Onko Mersumiestä Napolin lähistöllä ?
Onko Mersumiestä Napolin lähistöllä ?
Moi!
Onko kukaan mersuforumilaisista tällä hetkellä Napolin lähistöllä ?
Olisi yksi sopiva auto tarjolla sekä myös kuski valmiina,mutta
jonkun mersuihmisten pitäisi vielä katsastaa autoa hieman lähemmin
ennenkuin teen kaupat.
Onko kukaan mersuforumilaisista tällä hetkellä Napolin lähistöllä ?
Olisi yksi sopiva auto tarjolla sekä myös kuski valmiina,mutta
jonkun mersuihmisten pitäisi vielä katsastaa autoa hieman lähemmin
ennenkuin teen kaupat.
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 263
- Liittynyt: La 05.11.2005 20:19
- Paikkakunta: helsinki ja välillä joensuu
Pari viikkoa sitten poikkesin viikonloppumatkalla Roomassa.Lauantai-aamuna matkakumppani poti sen verta kovaa mahatautia kiitos "tuoreiden merenelävien" jolta itse säästyin syömällä pihvin(eh) niin poikkesin siinä sub-urbanissa parin jobbarin tarjontaa katselemassa.
Uutta (2005-) autoa aika halvalla mutta ei nyt mitään sykähdyttävää näkynyt.Italiassa on käsittääkseni moottorin kokoon suhteutettu verotus joten siellä oli mm V70 volvoa jollain ihme 2.1 koneella yms.
Väittipä joku aikanaan että 124 mersua olisi myyty muka W201 mallin 1.8 koneella tuolla mutta enpä jaksa uskoa koska mikään lähde ei ainakaan tarjoa kyseistä moottoria 124-mersuun.
Eräs joppari siinä hohhaili pihalla ja kun esittelin itseni suomesta;lancia,juha kankkunen,markku alen,henri toivanen! tarjosi cappucinon!
Uutta (2005-) autoa aika halvalla mutta ei nyt mitään sykähdyttävää näkynyt.Italiassa on käsittääkseni moottorin kokoon suhteutettu verotus joten siellä oli mm V70 volvoa jollain ihme 2.1 koneella yms.
Väittipä joku aikanaan että 124 mersua olisi myyty muka W201 mallin 1.8 koneella tuolla mutta enpä jaksa uskoa koska mikään lähde ei ainakaan tarjoa kyseistä moottoria 124-mersuun.
Eräs joppari siinä hohhaili pihalla ja kun esittelin itseni suomesta;lancia,juha kankkunen,markku alen,henri toivanen! tarjosi cappucinon!
- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
Italiassa on yleisesti käytetty ihmeellisiä koneversioita verotuksen/vakuutusmaksujen takia Mersuissa, joten itse uskon tuohon 1,8 koneeseen 124 kopassa.jokus kirjoitti:Pari viikkoa sitten poikkesin viikonloppumatkalla Roomassa.Lauantai-aamuna matkakumppani poti sen verta kovaa mahatautia kiitos "tuoreiden merenelävien" jolta itse säästyin syömällä pihvin(eh) niin poikkesin siinä sub-urbanissa parin jobbarin tarjontaa katselemassa.
Uutta (2005-) autoa aika halvalla mutta ei nyt mitään sykähdyttävää näkynyt.Italiassa on käsittääkseni moottorin kokoon suhteutettu verotus joten siellä oli mm V70 volvoa jollain ihme 2.1 koneella yms.
Väittipä joku aikanaan että 124 mersua olisi myyty muka W201 mallin 1.8 koneella tuolla mutta enpä jaksa uskoa koska mikään lähde ei ainakaan tarjoa kyseistä moottoria 124-mersuun.
Eräs joppari siinä hohhaili pihalla ja kun esittelin itseni suomesta;lancia,juha kankkunen,markku alen,henri toivanen! tarjosi cappucinon!
