Keskustelua Mersujen lisä- ja tehdasvarusteista
Keskustelua Mersujen lisä- ja tehdasvarusteista
Omaan silmään ei osunut yhtenäistä aihetta liittyen Mersujen lisä- ja tehdasvarusteisiin, joten tässä ketjussa olisi hyvä puida mielipiteitä ja kysymyksiä ko. aihepiiristä.
Omaan viestiin olisi hyvä merkitä, mistä Mersusta puhutaan (korisarja, esim. W203).
Omaan viestiin olisi hyvä merkitä, mistä Mersusta puhutaan (korisarja, esim. W203).
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Re: Keskustelua Mersujen lisä- ja tehdasvarusteista
Itseä kiinnostaisi, että mitä eroa on "monisäätöisillä istuimilla" ja "aktiivisilla monisäätöisillä istuimilla"?
Ensin mainittu on kansankielellä ominaisuus, jolla etupenkkeihin saa lisää säätömahdollisuuksia ja jälkimmäinen ymmärtääkseni laajempi kokonaisuus ensimmäiseen, jossa lisänä ainakin hierontatoiminto.
Minkälainen on tuo hierontatoiminto? Täristelyä vai ihan päteväksi mainittava ominaisuus?
Ainakin uudempiin E-sarjalaisiin (W/S211, W/S212) saatavissa.
Ensin mainittu on kansankielellä ominaisuus, jolla etupenkkeihin saa lisää säätömahdollisuuksia ja jälkimmäinen ymmärtääkseni laajempi kokonaisuus ensimmäiseen, jossa lisänä ainakin hierontatoiminto.
Minkälainen on tuo hierontatoiminto? Täristelyä vai ihan päteväksi mainittava ominaisuus?
Ainakin uudempiin E-sarjalaisiin (W/S211, W/S212) saatavissa.
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Re: Keskustelua Mersujen lisä- ja tehdasvarusteista
Kiinnostaisi tietää myös, että kuinka paljon panoraamakatto päästää kylmää ilmaa talvisin läpi.
Ainakin uudempiin E-sarjalaisiin (W/S211, W/S212) saatavissa.
Ainakin uudempiin E-sarjalaisiin (W/S211, W/S212) saatavissa.
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Arnolla on selvästi uudempi w211 (vai peräti 212?) kiikarissa...
Noista istuimista sen verran että sen olen huomannut että sporttipenkkeihin joissa on parempi sivutuki yms. ei saa mitään monisäätöjä, aktiivisuudesta puhumattakaan eikä hierontoja, tuuletuksia sun muuta. Tuttava osti sporttipenkeillä ja ainoat herkut mitä niiden kanssa saa on nahkaverhoilu ja persgrillit. Tietysti täydelliset sähkösäädöt niihinkin saa kuten muihinkin istuinvaihtoehtoihin.
Panoraamakatosta on niin vähän kokemusta että en osaa sanoa talviominaisuuksista. Yhden tutun autossa sellainen on enkä ole ainakaan kuullut asian suhteen mitään valituksia.
Noista istuimista sen verran että sen olen huomannut että sporttipenkkeihin joissa on parempi sivutuki yms. ei saa mitään monisäätöjä, aktiivisuudesta puhumattakaan eikä hierontoja, tuuletuksia sun muuta. Tuttava osti sporttipenkeillä ja ainoat herkut mitä niiden kanssa saa on nahkaverhoilu ja persgrillit. Tietysti täydelliset sähkösäädöt niihinkin saa kuten muihinkin istuinvaihtoehtoihin.
Panoraamakatosta on niin vähän kokemusta että en osaa sanoa talviominaisuuksista. Yhden tutun autossa sellainen on enkä ole ainakaan kuullut asian suhteen mitään valituksia.
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Re: Keskustelua Mersujen lisä- ja tehdasvarusteista
W140:n lasikattoluukku ei tunnu talvella sen kummosemmalle, kun umpikattokaan tuon kylmän ilman suhteen. Lämpöhän sitäpaitsi nousee aina ylöspäin, ja ilmavirta auton kabiinissa kulkee keulasta perään, joten ei se pää jäädy ainankaan sentakia, että lasikattoluukku on hiusrajan yläpuolella.Arno kirjoitti:Kiinnostaisi tietää myös, että kuinka paljon panoraamakatto päästää kylmää ilmaa talvisin läpi.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Penkkeihin liittyen uusin tuttavuus minulle oli kun ajoin uutta S400 Hypridiä niin siinä selkänojan sivuttais tuki pullistui automaattisesti kun käänsi mutkaan. Siis ulko kurvin puoleinen.
