Uudet lasithan maksaa 100-130€ kappale(KL-varaosa hinta tavallinen satasen, Xenon 130€. jostain saa varmaan halvemmallakin)