mitäpä seuraavaks tutkimaan
210 e430 tyhjäkäynti
210 e430 tyhjäkäynti
vaihtelin tuossa tulpat siinä uskossa että olis tuo tyhjäkäynnin lievä 'pätkiminen' loppunu mut ei vaikutusta
mitäpä seuraavaks tutkimaan
mitäpä seuraavaks tutkimaan
tulpan johdot 
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
Laita auto käyntiin pimeellä ja mene katsomaan mistä tulpan johdosta hyppää sininen kaari...
Se tulpan johdon muovikuori menettää ajan myötä eristys kykynsä. jonka jälkeen kipinä loikkaa pois johdosta ennen tulppaa.
Katso johdot läpi näkyykö missään sulanutta tai muuten vaurioitunutta kohtaa?
Voihan se vika olla muuallakin mutta tuo nyt tuli ekana mieleen...
Voihan esim. puolakin olla menettänyt tehonsa...
(oma corolla pätki tyhjäkäynnillä, pikku hiljaa pätkiminen lisääntyi kunnes ei oikein pysynyt käynnissä alle 2000rpm. Viikko sitten lopetti käymisen kokonaan. Oli puola räjähtänyt, sytkäpoksi palanut ja tulpan johdot sulanut. Mutta ei sentään palanut koko Toyo) Loppujen lopuksi suht samanlaista tekniikkaahan näissä on (perus periaatteeltaan)
Se tulpan johdon muovikuori menettää ajan myötä eristys kykynsä. jonka jälkeen kipinä loikkaa pois johdosta ennen tulppaa.
Katso johdot läpi näkyykö missään sulanutta tai muuten vaurioitunutta kohtaa?
Voihan se vika olla muuallakin mutta tuo nyt tuli ekana mieleen...
Voihan esim. puolakin olla menettänyt tehonsa...
(oma corolla pätki tyhjäkäynnillä, pikku hiljaa pätkiminen lisääntyi kunnes ei oikein pysynyt käynnissä alle 2000rpm. Viikko sitten lopetti käymisen kokonaan. Oli puola räjähtänyt, sytkäpoksi palanut ja tulpan johdot sulanut. Mutta ei sentään palanut koko Toyo) Loppujen lopuksi suht samanlaista tekniikkaahan näissä on (perus periaatteeltaan)
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...



