450 SL US -76 K jet ja sytytys

Kaikki 25+ vuotiaita Mersun mallisarjoja koskeva keskustelu.
Vastaa Viestiin
Jouskari
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 22
Liittynyt: Su 14.06.2009 12:07
Paikkakunta: Ylöjärvi / Tampere

450 SL US -76 K jet ja sytytys

Viesti Kirjoittaja Jouskari »

Morjensta.
Täällä foorumilla tuntuu olevan enempikin tietoa ja taitoa mersujen vanhoista malleista joten raapaistaan pari riviä. (ei varmaan jää viimeisiksi)

Tämä SL on mulle eka mersu ja olen siihen vallan tyytyväinen.
Pientä rötöttämistä on koneen käynnissä, mutta vain kuumana. Kylmänä käy tasaisesti. Ilmenee silloin kun painaa kaasua. Hetken röpistyään saa vetoa ja sitten menee ihan hyvin.

Tähän mennessä säädetty seokset ja vaihdettu tulpat sekä toinen etuvastus joka oli hieman huonon näköinen.
Onko jotain vinkkejä mistä alkaa etsiä? Ilmavuoto on aina epäilys, mutta jos jotain muuta keksitte niin kertokaa toki! :)
(Tuon ilmasysteemin läpikäymiseen menee varmaan koko talvi, valtava määrä osia ja letkuja)
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Sytyn alipaineletkut taitaa olla vähän huonona, sekä säätö.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Jouskari
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 22
Liittynyt: Su 14.06.2009 12:07
Paikkakunta: Ylöjärvi / Tampere

Viesti Kirjoittaja Jouskari »

Mesedesi kirjoitti:Sytyn alipaineletkut taitaa olla vähän huonona, sekä säätö.
Sytkän perussäätö pitäisi olla suht paikallaan. Mietin tota ennakkoa itekkin, mutta eikös se sotkisi samanlailla myös kylmän moottorin käyntiä?

t
Vastaa Viestiin