vkaapelinhan saa makiasti vedettyä konehuoneesta sisätiloihin heti akun likellä olevasta reiästä(kumitötterö päällä) ainakin itse löysin ko reiän ja maadoitus on melkolailla kainen paras kontissa vetäistä turvavyön pultin alta maalit hiomalla pois ja piuha kiinni ja myös akun maadoitusta kannattaa parantaa esim hitsaamalla erillinen maadoituspiste konehuoneeseen. ja rcat ja kaapelithan menee nätisti listojen alla jos vaan malttaa listat naksautella pois paikaltaan ja piilotella kaapelit sitten Lmaton alle ja listat kiinni. muista myös että kannattaa virtapuoli ja rca/kajutinpiuhat vetää eirlpuolille autoa ettei synny häiriöääniä.
vielä jos saan kysellä neuvoja, kun olen ajatellut rakentavani joko puoliaktiivisen etupään tai täysaktiivisen niin mistä vetää vaffille kaiutin kaapelit ettei häiriöitä synny? Vai vetäisinko rauhassa tuolta kuskinpuolelta autoa listojen alta myös`?
ei muutaku kuskinpuolelta vaan tai sitten vedät vain niin että kunhan ei virtapiuhat/kajaripuhta hirveässä kontaktissa ole. itellä on meinaan kerran jos toisenkin häiriöääntä syntynyt kun on ollu kontaktia..
juu mietin itsekkin että nyt tyuli virehttä mutta hyvä kun joku korjasi rcat ja virta siis eri puolille tai ei mielellään ainakaan ihan kiinni toisissaan kande vetellä