Vakionopeussäätimen yhteydessä oleva etäisyys tutka on ehdoton.
Vakionopeussäätimen yhteydessä oleva etäisyys tutka on ehdoton.
E220cdi -16 AMG Sedan 2020 ->
Ex.C220cdi -05 Avantgarde Sport Sedan 2008 -> sukupolvenvaihdoksella siirtyi pojalle. Poistunut.
Ex.W639 111. 2009 Poistunut
Ex.W447 116. 2018 Poistunut
W447 116. 2017
Ex.C220cdi -05 Avantgarde Sport Sedan 2008 -> sukupolvenvaihdoksella siirtyi pojalle. Poistunut.
Ex.W639 111. 2009 Poistunut
Ex.W447 116. 2018 Poistunut
W447 116. 2017
Mersuissa nimeltään Distronic. Ois kiva varuste varmasti.viheik kirjoitti:
Vakionopeussäätimen yhteydessä oleva etäisyys tutka on ehdoton.
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Omassa vanhassa 211:ssä jo oli tuo ajodynaaminen istuin. Monisäätöinen on sama kuin ajodynaaminen mutta ilman noita kurveissa tapahtuvia sivuttaistuen dynaamisia muutoksia.viheik kirjoitti:Penkkeihin liittyen uusin tuttavuus minulle oli kun ajoin uutta S400 Hypridiä niin siinä selkänojan sivuttais tuki pullistui automaattisesti kun käänsi mutkaan. Siis ulko kurvin puoleinen.
Vakionopeussäätimen yhteydessä oleva etäisyys tutka on ehdoton.
Jossain 210:ssä oli joitakin vastaavia säätöjä, oliko comfort istuin tms. 221:ssä monisäätöinen istuin on siitä ikävä että kaikkien asentojen sovittaminen optimiinsa kestää varmaan puoli tuntia.
Re: Keskustelua Mersujen lisä- ja tehdasvarusteista
Normaali kattoluukku on kaksikerroslasia, ilmaraolla. Eikös tuo panoraamalasi ole yhtä puuta (täytyy sen olla laminoitu mutta siis ilman mitään ilmarakoa). Onhan siinä verho mutta ei se yhtä lämmin voi olla kuin normaali lasikattoluukku. En kyllä usko että panoraamakatto erityisen kylmäkään olisi (omissa autoissa on ollut vain tuo normaali kattoluukku).Mesedesi kirjoitti:W140:n lasikattoluukku ei tunnu talvella sen kummosemmalle, kun umpikattokaan tuon kylmän ilman suhteen. Lämpöhän sitäpaitsi nousee aina ylöspäin, ja ilmavirta auton kabiinissa kulkee keulasta perään, joten ei se pää jäädy ainankaan sentakia, että lasikattoluukku on hiusrajan yläpuolella.Arno kirjoitti:Kiinnostaisi tietää myös, että kuinka paljon panoraamakatto päästää kylmää ilmaa talvisin läpi.
Re: Keskustelua Mersujen lisä- ja tehdasvarusteista
Niin hieronta on myös vain ajodynaamisissa penkeissä. Se toteutetaan joko samoilla ilmapusseilla joilla penkin säätöjä tehdään tai usein hieronnalle erikseen asennetuilla ilmapusseilla joita pumpataan täyteen ja tyhjennetään hierontatoiminnon aikaansaamiseksi.Arno kirjoitti: Minkälainen on tuo hierontatoiminto? Täristelyä vai ihan päteväksi mainittava ominaisuus?
Ainakin uudempiin E-sarjalaisiin (W/S211, W/S212) saatavissa.
Re: Keskustelua Mersujen lisä- ja tehdasvarusteista
Joo, on. Alkaa kyllästyttämään perus-E.Eldorado kirjoitti:Arnolla on selvästi uudempi w211 (vai peräti 212?) kiikarissa...
