vetonivelen vaihto
vetonivelen vaihto
johan poksahti valoihin ja mersu kolisten parkkiin
eli kuskin puolelta vetari poikki aivan suojakumin juuresta. noh,millainen homma tuo vetari on vaihtaa,meneekö samalla laakeri vaihtoon? vai otanko kerralla koko navan purkuautosta.vinkkejä kiitos 
Perän päästä 6kpl pultteja pois kanta torx tai tähti.Pyörän puolelta 30mm
12-kanttinen hylsy,lukitus auki ja jatko varrella miel 3/4" hylsysarjalla mutteri auki ja vetäse ulos.Jos ostat käytetyn katso suojakumin alle onko ohut ja ehdottomasti katso myös toisenpuolen vetrin kumin alle.Uudet vetarit n.500/pari motonetista kl-:stä 610e/pari.
Käytetyt ,tutki kunto hyvin.
Ai niin,auto oli mulla rasvamontunpäällä ja en edes irroittanut pyörää.
12-kanttinen hylsy,lukitus auki ja jatko varrella miel 3/4" hylsysarjalla mutteri auki ja vetäse ulos.Jos ostat käytetyn katso suojakumin alle onko ohut ja ehdottomasti katso myös toisenpuolen vetrin kumin alle.Uudet vetarit n.500/pari motonetista kl-:stä 610e/pari.
Käytetyt ,tutki kunto hyvin.
Ai niin,auto oli mulla rasvamontunpäällä ja en edes irroittanut pyörää.
Motonetistä ostin 3 vuotta ja 70 tkm sitten vetoakselin katkenneen tilalle. Kesällä siitä meni toinen suojakumi rikki ja toinenkin oli huonossa kunnossa. Eli ei ainakaan kumien osalta kovin kestäviä. Merkki oli RCA, Ranskassa tehty/korjattu. Tarviketorilta löytyi uudet luotettavan näköiset kumit rasvan ja uusien pulttien ja mutterin kera. Nyt ei tarvi toivottavasti vähään aikaan vetareita rassata.
W124 250D -89
tänään tuli aholalta "uudet" vetarit.todella asiallinen ja joustava myyjä!! toinen vetari oli puhtaalla metallipinnalla,toinen jo hiukan syöpynyt mutta ajaa asiansa.eikä ollut hinnalla pilattu!!! löin kumit täyteen laakerivaseliinia ja sekaan vähän peräöljyä. kumit kiinni ja vetari alle. huomenna sit lisää katsastusremonttia puuhaamaan 





