Tais vihdoin löytyä syy vesien häviämiseen, syylarin kenno keskivaiheilta aivan märkänä ja nyt jo tiputtaa alleen ihan näkyvästi.
Uuden syylarin vaihto äkkiseltään tuntuu suht nopealta hommalta, mekaanisesti, mutta mitäs pitää ottaa huomioon? Mitenkäs ne ilmaukset yms?Miten ne oikeaoppisesti suoritetaan? Riittääkö, kun lämppärit on täysillä ja glykoolia putkeen, minkä menee vai miten ilmanpoisto tulee suorittaa?
Ihmettelee: J-PK
W124, 300D,syylärin vaihto.
Kun painelee alavesiletkua hissukseen veden kaadon yhteydessä, helpottaa ilmausta kummasti. Sitten vaan autoa käyttää paisuntasäiliön korkki auki, niin kauan että termostaatti on auennut ja koko systeemissä on vettä.
Ja varmista sen alavesiletkun oikea asento, ettei osu laturin siipiin (tai näin ainakin 200D:ssä)
Ja varmista sen alavesiletkun oikea asento, ettei osu laturin siipiin (tai näin ainakin 200D:ssä)
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y3/_Antti/2010/aava10.jpg[/img]