Vaihdokkien hinnat ikävä kyllä sen verran alhaalla, että uuteen joutuu laittamaan rutkasti väliä tai sitten ostamaan hyvin varustellun käytetyn.
Ihan mielenkiinnosta aloinkin selaamaan Suomen ja Saksan vaihdokkeja, ja siitä kiinnostus eri varusteisiin.
Itseasiassa tarkalleen ottaen uudemmissa Mersuissa taitaa olla olemassa kolmenlaista kattoluukkumallia: lamelli-panoraamakattoluukku (edessä ja takana reikä, mm. E-sarja), perus-kattoluukku (edessä reikä) ja panoraamakattoluukku (kiinteä, ei avattavissa, mm. A- ja B-sarja).DBFI kirjoitti:Normaali kattoluukku on kaksikerroslasia, ilmaraolla. Eikös tuo panoraamalasi ole yhtä puuta (täytyy sen olla laminoitu mutta siis ilman mitään ilmarakoa). Onhan siinä verho mutta ei se yhtä lämmin voi olla kuin normaali lasikattoluukku. En kyllä usko että panoraamakatto erityisen kylmäkään olisi (omissa autoissa on ollut vain tuo normaali kattoluukku).
Verhot/suojat on ymmärtääkseni kaikissa.
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Re: Keskustelua Mersujen lisä- ja tehdasvarusteista
Tarkoitukseni ei ollut listata mitä kaikkia kattoluukkumalleja mersuun saa mutta itse ymmärtäisin lamellikattoluukun sellaiseksi jonka saa A-sarjaan, pieniä lamelleja jotka menevät "pinoon", ei siis sellainen kuin E-sarjan panoraamaluukku. Kiinteää lasikattoa en taas kattoluukuksi lukisi lainkaan.Arno kirjoitti: Itseasiassa tarkalleen ottaen uudemmissa Mersuissa taitaa olla olemassa kolmenlaista kattoluukkumallia: lamelli-panoraamakattoluukku (edessä ja takana reikä, mm. E-sarja), perus-kattoluukku (edessä reikä) ja panoraamakattoluukku (kiinteä, ei avattavissa, mm. A- ja B-sarja).
Re: Keskustelua Mersujen lisä- ja tehdasvarusteista
Mikäs mahtaa olla Mersun avaimissa, ilmeisesti amerikan-avaimissa, oleva punainen Panic-nappula?
Kuva.
Kuva.
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Re: Keskustelua Mersujen lisä- ja tehdasvarusteista
Sillä napilla saa hätävalot vilkkumaan ja äänimerkin. Kai sillä voi hätyytellä tunkeilijaa auton lähettyviltä tai osoittaa muille tarvitsevansa itse apua (vaikka kukapa USA:ssa auttamaan tulisi, ellei nyt poliisi satu olemaan lähettyvillä).Arno kirjoitti:Mikäs mahtaa olla Mersun avaimissa, ilmeisesti amerikan-avaimissa, oleva punainen Panic-nappula?
Kuva.
Ohjekirjasta:
X Activating: Press and hold button 1 for at
least 1 second.
An audible alarm and flashing exterior
lamps will operate briefly.
X Deactivating: Press button 1 again.
Re: Keskustelua Mersujen lisä- ja tehdasvarusteista
Ok.DBFI kirjoitti:Sillä napilla saa hätävalot vilkkumaan ja äänimerkin. Kai sillä voi hätyytellä tunkeilijaa auton lähettyviltä tai osoittaa muille tarvitsevansa itse apua (vaikka kukapa USA:ssa auttamaan tulisi, ellei nyt poliisi satu olemaan lähettyvillä).Arno kirjoitti:Mikäs mahtaa olla Mersun avaimissa, ilmeisesti amerikan-avaimissa, oleva punainen Panic-nappula?
Kuva.
Kaks kertaa elämässä ois ollu tuolle tarvetta - auto "hukkui" parkkihalliin.
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Kuukausi sitten sain tuon -07:n maahan.Varusteita halusin kerrankin kun se oli mahdollista.Autossa on myös tuo ajodynaaminen penkki.Kaarteissa antaa hyvin tukea.Penkissä on myös muistitoiminnot.
