e280 suora6 -96 tomaatti & ilmeisesti hieman piristettykin
Autoon on kone vaihdettu saksassa 8vuotta sitten mutta se tuskin vaikuttaa ainakaan päästöihin koska viime kuussa päästöt Ok Ruotsissa mitattuna.
Katsastuksessa jäi kiinni päästöistä ja oli tarkotus yksinkertasesti viedä auto VIKAKOODIN lukuun & varmistaa epäilykset että onko vika lambdassa vai katissa mutta ei, kahdella laitteella koitettu niin molemmat on ilmottanut että "auto ei ole asianmukainen".
Päästöt tyhjäkäynnillä
Hc 137
Co 0.39
o2 0
Co2 15
Kierroksilla
Hc 56
Co 0.12
o2 0
Co2 15
lambda 0979
Vikakoodin lukija ei tunnista väyrystä
- Pekka Kaleva
- Vakiokalustoa
- Viestit: 334
- Liittynyt: To 31.03.2005 22:10
- Paikkakunta: Numminen
- Viesti:
Kannattaa katsoa, että pistokkeen pinnit on kunnossa. Mulla ei ole, täytyy kysyä Veholta tai jostain muualta yksi pinni. Korjaaja ihmetteli kun ei lukeminen pelittänyt.. ja avasi pistokkeen Ei löytynyt miljoonalaatikosta sopivaa.
Viimeksi muokannut Pekka Kaleva, La 15.08.2009 18:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mersulla mennään jopa kirkkoon!
CLK 320 - MUSTA
S211 220 CDI A 2006
CLK 320 - MUSTA
S211 220 CDI A 2006
Joo mut epäilykset kohdistuu kattiin kun lämpösellä autolla tuntuu kiihdytykset aika puuroiselta & pakoputken äänet kuuluu lämpösenä erittäin matalana auton sisällekki. Kylmänä toimii/kiihtyy hyvin ja äänet normit.dealer kirjoitti:Luultavasti tyhjäkäynnin hc ja co putoaa alemmas kun kone ajetaan kunnolla kuumaksi ja otetaan heti pakokaasutesti.Päästöt tyhjäkäynnillä
Hc 137
Co 0.39
o2 0
Co2 15
Kierroksilla
Hc 56
Co 0.12
o2 0
Co2 15
lambda 0979
Hyväthän nuo arvot muuten on.
En tiedä sitte vaikuttaisko tukkonen katti tohon asiaan mut koneen lämmöt nousee todella nopeesti puoleen väliin.