Sitä tässä lähin miettimään et kun kohta vaihtuu isompi ahdin tohon omaan rassiin, et jos on oikein mitotettu ahdin ja auto on vain tavallisessa arki käytössä nii kestääkö kone 1.5 baarin ahtoja.
Keulalle tietysti tulee sopivan kokoinen cooler pitäs ainakin ahtoilma olla
viileetä
Kuningassorvari kirjoitti:Sitä tässä lähin miettimään et kun kohta vaihtuu isompi ahdin tohon omaan rassiin, et jos on oikein mitotettu ahdin ja auto on vain tavallisessa arki käytössä nii kestääkö kone 1.5 baarin ahtoja.
Keulalle tietysti tulee sopivan kokoinen cooler pitäs ainakin ahtoilma olla
viileetä
Motti on orkkis turbo diesel
Juuri näin. Kun ahdin on sopiva niin pakopaineet eivät nouse liian korkealle. Myös isompi kuuleri antaa pelivaraa.
Laatikko kyllä kestää tehoja. Mutta jos vääntöä on kovasti, alkaa manuaalin kytkin pettämään ensimmäoisenä.
sehän on ihan turbosta kiinni et kestääkös 1.5 bar ei ainkaan vakiolla omassa on vanha switseri 54/58 siivillä ja se on aikalailla sopivan kokoinen ja olen jo pitemmän aikaa ajellut 1.8-2.2 bar ahdoilla...
250n vakio 722.4 "pikkulaatikko" ei pitemmän päälle kestä paljoakaan tehoa.
Se on suunniteltu kestämään 200nm jatkuva vääntö. Tosin oikeissä säädöissä kestää normaali ajot hyvin. Kunhan ei ala hulluttelemaan.
300sta turbosta löytyy sitten jämerämpi 722.3 laatikko joka kestää tuplaten vääntöä.
petska kirjoitti:sehän on ihan turbosta kiinni et kestääkös 1.5 bar ei ainkaan vakiolla omassa on vanha switseri 54/58 siivillä ja se on aikalailla sopivan kokoinen ja olen jo pitemmän aikaa ajellut 1.8-2.2 bar ahdoilla...
ethän sää anna etes kenkää sille
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Mika.T kirjoitti:250n vakio 722.4 "pikkulaatikko" ei pitemmän päälle kestä paljoakaan tehoa.
Se on suunniteltu kestämään 200nm jatkuva vääntö. Tosin oikeissä säädöissä kestää normaali ajot hyvin. Kunhan ei ala hulluttelemaan.
300sta turbosta löytyy sitten jämerämpi 722.3 laatikko joka kestää tuplaten vääntöä.
Tarkotatko et 250 vapari koneessa on 722.4 loota....?
Vai onko se sama Turbo Dieselissä
Mulla kun on tää oma peli Usan vientimallia eli Malliltaa on 300 Mut keulilla on 250 turbo dieselin kone