ikkunat jäätyy w203
ikkunat jäätyy w203
Jos pakkasta yli 20 ja 4 henkeä kyydissä. Meinaa taka sivuikkunat vetää jäähän. Missähän mahtaa olla poistoilmareiät? Lattiamatot on kuivat. Onko normi homma että huurtuu vai onko jottain tyyppi vikaa. Auto on vm.2005 w203
Re: ikkunat jäätyy w203
Paljonko moottorilämmöt?Eihän ole sisäilmakiertopäällä ja onko raitisilma suodatin vaihdettu millon? Lisäks tuolle ilmastointi laitteelle on ohjelmoitavissa maa kohtaiset asetukset. En tiedä mikä vaikutus sillä, mutta voihanse olla että puhallus asetukset on erit tänne pohjoiseen maahan kuin esim etelä eurooppaan..nersutus kirjoitti:Jos pakkasta yli 20 ja 4 henkeä kyydissä. Meinaa taka sivuikkunat vetää jäähän. Missähän mahtaa olla poistoilmareiät? Lattiamatot on kuivat. Onko normi homma että huurtuu vai onko jottain tyyppi vikaa. Auto on vm.2005 w203
Niin ja onko auton kyydissä kuskin lisäks 3kpl nuoria neitoja sillä nehän varmaan kostuu kyseisen auton kyyditsemänä
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Tuolla talopuolella rakennusten ilmastoinnista tulee yleensä kahdenlaista valitusta
1) vetää, tuulee ja puhaltaa liikaa
2) pitää liikaa meteliä
Mersun suunnittelijat ovat selvästi olleet tietoisia noista kun ovat ohjelmoineet ilmastoinnin automaattiasentoa. Siinä (omien havaintojen mukaan) puhalletaan mahdollisimman pientä ilmamäärää jolloin vastaavasti ilman pitää olla kuumaa jotta saadaan tarvittava lämpöteho (massavirta x lämpötilaero). Pieni ilmavirta ei jaksa huuhtoa kunnolla ikkunoita jolloin kosteus tiivistyy ja jäätyy herkemmin. Samoin ilmankosteuden tasapainotila asettuu korkeammalle kun vaihedettava ilmamäärä on pieni.
Manuaaliasennolle siis ja lisää puhallusta.
1) vetää, tuulee ja puhaltaa liikaa
2) pitää liikaa meteliä
Mersun suunnittelijat ovat selvästi olleet tietoisia noista kun ovat ohjelmoineet ilmastoinnin automaattiasentoa. Siinä (omien havaintojen mukaan) puhalletaan mahdollisimman pientä ilmamäärää jolloin vastaavasti ilman pitää olla kuumaa jotta saadaan tarvittava lämpöteho (massavirta x lämpötilaero). Pieni ilmavirta ei jaksa huuhtoa kunnolla ikkunoita jolloin kosteus tiivistyy ja jäätyy herkemmin. Samoin ilmankosteuden tasapainotila asettuu korkeammalle kun vaihedettava ilmamäärä on pieni.
Manuaaliasennolle siis ja lisää puhallusta.
W212 E200 CDI automaatti
W203 C220 CDI automaatti
Eka eiku toka Mersu, mutta ei vika ellei kuolo korjaa
W203 C220 CDI automaatti
Eka eiku toka Mersu, mutta ei vika ellei kuolo korjaa