Kaukosäätöinen webasto .
Comand.
Trermotronik ilmastointi. (Joka nurkka säätyy erikseen)
Tutka edessä ja takana.
Penkit seitsemälle.
Vetokoukku.
ym.
Alusta autoon oli myös valittu lisävarustelistasta,eli vastaa elegancen
alustaa.Tuollaista yhtälöä olinkin toivonut.
Kaukosäätöinen webasto .
Comand.
Trermotronik ilmastointi. (Joka nurkka säätyy erikseen)
Tutka edessä ja takana.
Penkit seitsemälle.
Vetokoukku.
ym.
Alusta autoon oli myös valittu lisävarustelistasta,eli vastaa elegancen
alustaa.Tuollaista yhtälöä olinkin toivonut.
E 220 CDI avantgarde STW -14
E 280 CDI avantgarde STW -07 EX
E 270 CDI avantgarde STW -01 EX
124 250 TD 93 EX
124 200 D 90 EX
Mustang-66 V8 Museorekisteröity EX
Pontiac GTO Convertible -67 Museorekisteröity.
E 280 CDI avantgarde STW -07 EX
E 270 CDI avantgarde STW -01 EX
124 250 TD 93 EX
124 200 D 90 EX
Mustang-66 V8 Museorekisteröity EX
Pontiac GTO Convertible -67 Museorekisteröity.
Eikös Classic:issa ja Elegance:ssa ole samanlainen alusta..? Avantgardessa sitten hieman sporttisempi, jäykempi tai miten vain asian haluaa ilmaista.kojamo kirjoitti:Alusta autoon oli myös valittu lisävarustelistasta,eli vastaa elegancen alustaa.Tuollaista yhtälöä olinkin toivonut.
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Re: Keskustelua Mersujen lisä- ja tehdasvarusteista
Aktiivipenkki puristaa munuaisista kurvissa. Mielestäni aika hölmö varuste 2 tonnia painavassa matka-autossa.Arno kirjoitti:Itseä kiinnostaisi, että mitä eroa on "monisäätöisillä istuimilla" ja "aktiivisilla monisäätöisillä istuimilla"?
Ensin mainittu on kansankielellä ominaisuus, jolla etupenkkeihin saa lisää säätömahdollisuuksia ja jälkimmäinen ymmärtääkseni laajempi kokonaisuus ensimmäiseen, jossa lisänä ainakin hierontatoiminto.
Minkälainen on tuo hierontatoiminto? Täristelyä vai ihan päteväksi mainittava ominaisuus?
Ainakin uudempiin E-sarjalaisiin (W/S211, W/S212) saatavissa.
Hierontaa on joskus tullut käytettyä, ehkä se jonkin verran alaselän puutumista helpottaa pitkillä ajorupeamilla. Joku ilkiö voisi sanoa että Hyvissä Penkeissä(tm) selkä ei väsy eikä tuota tarvita
harri
ex: W115 200, W123 230, E34 525ixTA, E83 3.0d, S211 E500T4M, E61 525xiTA, W220 S500
Jaguar XJ X308, R1100RT, Hyundai Ioniq hybrid
ex: W115 200, W123 230, E34 525ixTA, E83 3.0d, S211 E500T4M, E61 525xiTA, W220 S500
Jaguar XJ X308, R1100RT, Hyundai Ioniq hybrid
Re: Keskustelua Mersujen lisä- ja tehdasvarusteista
Tulipa selailtua W212:n eli nykyisen E-sedanin hinnastoa ja muutamia seikkoja pisti silmään:
-E350CDI Automaatin päästöt ovat 159g kun vuosi sitten luvuksi ilmoitettiin 179g. Mites tuosta on 20g lähtenyt eli onko sama moottori vielä? Alle 5g heittoja toki muissakin moottorivaihtoehdoissa.
-lisävarusteeksi ilmestynyt TekniikkaPlus-paketti, joka sisältää Tekniikkapaketin (nk. taksipaketti) sekä P35-valopaketin eli ymmärtääkseni xenon-valopaketin ledeineen. Hinta on hyvin kohtuullinen (1500e) verrattuna erikseen rastittuun P35-valopakettiin (2345e!!).