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Itse taas en usko 1.8:aan W124:ssä. Alan kirjallisuuskaan tuota ei tunne, vaikka muut Italia-mallit kertoo. Siellä menee joku raja 2000 cm3:ssa, joten lienee turhaa enää laittaa 1,8. Sitä vastoin 200 E oli saatavana jo lähes heti esittelyn jälkeen Italiassa ym. verotuksellisista syistä. Muuallehan se tuli vasta 9/1988. Sama juttu G-mallissa joskus myöhemmin, ja juttu jatkui myös W210 ja C208:n kohdalla. E 200 D, E 250 D/Turbodiesel Väyrysestä meni pelkästään Välimeren maihin. E 200 K ja CLK 200 K 192 hv moottorilla...
OT:na: villi huhu kertoo, että Australiassa 190 E 1.8:aa olisi kaupattu joskus 180 E -merkinnällä. linkki
OT:na: villi huhu kertoo, että Australiassa 190 E 1.8:aa olisi kaupattu joskus 180 E -merkinnällä. linkki
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Mulla lukee muuten tuon 190:n tiedoissa Model: 190 E 1.8 AUSTRALIA. Dealer Gibraltar (551), auto on viettänyt ensimmäiset 10 vuotta Espanjassa, tuotu 2002 muuttoautona Suomeen.Timo L. kirjoitti: OT:na: villi huhu kertoo, että Australiassa 190 E 1.8:aa olisi kaupattu joskus 180 E -merkinnällä. linkki
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
EPC jostain syystä antaa sen etenkin 1,8-ltr. versiossa vaikka auto olisi suomiauto, en tiedä syytä.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Niin se karkaa keskustelu ihan muihin asioihinsportsman kirjoitti:Kiitos paljon näistä valaisevista tiedoista

Olisit kysynyt kierosti onko italiaan myyty 1.8 litrasta lankkumersua tai juokseeko kenkurut austaraaliassa takaperin niin kohta joku napolissa lomilla oleva olisi huhuillut, että tarvitseeko joku autontuojan italiasta

Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
OT: Aikamoinen riski ostaa mitään autoa juuri Italiasta. Itse paljon autoa Italiassa ympäriinsä useita kertoja ja tuhansia kilometrejä ajaneena, olen rankannut kyseisen maan, Uuden-Seelannin ohella maiksi, joista en takuu varmasti hankkisi itselleni mitään ajopeliä.
Italiassa teiden kunto, ajokulttuuri, ajotapa ja varsinkin maasto sekä huoltojen laiminlyönti ovat sellaisia asioita, jotka raiskaavat minkä tahansa auton jo sadassa tonnissa kamalaan kuntoon.
Useat Italiassa ajamani saksalaiset auto, joilla on saatettu ajaa vasta 30-60 tkm, ovat olleet niin kamalassa rääkissä, että se näkyy ja tuntuu. Väitän täysin vakavissani, että kyseisessä maassa ei ole mitenkään mahdollista ajaa, autoa säästävällä tavalla, siten, että olisi mahdollista löytää ns. hyvää yksilöä.
Kirjoitin tämän ihan vain varoituksen sanoina. Tiedän, että tätä on vaikeaa ymmärtää tai uskoa. Tämän voi kokea vain siellä itse autoilemalla.
Oma lukunsa on sitten vielä tietysti se kusetuksen mahdollisuus, joka on tehnyt "Italiantuonneista" jo legendan.
Italiassa teiden kunto, ajokulttuuri, ajotapa ja varsinkin maasto sekä huoltojen laiminlyönti ovat sellaisia asioita, jotka raiskaavat minkä tahansa auton jo sadassa tonnissa kamalaan kuntoon.
