E220D -96 verot?
E220D -96 verot?
Mitäs tollasessa E220D vm -96 mahtaa noi verot olla?
Ajattelin vaan että kannattaako noita dieseleitä edes miettiä, kun itsellä tulee vain tollaset 13-18 tkm vuodessa ajettua... Ovat vaa halvempia kuin noi bensamersut ja niitä on pirusti enemmän. Olis enemmän valinnan vaikeutta jos meinais tässä autoa vaihtaa. Tällä haavaa alla on -94 C180 bensa, mutta rupee perä huutamaan ja ei viittis 3000 egen autoon 1500 egen perää laittamaan. Vahinko kiertämään
Ajattelin vaan että kannattaako noita dieseleitä edes miettiä, kun itsellä tulee vain tollaset 13-18 tkm vuodessa ajettua... Ovat vaa halvempia kuin noi bensamersut ja niitä on pirusti enemmän. Olis enemmän valinnan vaikeutta jos meinais tässä autoa vaihtaa. Tällä haavaa alla on -94 C180 bensa, mutta rupee perä huutamaan ja ei viittis 3000 egen autoon 1500 egen perää laittamaan. Vahinko kiertämään
Re: E220D -96 verot?
Perusvero 0,35 e per päivä.jylppy kirjoitti:Mitäs tollasessa E220D vm -96 mahtaa noi verot olla?
Ajattelin vaan että kannattaako noita dieseleitä edes miettiä, kun itsellä tulee vain tollaset 13-18 tkm vuodessa ajettua... Ovat vaa halvempia kuin noi bensamersut ja niitä on pirusti enemmän. Olis enemmän valinnan vaikeutta jos meinais tässä autoa vaihtaa. Tällä haavaa alla on -94 C180 bensa, mutta rupee perä huutamaan ja ei viittis 3000 egen autoon 1500 egen perää laittamaan. Vahinko kiertämään
Käyttövoimavero 1,34 e per päivä.
Vuodessa 616,85 euroa.
Terveisin GLS.
Jos polttoaineessa säästää 900 euroa vuodessa ja veroissa menettää 490 euroa vuodessa, voi erotuksella eli 410 eurolla ostaa uuden pikkumersun noin 100 vuoden kuluttua. Rahat kannattanee varmuuden vuoksi säätiöidä ja laatia tarkat säännöt, etteivät mene poliitikkojen vaalitoimintaan.
Toisaalta voisi tuhlata tuon säästyneen 34 euroa kuukaudessa ja elää sillä leveästi.
Tässä pätee myös se naisten alennusmyyntilogiikka eli mitä enemmän dieselillä ajaa, sitä enemmän säästää.
tomant
Toisaalta voisi tuhlata tuon säästyneen 34 euroa kuukaudessa ja elää sillä leveästi.
Tässä pätee myös se naisten alennusmyyntilogiikka eli mitä enemmän dieselillä ajaa, sitä enemmän säästää.
tomant
Kiihdytin 190E 201.024 1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Niinhän se on täälläkin: 50tkm talvirenkain 6,54 ja kesärenkain 155tkm 6,14 l/100 km; vähän yli rajoitusten ja n. 3/4 maantiematkaa.Mika.T kirjoitti:Siinä 6-7l paikkeilla. Riippuu tietenkin paljonko on kaupunkiajoa. Se nostaa tottakai kulutusta hieman.jylppy kirjoitti:Mites tollanen -97 E290TD... Paljokos semmosessa on toi keskikulutus?
S210 E290TDT -97, entinen
S211 E220 CDI -09
S211 E220 CDI -09
Entä jos hommaisit paremman perän , hintaluokka n 500, ja
jatkaisit vielä ajamista nykyisellä autollasi ?
Auton vaihtoon myös tarvitaan rahaa ja yleensä myös "uuteenkin" autoon
joutuu tekemään remonttia.
Nuo ylläolevat dieselien kulutuslukemat äkkiseltään näyttäisivät olevan
ehkä hieman alakanttiin jos varsinkin puhutaan kokonaiskulutuksesta ja
lisäksihän tulee vielä dieselvero.
jatkaisit vielä ajamista nykyisellä autollasi ?
Auton vaihtoon myös tarvitaan rahaa ja yleensä myös "uuteenkin" autoon
joutuu tekemään remonttia.
Nuo ylläolevat dieselien kulutuslukemat äkkiseltään näyttäisivät olevan
ehkä hieman alakanttiin jos varsinkin puhutaan kokonaiskulutuksesta ja
lisäksihän tulee vielä dieselvero.
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Just eilen ekat vajaa 400 km matka-ajoa 220 D Väyrysellä meni 7,12 L/100 km.jylppy kirjoitti:Mites tollanen -97 E290TD... Paljokos semmosessa on toi keskikulutus? Ja siinä on varmaa isompi vero, mut kuinka paljon?
Mutta luulen se vähän notkistu kun pääsin polttamaan karstaa vielä motarille. Pitää testata ja laskea uudet kulutukset vielä myöhemmin.
GLS