-E350CDI Automaatin päästöt ovat 159g kun vuosi sitten luvuksi ilmoitettiin 179g. Mites tuosta on 20g lähtenyt eli onko sama moottori vielä? Alle 5g heittoja toki muissakin moottorivaihtoehdoissa.
-lisävarusteeksi ilmestynyt TekniikkaPlus-paketti, joka sisältää Tekniikkapaketin (nk. taksipaketti) sekä P35-valopaketin eli ymmärtääkseni xenon-valopaketin ledeineen. Hinta on hyvin kohtuullinen (1500e) verrattuna erikseen rastittuun P35-valopakettiin (2345e!!).
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Re: Keskustelua Mersujen lisä- ja tehdasvarusteista
Katsoitko teholukemat? Varmaan uusi, tehokkaampi ja vääntävämpi versio samasta perusmoottorista. Tuo ja olisko mukana myös start/stop automatiikkaa tai jotain vastaavaa joka vähentää päästöjä kaupunkiajossa.Arno kirjoitti:Tulipa selailtua W212:n eli nykyisen E-sedanin hinnastoa ja muutamia seikkoja pisti silmään:
-E350CDI Automaatin päästöt ovat 159g kun vuosi sitten luvuksi ilmoitettiin 179g. Mites tuosta on 20g lähtenyt eli onko sama moottori vielä? Alle 5g heittoja toki muissakin moottorivaihtoehdoissa.
Re: Keskustelua Mersujen lisä- ja tehdasvarusteista
Muistelen lukeneeni, että start-stop-teknologia tulee isosti Mersuihin 2011 tai 2012 - artikkelin mukaan eivät halua tuoda sitä ennenkuin tietävät sen myös toimivan.DBFI kirjoitti:Katsoitko teholukemat? Varmaan uusi, tehokkaampi ja vääntävämpi versio samasta perusmoottorista. Tuo ja olisko mukana myös start/stop automatiikkaa tai jotain vastaavaa joka vähentää päästöjä kaupunkiajossa.Arno kirjoitti:Tulipa selailtua W212:n eli nykyisen E-sedanin hinnastoa ja muutamia seikkoja pisti silmään:
-E350CDI Automaatin päästöt ovat 159g kun vuosi sitten luvuksi ilmoitettiin 179g. Mites tuosta on 20g lähtenyt eli onko sama moottori vielä? Alle 5g heittoja toki muissakin moottorivaihtoehdoissa.
Tässä hinnastojen tiedot:
01.09.10 - E350CDI A
2987cm3, 195(265), 620Nm, 159g
08.06.09 - E350CDI A
2987cm3, 170(231), vääntöä-ei-hinnastossa, 179g
Näköjään siis myös tehot nousseet...
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Joo, OM642 V6-dieselistä on nyt tarjolla sekä E300 CDI BE -versio (165 kW/231 hv/540 Nm) ja E350 CDI BE -versio (195 kW/265 hv/620 Nm). Eli 300:ssa on nyt entisen 350:n teho ja 150 kW:n tehoinen 300 jää pois.
V6:n tehoa nostettiin varmaankin sekä siksi että kilpailijoiden vastaankokoiset kuutoset ovat samassa teholuokassa, sekä myös siksi että V8-diesel jää pikkuhiljaa pois ja tehokkain V6 halutaan lähemmäs aiemman V8:n tehoa. E:ssä ja S:ssä veekasia ei enää saa, ja luultavasti se jää pois maastureidenkin (ML/GL) valikoimista.
V6:n tehoa nostettiin varmaankin sekä siksi että kilpailijoiden vastaankokoiset kuutoset ovat samassa teholuokassa, sekä myös siksi että V8-diesel jää pikkuhiljaa pois ja tehokkain V6 halutaan lähemmäs aiemman V8:n tehoa. E:ssä ja S:ssä veekasia ei enää saa, ja luultavasti se jää pois maastureidenkin (ML/GL) valikoimista.
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Juttu jatkuu vielä W212:sen osalta.