Useat Italiassa ajamani saksalaiset auto, joilla on saatettu ajaa vasta 30-60 tkm, ovat olleet niin kamalassa rääkissä, että se näkyy ja tuntuu. Väitän täysin vakavissani, että kyseisessä maassa ei ole mitenkään mahdollista ajaa, autoa säästävällä tavalla, siten, että olisi mahdollista löytää ns. hyvää yksilöä.
Kirjoitin tämän ihan vain varoituksen sanoina. Tiedän, että tätä on vaikeaa ymmärtää tai uskoa. Tämän voi kokea vain siellä itse autoilemalla.
Oma lukunsa on sitten vielä tietysti se kusetuksen mahdollisuus, joka on tehnyt "Italiantuonneista" jo legendan.
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Itsellä on myös kokemusta Italian autoista ja tälläkin hetkellä on
yksi pihassa. Tervetuloa tutustumaan vaikka suurennuslasilla !
On aina riski ostaa auto käytetty tai uusi !
Ostajan tehtävä on tutkia mitkä on ostamassa ja tehdä mahdollinen
ostopäätös sen jälkeen.
Ei Italia ole sen kummoisempi kuin muutkaan ei Suomi maat . Noissa muissa maissahan ei tehdä mitään oikein ja autojen johtimetkin
on pienemmät
yksi pihassa. Tervetuloa tutustumaan vaikka suurennuslasilla !
On aina riski ostaa auto käytetty tai uusi !
Ostajan tehtävä on tutkia mitkä on ostamassa ja tehdä mahdollinen
ostopäätös sen jälkeen.
Ei Italia ole sen kummoisempi kuin muutkaan ei Suomi maat . Noissa muissa maissahan ei tehdä mitään oikein ja autojen johtimetkin
on pienemmät

Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
- Petri.Kemppainen
- Mersumies
- Viestit: 584
- Liittynyt: Ke 08.09.2004 19:17
- Paikkakunta: Uusimaa
Vai Italia Niin kamala maa autolle . Minä olen luulut että täällä Suomessa autot vasta hukkaan meneekin . Surkeat tiet suurelta osin . Jopa pääkaupungissa kallon kokoisista murikoista tehty katuja . Kylmkäynnisäminen varmaan myös kuluttaa autoamme ja siiihen vielä
kunnon ripaus suolaa maanteillämme niin johan on rankkaa autolle .
Joten eikö se Italian auto ole kun lomalla tai eläkkeellä täällä Suomessa .
kunnon ripaus suolaa maanteillämme niin johan on rankkaa autolle .
Joten eikö se Italian auto ole kun lomalla tai eläkkeellä täällä Suomessa .

Juu, kyllä ne Italian autot tuntuvat eläkettä kaipaavankin, kun käy liikkeissä vertailemassa 120 tkm ajettuja Italiantuonteja suomiautoihin...Petri.Kemppainen kirjoitti:Vai Italia Niin kamala maa autolle . Minä olen luulut että täällä Suomessa autot vasta hukkaan meneekin . Surkeat tiet suurelta osin . Jopa pääkaupungissa kallon kokoisista murikoista tehty katuja . Kylmkäynnisäminen varmaan myös kuluttaa autoamme ja siiihen vielä
kunnon ripaus suolaa maanteillämme niin johan on rankkaa autolle .
Joten eikö se Italian auto ole kun lomalla tai eläkkeellä täällä Suomessa .
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
Itse olen pyörinyt ympäri Italiaa viimeisten 15 vuoden ajan työni ja vaapa-aikana paljon ja olen osittain samaa mieltä kuin Division autojen "hoidosta ja käsittelystä" siellä.
Eteläisssä Italiassa ( Roomasta alaspäin ) asia on yleisesti juuri niin kuin Division sanoo, ( tietenkin yksilöitä löytyy tuhansien autojen joukosta) eli autot ovat kovassa "hälläväliä" käytössä.
Toisin taas on pohjois Italiassa, (joka on jo kulttuuriltaan/ihmisiltään aivan eri tyyppinen kuin etelä), jossa autosta huolehditaan ja hyviä yksilöitä löytyy helpommin.
