Kiinnostaisi tietää, minkä merkkisiä ja mallisia tuohon -83 280SE:hen on ollut saatavilla? Entisöinnin olisi tarkoitus valmistua ehkä viiden vuoden sisällä , joten asiahan on hyvin ajankohtainen jo.
Tuolta valitset 1982 ja 1984 kuvaryhmät niin näet, minkälaista on ollut tehtaan puolesta tarjolla.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Löytyisi yksi blaupunkt frankfurt mersun "vaakaraita" etulevyllä ja nupeilla. saan radion jouluna suomeen kaverin matkalaukussa. Hinta on 150e ja on nätti ja toimiva. Lisää tiedetään kun saadaan kapine suomeen.
Mites saako noita mexico beckereiden taustavaloja korjattua? Itselläni on autossa tällä hetkellä kiinni beckerin kasettiamyyri, on tosin vuodelta -89, eikä sinällänsään varmaa arvoa omista, mutta omaksi iloksi olisi mukavaa saada koko näyttö valoisaksi
Petteri Kivimäki kirjoitti:OT, eikös sulla Aapo ole jo puoli tusinaa pystärinupilisia beckereitä ja blaukkareita, mitä nyt forumia laiskasti seuranneena olen merkille pannu?
Ostettu eBaystä W108 type 1. alkuperäinen raadio vuodelta 1967! Samanlainen kun kuvan radio. Radiossa tunnetun huoltofirman tarrat kyljessä, toivottavasti ei ole myyjä itse tulostanut ja liimannut..
Mulla olisi 80 luvun alun?kasetti blaupunkt tarjolla jos joku tarvis semmosta?Radio toimii hyvin mutta kasettisoittimesta ei tietoa koska ei ollut kasettia millä testata.
jari_w123 kirjoitti:Mulla olisi 80 luvun alun?kasetti blaupunkt tarjolla jos joku tarvis semmosta?Radio toimii hyvin mutta kasettisoittimesta ei tietoa koska ei ollut kasettia millä testata.
olisko se ehkä tällänen, tän otin pelekiasta tuodusta ässästä kun purin sen osiksi
ja oli siellä lattia maton alla viä tämmönen
kerran pyysin yheltä hepulta 50€ ja sano että sillähän saa jo uusia jottain mp soittimia ja anteenin sanon sille että upotan koko paskan vesi saaviin anteenineen ja odottelen ukon ilimaa mikä tappas sitten sen koko hoijon saavineen
että näin
Melkein pitäis rykästä ja ostaa S124seen tommonen. Nykyinen Audio 10:n Alpinen radio toimii kaupunkialueella oivallisesti, mutta ootas kun Uuraisille päästään, niin johan alkaa veivaaminen. Paska ja vastenmielinen Radio Nova kyllä kuuluu joka paikkaan, mutta tuntuu että muitten kanavien kanssa automaattihaku on ihan hukassa maakunnassa. Simppeli manuaalihaku vois olla mielekkäämpi.
Melkein pitäis rykästä ja ostaa S124seen tommonen. Nykyinen Audio 10:n Alpinen radio toimii kaupunkialueella oivallisesti, mutta ootas kun Uuraisille päästään, niin johan alkaa veivaaminen. Paska ja vastenmielinen Radio Nova kyllä kuuluu joka paikkaan, mutta tuntuu että muitten kanavien kanssa automaattihaku on ihan hukassa maakunnassa. Simppeli manuaalihaku vois olla mielekkäämpi.
Ja antenni ON kunnossa.
Juuri myin vastaavan mutta versio oli mexico vollstereo eikä tullu ku yksi tarjous satasella meni.
Tommonen löytyy, Hintapyyntö on 150e jolla kapistus on myös huutonetissa.
Kosmeettisia pilkkuja löytyy, ääni on hyvä, diskanttivipu on jumissa eikä liiku. Varat menevät lyhentämättömänä pystärin korjaukseen. Radio ei ole halvin eikä myöskään kallein.
Kysykääpä vanhoja radioita Matti Ylipiiparilta, 0400 563928. Hommasin häneltä -72 450 SL:llään Beckerin radion josta oli huoltokuitit ja alkuperäisen Hirsmannin moottoriantennin.
Ostettu eBaystä W108 type 1. alkuperäinen raadio vuodelta 1967! Samanlainen kun kuvan radio. Radiossa tunnetun huoltofirman tarrat kyljessä, toivottavasti ei ole myyjä itse tulostanut ja liimannut..