w202 käsijarrun säätö

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
make36
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 24
Liittynyt: To 28.10.2004 08:03
Paikkakunta: Vaajakoski

w202 käsijarrun säätö

Viesti Kirjoittaja make36 »

Takapenkin alla olevasta himmelistä lähtee vaijerit irti itsestään. Ajon aikana tärinästä. Voiko vaijerit venyä niin paljon, että tulee liikaa löysää? Mielestäni epäkesko on suurimmillaan, eli pitäisi olla kireällä. Muuta säätöähän ei taida olla?
japperi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 271
Liittynyt: Su 20.04.2008 15:23
Paikkakunta: kainuu

Viesti Kirjoittaja japperi »

Löysää säätöä epäkeskosta reilusti,nosta takarenkaat ilmaan, irroita yksi regaspultti,katso taskulampulla reiästä samalla rengasta pyörittäen kunnes näet hakamutterin,pyöritä hakamutteria meisselin kärjellä kunnes rengas menee lukkoon,palauta sen verran että rengas pyörii normaalisti,tee sama toiselle puolelle,säädä sitten epäkeskosta poljinliike sopivaksi ja siinä se.
make36
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 24
Liittynyt: To 28.10.2004 08:03
Paikkakunta: Vaajakoski

Viesti Kirjoittaja make36 »

Kengät on kehitty lähelle. Käsijarru toimi hyvin pari päivää säätöjen jälkeen, mutta sitten vaijerit taas irtosi.
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

käsijarrun levitin ei liiku kunnolla. eli korjaa seisontajarrun niin vaijerit ei irtoile :lol:
Pappatunturi-1970
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 41
Liittynyt: Ti 01.06.2010 21:18

Re: w202 käsijarrun säätö

Viesti Kirjoittaja Pappatunturi-1970 »

Tuossa levittimessäköhän lienee vika, käsijarru ei kuskin puolella aina irrota säätämisestä huolimatta. Hakamutteri ja penkinalus-epäkesko on säädöissä mutta siitä huolimatta jarru jää päälle ja kuumenee ajossa.
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: w202 käsijarrun säätö

Viesti Kirjoittaja veskola »

Puhuu käsijarrun levittimestä rummun sisällä, ne osat liikkuviksi ja sitten säädöt.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Vastaa Viestiin