Italialaisesta menttaliteetistä kertoo hyvin se, että pohjoisessa asuvat Italialaist eivät halua tehdä oikeasti tehdä kauppaa etelässa asuvien kanssa, koska he eivät luota heihin.
Tänne meille "peräpohjolaan" tuodaan jobbareiden toimesta usein juuri ne halvimmat romut, joten itse en ostaisi Italian tuontia, ellei se ole omatuomani....
Eteläisssä Italiassa ( Roomasta alaspäin ) asia on yleisesti juuri niin kuin Division sanoo, ( tietenkin yksilöitä löytyy tuhansien autojen joukosta) eli autot ovat kovassa "hälläväliä" käytössä.
Toisin taas on pohjois Italiassa, (joka on jo kulttuuriltaan/ihmisiltään aivan eri tyyppinen kuin etelä), jossa autosta huolehditaan ja hyviä yksilöitä löytyy helpommin.
Italialaisesta menttaliteetistä kertoo hyvin se, että pohjoisessa asuvat Italialaist eivät halua tehdä oikeasti tehdä kauppaa etelässa asuvien kanssa, koska he eivät luota heihin.
Tänne meille "peräpohjolaan" tuodaan jobbareiden toimesta usein juuri ne halvimmat romut, joten itse en ostaisi Italian tuontia, ellei se ole omatuomani....
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 372
- Liittynyt: La 09.04.2005 20:35
- Paikkakunta: joensuun kuppeessa, gulffin takana.
tuttava pyörittää tuollaista puljua http://www.aamiainenitaliassa.com/
Vesku tunteen autot aika hyvin jopa saattaa tuntea mersutkin, en oo satavarma , mutta kannattaa kysellä ,itellä ei oo hajuakaan missä tuo paikka on saatikka Napoli, mutta jos joku muu sieltä autoa halajaa, niin tuossa on oiva majoituspaikka.
Vesku tunteen autot aika hyvin jopa saattaa tuntea mersutkin, en oo satavarma , mutta kannattaa kysellä ,itellä ei oo hajuakaan missä tuo paikka on saatikka Napoli, mutta jos joku muu sieltä autoa halajaa, niin tuossa on oiva majoituspaikka.
Kiitos vinkistä. Itse asiassa minulla on siellä jo luotettava kontakti,mutta
olisin vielä myös mielelläni konsultoinut oikeaa mersumiestä.
Ikävä kyllä vaan näyttää täällä olevan pari yllä olevaa kirjoittajaa
ennenmänkin turun napolin miehiä
Onko muuten nuo Suomen Volvon merkkiliikkeetkin luokiteltava
epäilyttäviksi jobbareiksi kun ovat tuoneet Italiasta Volvoja jo lähes
8 vuotta ja myyneet niitä erittäin hyvään hintaan yksilöinä ??
olisin vielä myös mielelläni konsultoinut oikeaa mersumiestä.
Ikävä kyllä vaan näyttää täällä olevan pari yllä olevaa kirjoittajaa
ennenmänkin turun napolin miehiä

Onko muuten nuo Suomen Volvon merkkiliikkeetkin luokiteltava
epäilyttäviksi jobbareiksi kun ovat tuoneet Italiasta Volvoja jo lähes
8 vuotta ja myyneet niitä erittäin hyvään hintaan yksilöinä ??
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Kieltämättä kansa sinänsä on vastuullisemman ja mukavamman oloista Pohjois-Italiassa (Roomasta ylöspäin), mutta senkin maanosan autoja rienaavana ongelmana on juurikin vaikea ja mäkinen maasto.adenauer300 kirjoitti:Itse olen pyörinyt ympäri Italiaa viimeisten 15 vuoden ajan työni ja vaapa-aikana paljon ja olen osittain samaa mieltä kuin Division autojen "hoidosta ja käsittelystä" siellä.
