190 jarrut
- Fosforihärkä
- Sisäänajossa
- Viestit: 14
- Liittynyt: Su 19.10.2008 16:44
- Paikkakunta: Siuntio
190 jarrut
meni takajarruputki poikki ja sen vaihdettuani en tietysti saanut ilmaruuvia auki joten jouduin ilmaamaan jarrut letkujen kautta eli löysäämään sitä jarruletku mikä menee jarrusatulaan. noh. ilmailin niitä ja näytti tulevan pelkkää nestettä mutta jarrupoljin menee silti pohjaan ellei sitä pumppaa.. Ajattelin mahtaisko olla vika jarrupääsylinterin tiivisteissä vai onkohan sinne silti jäänyt ilmaa niihin satuloihin? nyt oon vähän kahen vaiheilla, että ostanko uudet satulat kun ei niitä ilmaruuveja saa auki millään. onko teillä mitä vinkkejä miten sen sais irti sieltä? kiitos jo etukäteen.
Ja jos ei tuolla lähde, niin pora ja kierretappi auttaa.Harri126 kirjoitti:Katkesiko se ilmaruuvi jo?
Jos ei, niin lämpöä ja hyvät lukkopihdit.
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
eihän ne uudet takasatulat kalliita ole, jos ei riitä mielenkiinto rassata tuntikausia ilmausruuvin kanssa, niin vaihda koko satulat...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."