Elikkä seuraavanlainen vika (vai ominaisuus).Ajon jälkeen tyhjäkäynnillä alkaa puhaltaa kylmää,säätimet täysillä ja koneen lämmöt normaalit.Pikkusen kun antaa kierroksia,alkaa taas puhaltaa kuumaa...
Oisko järkeviä ideoita???
Nii ja saako tuota vilkkuvaa jakoavainta itse nollattua???
E220d -98 lämppäriongelmaa ja huoltovalon nollausta
Re: E220d -98 lämppäriongelmaa ja huoltovalon nollausta
Jiibee kirjoitti:Elikkä seuraavanlainen vika (vai ominaisuus).Ajon jälkeen tyhjäkäynnillä alkaa puhaltaa kylmää,säätimet täysillä ja koneen lämmöt normaalit.Pikkusen kun antaa kierroksia,alkaa taas puhaltaa kuumaa...
Oisko järkeviä ideoita???
Nii ja saako tuota vilkkuvaa jakoavainta itse nollattua???


INTERVAL?CONFIRM BY PRESSING R ) eli suomeksi haluatko nollata huoltoajankohdan? vahvista R näppäimellä. Nyt kun painat R näppäintä uudelleen niin huoltonäyttö nollaantuu ja näyttöön ilmestyy uusi huoltoviesti.
Jos ei toi onnistu kotikonstein niin aina voi käydä autosähkö pajalla niin siellä nollaavat.


MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.