Eteläisssä Italiassa ( Roomasta alaspäin ) asia on yleisesti juuri niin kuin Division sanoo, ( tietenkin yksilöitä löytyy tuhansien autojen joukosta) eli autot ovat kovassa "hälläväliä" käytössä.
Toisin taas on pohjois Italiassa, (joka on jo kulttuuriltaan/ihmisiltään aivan eri tyyppinen kuin etelä), jossa autosta huolehditaan ja hyviä yksilöitä löytyy helpommin.
Italialaisesta menttaliteetistä kertoo hyvin se, että pohjoisessa asuvat Italialaist eivät halua tehdä oikeasti tehdä kauppaa etelässa asuvien kanssa, koska he eivät luota heihin.
Tänne meille "peräpohjolaan" tuodaan jobbareiden toimesta usein juuri ne halvimmat romut, joten itse en ostaisi Italian tuontia, ellei se ole omatuomani....
Itseäni suorastaan säälittää siellä ajaessa auton rääkkääminen vuoristoisessa (tai enemmänkin mäkisessä) maastossa. Ajotapa, jota siellä joutuu pakosta jatkuvasti noudattamaan, on sellaista, jota joutuu tekemään suomessa hyvin harvoin. Täyskaasu kiihdytyksestä, täyteen jarrutukseen, päivät läpensä -ajotapa tuntuu karsealta auton rääkkäämiseltä. Tilannetta siellä ei yhtään helpota se, että vaikean maaston lisäksi jokatoinen kuljettaja luulee itseään rallitähdeksi ja liikenne on sen mukaista sitten pakosta jokaisella, kun muun liikenteen mukana pitää mennä.
Muutamien paikallisten puheista sain myös vahvan käsityksen siitä, että Italiassa ei oikein edes käsitteenä tunneta ennakoivaa huoltoa, eli sellaista huolto-ohjelman mukaista huoltoa kun meillä tehdään autoon säännöllisesti. Siinä ei nähdä mitään järkeä vaan Italiassa auto korjataan sitten, kun se hajoaa. Myöskään peltivaurioita ei ole tapana korjata yleensä omistusaikana.
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Eikös kaikki Volvoa myyvät tahot ole yhtä epäilyttäviä...?sportsman kirjoitti:Onko muuten nuo Suomen Volvon merkkiliikkeetkin luokiteltava epäilyttäviksi jobbareiksi kun ovat tuoneet Italiasta Volvoja jo lähes 8 vuotta ja myyneet niitä erittäin hyvään hintaan yksilöinä ??
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 138
- Liittynyt: Ma 24.07.2006 03:47
- Paikkakunta: Haukipudas/ Martinniemi
Auto wiki, http://www.autowiki.fi/index.php/Main_Page , tietää kertoa tällaista, ainakin C mersun kohdalta:jokus kirjoitti:Väittipä joku aikanaan että 124 mersua olisi myyty muka W201 mallin 1.8 koneella tuolla mutta enpä jaksa uskoa koska mikään lähde ei ainakaan tarjoa kyseistä moottoria 124-mersuun.
Eräs joppari siinä hohhaili pihalla ja kun esittelin itseni suomesta;lancia,juha kankkunen,markku alen,henri toivanen! tarjosi cappucinon!
"Muun muuassa Italiassa, Kreikassa ja Portugalissa esiteltiin verotussyistä suosittu 2-litrainen ahdettu moottori. Kun C 250 TD -malli esiteltiin, poistui Saksan mallistosta C 200 ja C 250 Diesel -mallit. Kesäkuussa 1996 Portugalin markkinoille esiteltiin uusi neliventtiilitekniikaan käyttävä C 200 D -malli (65 kW). Elokuussa eteenpäin valmistettiin C 220 Dieselistä kehitettyä taksiversiota (55 kW). Vuonna 1996 C 220-malli korvattiin C 230:lla."