Niin. koska armasta verottajaa ei kulutus kiinnosta näissä wanhoissa ruoskissa niin sama kait se on vaihtaa suora kutonen veekasiksi..
Kertokaapa tietäjät että onnistuuko moinen projekti ko korimallissa ilman
hurjia muokkauksia? 124 malleissahan tuo homma ei onnistu
W140 vm -94
W140: kutosen tilalle kasi?
W140: kutosen tilalle kasi?
S211 320CDI -04
S203 220cdi -03
exät:
W639 111CDI -05
722.6 AMG laatikko -99 (liikuttaa 2t brittisohvaa)
kasa sprinttereitä
W140, 320 -94
W202 tourinki, 220CDI -00
190E -83
S203 220cdi -03
exät:
W639 111CDI -05
722.6 AMG laatikko -99 (liikuttaa 2t brittisohvaa)
kasa sprinttereitä
W140, 320 -94
W202 tourinki, 220CDI -00
190E -83
Moro.
Voisin uskoa että kyseinen operaatio ei ole kovin yksinkertainen enään tuossa korimallissa... vaikka nykymittapuun mukaan suht vanha auto onkin.
Eikös siinä mene lähes kaikki uusiksi jos moottorin pitäs vaihtaa?
Moottori, vaihelaatikko, perä, kardaani, vetarit, moottorin ohjaukset ja sen mukana ainakin moottorin johtosarja, syyläri?. Ja sitten kysymysmerkkinä miten nämä uudet rojut sitten liitetään autossa jäljelläoleviin järjestelmiin jotta kaikki vielä toimii...???
Tämmönen tuli vaan mieleen mututietona...
Varmaan pääsee helpommalla ja halvemmalla ko ostaa samanlaisen V8 koneella.
Voisin uskoa että kyseinen operaatio ei ole kovin yksinkertainen enään tuossa korimallissa... vaikka nykymittapuun mukaan suht vanha auto onkin.
Eikös siinä mene lähes kaikki uusiksi jos moottorin pitäs vaihtaa?
Moottori, vaihelaatikko, perä, kardaani, vetarit, moottorin ohjaukset ja sen mukana ainakin moottorin johtosarja, syyläri?. Ja sitten kysymysmerkkinä miten nämä uudet rojut sitten liitetään autossa jäljelläoleviin järjestelmiin jotta kaikki vielä toimii...???
Tämmönen tuli vaan mieleen mututietona...
Varmaan pääsee helpommalla ja halvemmalla ko ostaa samanlaisen V8 koneella.