Mulla ainakin tilkkiintyi kannentiivisteen takapään tihkuvuoto. ainakin satatonnia on kestänyt toistaiseksi.
Tukkeutuvilla kennoilla on peloteltu, luulenpa että maltillinen annostelu ei kuitenkaan johda kadotuksen teille.
Vein Mersun jo kennon vaihtoon ilman kokeiluja... vaikka olisin kokeillut en kai siitä täällä kertoisi . Tai ehkäpä näitä juttuja ei tosiaankaan lue kukaan .
jomi
+ n. 40 exää (autoja pärriä v.sta -74
________________________________________
Sylinterien lukumäärä ei ole ratkaiseva,kunhan luku on 3 jaollinen
Yhen varaosaromun vuotavan syylarin tukin ihmeaineella. Kaadoin vain puolipussia tai 1/3 pussia. Vuoto tukkiintui sen avulla. Ei ainakaan koko pussia kannata kaataa heti.
Mutta parempi syylarin hätäpaikkaus on silti ulkoinen paikkaus, jos vuotokohta on mahdollista paikallistaa.
Mulla on pelkästään positiivisia kokemuksia. Jopa f12 volvon solkenaan loriseva iso syyläri alkoi pitämän, kun kippas kaksi purkkia mömmöäsisään. Matka jatkui.
JP74 kirjoitti:Mulla on pelkästään positiivisia kokemuksia.
Samoin.
Kesällä käytiin jätkäporukassa Tallinnassa 20v. vanhalla diisselihiasella. Menomatkalla ennen hesaa sylkäsi vedet pihalle. Eikä kyseessä ollut mikään tihkuminen vaan ennemminkin kunnon lorotus. Sitkeesti vaan laivaan ja Viroon. Siellä ostin paikalliselta Nesteeltä pikkupurkin paikkauslitkua ja avot, vuoto loppui siihen..
Palattuamme vuodon syy selvisi: vesipumppu paskana.
Eikä edes kansipahvi mennyt.
Ennen muinoin nämä paikkaaineet olivat kiinteässä muodossa, noinniinku sokeripalana. Olisiko nämä olleet nykylitkuja herkempiä tukkimaan jäähdytysjärjestelmiä, en tiedä.
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)