onko joku saanu 19"vanteet pyöriin 124?ite ostin 9x19 vanteet 235/35 kumeilla ja ei puhettakaan miun linttauksella ja nostaan en ala tota kiesiä ei mitään niin kammottavaa ku isoilla vanteilla oleva orkkis korkunen auto
jos jollaki on niin kuvia ja juttua mitä kaikkia piti tehä.
kaarien levitykseen taidan joutua ei muuten haittaa mutku on viikko sitte maalattu
linttauksesta sen verran et kallistuksenvakaajasta on 6cm maahan
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Kyllä pyörii, tosin itselläni on vain kahdeksan tuumaa leveät ET 35. Rengastuksena 215/35 ja 235/35. Ei kylläkään ole yhtä lintassa kuin tuo sinun auto, mutta madallettu kuitenkin. Edestä kanttia taitettu ja takaa kantit mankeloitu ja kaarta hieman levitetty, takana ei ihan välttämätöntä jos ei ole säädettäviä ylätukivarsia.
tdt leka kirjoitti:joo joo, ei kiinnosta aken määräykset hyvin meni leimasta läpi.
Jos ei AKE:n säännöt kiinnosta nii se voi alkaa jo kiinnostamaa ku jää puskuri konttorille Tääl on ainaki konttorin pilarinostin sellanen että siihe ei voi ajaa sellasella autolla missä on maavaraa alle tuo 80mm. Ja siihe päällehän ei mitenkää hissuksee hurauteta vaa sellasella vauhdilla et jos ottaa puskuri kiinni nii on varmasti p*llunpäreinä sen jälkee
215-35 renkaat, mankeloi kaaret (ei tuu jälkeään uuteen maalipintaan jos osaa homman) ni eiköhän se jo auta... jossei niin unohda koko homma seuraavat toimenpiteet on joko kaaret uusiksi tai auto korkeammaksi ja korisarjalla alas...
tdt leka kirjoitti:joo joo, ei kiinnosta aken määräykset hyvin meni leimasta läpi.
Jos ei AKE:n säännöt kiinnosta nii se voi alkaa jo kiinnostamaa ku jää puskuri konttorille Tääl on ainaki konttorin pilarinostin sellanen että siihe ei voi ajaa sellasella autolla missä on maavaraa alle tuo 80mm. Ja siihe päällehän ei mitenkää hissuksee hurauteta vaa sellasella vauhdilla et jos ottaa puskuri kiinni nii on varmasti p*llunpäreinä sen jälkee
kyllä mun mielestä voi koska toi 9"(35ET) tulee niin ulos että kumi ottaa puskuriin ja lokasuojan takaosaan siihen muovihelman kohtaan.isompi et ei auta koska vanne ottaa sitte iskariin.
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
tdt leka kirjoitti:kyllä mun mielestä voi koska toi 9"(35ET) tulee niin ulos että kumi ottaa puskuriin ja lokasuojan takaosaan siihen muovihelman kohtaan.isompi et ei auta koska vanne ottaa sitte iskariin.
mankeloi kaaret (kunnolla eikä pelkkää pokkausta), 215-35 kumi (kapean valmistajan), säätää vanteen keskelle kaarta, viistää kylkipaneelista renkaalle tilan, prikkaa lokasuojaan 3eri kohtaan ja puskurin päätä myös ulompi-> johan mahtuu. Jos näillä vielä mukamas istu niin ainoa vaihto ehto on tosiaan unohtaa koko homma Melkeen ostelet noiden muutoksien jälkeen jo spacereitä kun o vanteet niin sisällä
Juu ei jaksa uutta tehä ni rustaan tänne,eikä haku mun silmään pistäny. eli pari viikkoa sitten siirryin onnellisten mersu omistajien joukkoon. auton mukana tuli talvirenkaat kahet vanteet kumeilla ja kaks irto kumia, ja ei ollut varmaa oliko noin tohon noi talvipyörät, eli mikä on w124 orkkis peltivanne tiedot, ET? keskireikä on vissii 66,6mm sen jostain löysin korjatkaa toki jos oon väärässä. noissa kahessa tiedot on 6x15 5x112 et 31 ja keskireikä 66,6mm. mikä on ääri ET mikä noissa vanteissa sais olla että mahtuu pyörii normaalisti?