C-sarjalaisen (w202) dieselin pumpun "lastutus"
C-sarjalaisen (w202) dieselin pumpun "lastutus"
olis huolia kaverilla, sillä on w202 250D , pakokaasuntakaisinkierrätys on siitä jo poistettu.
sähköinen pumppuhan siinä jo on, lastu maksaa maltaita.
kysymys kuuluu millä tavalla lisää ruokaa pumpusta ulos, pelkkien sopivan kokoisten vastuksien kanssa siitä ilmeisesti saisi lisää syöttöä, kun vaan tietäisi mihin johdon väliin ja minkä arvoisia vastuksia laittaisi
onko joku perehtynyt tarkemmin asiaan ?
sähköinen pumppuhan siinä jo on, lastu maksaa maltaita.
kysymys kuuluu millä tavalla lisää ruokaa pumpusta ulos, pelkkien sopivan kokoisten vastuksien kanssa siitä ilmeisesti saisi lisää syöttöä, kun vaan tietäisi mihin johdon väliin ja minkä arvoisia vastuksia laittaisi
onko joku perehtynyt tarkemmin asiaan ?
- Jani Anttila
- Mersumies
- Viestit: 1801
- Liittynyt: Su 15.06.2003 03:09
- Paikkakunta: Riippuu vähän mihin sattuu yöksi pääsemään
ei kannata alkaa mitään vastuksia laittamaan. Lastu vaan kaupasta...
Tietty jos on oikein noheva ja tietää jonkun jolla sellainen lastu on autossaan niin sen voi kopioida...
Edit: niin ja jos haluaa tuota vastushommaa kokeilla niin kannattaa käyttää monikierrospotikoita. Voi säätää katos. Vastushommat on kyllä aunarista. Koskaan ei tiedä toimiiko oikein jos ollenkaan
Tietty jos on oikein noheva ja tietää jonkun jolla sellainen lastu on autossaan niin sen voi kopioida...
Edit: niin ja jos haluaa tuota vastushommaa kokeilla niin kannattaa käyttää monikierrospotikoita. Voi säätää katos. Vastushommat on kyllä aunarista. Koskaan ei tiedä toimiiko oikein jos ollenkaan
S203 C32 AMG 2002
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
se olis se helpoin tapa, mutta kallein .Mr_Benz kirjoitti:ei kannata alkaa mitään vastuksia laittamaan. Lastu vaan kaupasta...
Tietty jos on oikein noheva ja tietää jonkun jolla sellainen lastu on autossaan niin sen voi kopioida...
onko muuten edes muita tapoja tuota kyseistä pirssiä piristää ? , lähinnä syötön osalta.
edit : potikat olis kova sana tosiaan
ps. koeajot velkaa sulle vielä....
Siis kyllähän ainakin KL mainostaa C250 sopivaa lastua. Ainakin turbomalliin luvataan tehoja n. +15hv. Ei ollut muistaakseni mikään sikakallis, olisiko ollut 700e??
Ei toi 15hv tietenkään paljoa ole mutta tulee siinä vääntöäkin lisää.
Lisätietoja PSI:n sivuilta. Linkki löytyy KL:n sivuilta.
Ei toi 15hv tietenkään paljoa ole mutta tulee siinä vääntöäkin lisää.
Lisätietoja PSI:n sivuilta. Linkki löytyy KL:n sivuilta.
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
- Jani Haataja
- Mersumies
- Viestit: 588
- Liittynyt: Ti 09.12.2003 10:23
- Paikkakunta: Eura
- Viesti:
Kyllähän tuo 15 hv on jo ihan tuntuva lisäys, siihen kun vielä lisää vapaavirtaussuodattimen ja hiukan paremmin virtaavan putkiston niin saattaapi tulla yhteensä jo noin 20 hv lisää ja kokemuksesta voin sanoa että sen jo huomaa...
MB W124 230EA 1986
Audi 100 2.0 1986
Ex MB:
W201 190D -84
W123 300D -81
W123 240D -79
W123 220D -78
W124 200D -88
W123 300D -85
http://w123club.digitalfinland.net/
http://sekuvain.com
Audi 100 2.0 1986
Ex MB:
W201 190D -84
W123 300D -81
W123 240D -79
W123 220D -78
W124 200D -88
W123 300D -85
http://w123club.digitalfinland.net/
http://sekuvain.com
No turbossa on vakiona 150hv ja siihen 15 lisää on n. 10% tehonlisäys eli ei hirveesti. Mekaanisesta pumpusta saa puolta halvemmalla vähintään saman verran (prosenttuaalisesti) lisää.