Jos W212:n ostaja tahtoo autoonsa ksenon-valot, niin hänellä on kolme mahdollista varustetta ruksattavana:
P35-Valopaketti - 2 344,26 euroa
Avantgarde-paketti (sis.P35) - 4 184,38 euroa
TekniikkaPlus-paketti (sis. nk.taksipaketin & P35) - 1 499,82 euroa
Aikamoinen hajonta hinnoissa. Taksipaketista tuskin mitään haittaa, tuleepahan täysikokoinen vararengas Tirefitin sijasta mukaan (erikseen 113e) ja hinta halvempi noin 850 euroa vrt. pelkkään P35-valopakettiin.
Avantgarde-paketinkin hinta alkaa tuntumaan aivan liian suurelta kun TekniikkaPlus-paketti+aidot nahat tulevat melkein samanhintaiseksi. Alusta toki jäykempi Avantgardessa ja hieman mukavampi esteettinen ulkoasu, mutta aika hintavaksi tulee.
Jos W212:n ostaja tahtoo autoonsa ksenon-valot, niin hänellä on kolme mahdollista varustetta ruksattavana:
P35-Valopaketti - 2 344,26 euroa
Avantgarde-paketti (sis.P35) - 4 184,38 euroa
TekniikkaPlus-paketti (sis. nk.taksipaketin & P35) - 1 499,82 euroa
Aikamoinen hajonta hinnoissa. Taksipaketista tuskin mitään haittaa, tuleepahan täysikokoinen vararengas Tirefitin sijasta mukaan (erikseen 113e) ja hinta halvempi noin 850 euroa vrt. pelkkään P35-valopakettiin.
Avantgarde-paketinkin hinta alkaa tuntumaan aivan liian suurelta kun TekniikkaPlus-paketti+aidot nahat tulevat melkein samanhintaiseksi. Alusta toki jäykempi Avantgardessa ja hieman mukavampi esteettinen ulkoasu, mutta aika hintavaksi tulee.
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Re: Keskustelua Mersujen lisä- ja tehdasvarusteista
Onkos joku päässyt kokeilemaan uutta Comand:ia?
Eli ainakin uusimmissa W212-E-sarjalaisissa ja CLS:ssä pitäisi olla. Mainostetaan internet-option sisältävänä eli onko mistään kotoisin vai beta-beta-versio?
Eli ainakin uusimmissa W212-E-sarjalaisissa ja CLS:ssä pitäisi olla. Mainostetaan internet-option sisältävänä eli onko mistään kotoisin vai beta-beta-versio?
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
Re:
Tai ostaa "veronkierto" Premium Business mallin, jota tosin ei ole isokoneisista saatavana. Siinä on kaasuvalot vakiona.Arno kirjoitti:Juttu jatkuu vielä W212:sen osalta.
Jos W212:n ostaja tahtoo autoonsa ksenon-valot, niin hänellä on kolme mahdollista varustetta ruksattavana:
P35-Valopaketti - 2 344,26 euroa
Avantgarde-paketti (sis.P35) - 4 184,38 euroa
TekniikkaPlus-paketti (sis. nk.taksipaketin & P35) - 1 499,82 euroa
Aikamoinen hajonta hinnoissa. Taksipaketista tuskin mitään haittaa, tuleepahan täysikokoinen vararengas Tirefitin sijasta mukaan (erikseen 113e) ja hinta halvempi noin 850 euroa vrt. pelkkään P35-valopakettiin.
Avantgarde-paketinkin hinta alkaa tuntumaan aivan liian suurelta kun TekniikkaPlus-paketti+aidot nahat tulevat melkein samanhintaiseksi. Alusta toki jäykempi Avantgardessa ja hieman mukavampi esteettinen ulkoasu, mutta aika hintavaksi tulee.
Tiedät paikan, kokeile
Re: Re:
Ymmärtääkseni ed.mainitussa versiossa Avantgarde-malliversio eli sitä kautta kaasuvalot.Mariini kirjoitti:Tai ostaa "veronkierto" Premium Business mallin, jota tosin ei ole isokoneisista saatavana. Siinä on kaasuvalot vakiona.
EQC400 4Matic AMG -20 (N293)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)
ex- E350 CDI Coupe -10 (C207)
ex- E270 CDI Classic -02 (W211)
ex- A190 Avantgarde -99 (W168)