Olen muuten joskus huvikseni kokeillut että kuinka "huolimaton" sitä saa olla paineilmapyssyllä... Kokemusta viisaampana voisin sanoa että pulttien liiallinen kiristys (paljon yleisempää) olisi huomattavasti haitallisempaa.
Miten pahasti nuo meni? Auttaisiko, jos vain haet sopivan jengatapin ja 'puhdistat' kierteet?
Ja on ihan pakko kysyä, miten onnistuit tuhoamaan nuo kierteet? Paineilmatyökalulla nupit kaakossa ilman käsin alkuun ruuvausta?
Pitääpi kokeilla puhdistaa noita kierteitä. Luulisin että pitää katsoa peiliin ja viime syksyyn kun talvirenkaat pistettiin alle. Oli meinaan uudet pallot silloin ja nyt keväällä vasemmasta takarenkaasta melkein kaikki ulommat nastat irti, sisemmät on paikallaan. Ilmeisesti silloin tuli vähän turhan paljon kiristeltyä niitä pultteja ja meni yksi pultti paskaksi ja samalla pultinreiän kierteet.
Onneksi tuli tuon vara123:n mukana ylimääräinen ja hyväkuntoinen talvirengassatsi, ei tarvi (taas) ostaa uutta sarjaa syksyllä