Virittäjän kannalta kehitys mennyt taaksepäin
Virittäjän kannalta kehitys mennyt taaksepäin
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Re: C-sarjalaisen (w202) dieselin pumpun "lastutus"
käy kattoos täältä www.tmuukkonen.fi sieltä tarjottiin mulle ainaki väyryseen tehoyksikköä luvattiin et se tuo 12-15hv ja 10% vääntöä lisää ja hinta oli 550.-epk kirjoitti:olis huolia kaverilla, sillä on w202 250D , pakokaasuntakaisinkierrätys on siitä jo poistettu.
sähköinen pumppuhan siinä jo on, lastu maksaa maltaita.
kysymys kuuluu millä tavalla lisää ruokaa pumpusta ulos, pelkkien sopivan kokoisten vastuksien kanssa siitä ilmeisesti saisi lisää syöttöä, kun vaan tietäisi mihin johdon väliin ja minkä arvoisia vastuksia laittaisi
onko joku perehtynyt tarkemmin asiaan ?
W210 E300D
W126 280SE
W638 110CDI
W126 280SE
W638 110CDI
.
Minä kyllä olisin Mr Benzin kanssa samaa mietä, siis lastun kannalla. Ehdottomasti.
Mitään boxeja ei kyllä kannata laittaa, samalla rahalla saa lastun.
Itse olen käynyt autojani lastuttamassa Keski-suomen autosäädössä ( Mika Karala 040-5647607 ). Varmaankin on muitakin paikkoja, mutta tätä voin kyllä suositella. Soittamalla selviää varmaan hinnat ja teholisäys.
Lastussa on sellainen hyvä puoli, että varmaan toimii, eikä ole ongelmia katsastuksen päästömittauksissa.
Aikaisemmissa autoissani tehonlisäys on ollut 20-30%.
Väännöt on lisääntynyt suhteessa enemmän.
Nykyisen autoni käytin siellä jo samalla viikolla, kun sen veholta sain.
Loppuviikosta käytän uudestaan, kun nyt yhtä äkkiä huomasin, ettei ne tehot vielä riitäkkään......
.
Minä kyllä olisin Mr Benzin kanssa samaa mietä, siis lastun kannalla. Ehdottomasti.
Mitään boxeja ei kyllä kannata laittaa, samalla rahalla saa lastun.
Itse olen käynyt autojani lastuttamassa Keski-suomen autosäädössä ( Mika Karala 040-5647607 ). Varmaankin on muitakin paikkoja, mutta tätä voin kyllä suositella. Soittamalla selviää varmaan hinnat ja teholisäys.
Lastussa on sellainen hyvä puoli, että varmaan toimii, eikä ole ongelmia katsastuksen päästömittauksissa.
Aikaisemmissa autoissani tehonlisäys on ollut 20-30%.
Väännöt on lisääntynyt suhteessa enemmän.
Nykyisen autoni käytin siellä jo samalla viikolla, kun sen veholta sain.
Loppuviikosta käytän uudestaan, kun nyt yhtä äkkiä huomasin, ettei ne tehot vielä riitäkkään......
.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
- Jani Anttila
- Mersumies
- Viestit: 1801
- Liittynyt: Su 15.06.2003 03:09
- Paikkakunta: Riippuu vähän mihin sattuu yöksi pääsemään
Niinkuuin tuolla toisessa topikissa olikin juttua tusta maksimaalisesta tehonlisäyksestä, niin otetaankos siitä nyt kaikki irti vakiosuuttimilla? Laitahan sitten kommentit tuonne toiseenkin topikkiin kun kerta siihen varsinaisesti liittyy...tuikku kirjoitti:.
Nykyisen autoni käytin siellä jo samalla viikolla, kun sen veholta sain.
Loppuviikosta käytän uudestaan, kun nyt yhtä äkkiä huomasin, ettei ne tehot vielä riitäkkään......
.
S203 C32 AMG 2002
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]