Mikä mahtoi mennä vikaan, kun ajoin auton tallista niin kello näytti 12:00
kun koitin laittaa kelloa oikeaan aikaan ja painaa "R" nappulaa niin kello siirtyy, mutta palaa taas kello 12:00?
Päivämäärät yms. Valikossa tuntuu toimivan normaalisti.
Viimeksi muokannut jartuo, Su 17.01.2010 15:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Itse kehuin vaatimattomasti , että Mese on viisain auto mitä ollut. Vaihtoin automaattisesti talviaikaan. Nyt totuden paikat kun aamulla katson onko vaihtanut Ruottin aikaan. Aamulla ajoin lotjan pois laivasta
itsellä kävi samanlailla.n.viikon kello jökitti 12.00.koitti laittaa aikaan harva se päivä kello pyörähti 10.35 ja takasin 12.00.sitten yks kaunispäivä se otti ajan ja taas on toiminut moitteetta.
Pekka Kaleva kirjoitti:Itse kehuin vaatimattomasti , että Mese on viisain auto mitä ollut. Vaihtoin automaattisesti talviaikaan. Nyt totuden paikat kun aamulla katson onko vaihtanut Ruottin aikaan. Aamulla ajoin lotjan pois laivasta
Eikös tuo olisi jo pitänyt raportoida. Itse kuvittelin että pelkästä radiosta ei muutettaisi kuin kesä/talviaika kun jossain Torniojokilaaksossa voisi olla kiusallista jos kello aina vaihtaisi aikaa sen mukaan mitä radiokanavaa kuunnellaan.
Uudemmat mallit navilla kyllä vaihtavat maan rajallakin kellon paikallisaikaan.
juke4747 kirjoitti:itsellä kävi samanlailla.n.viikon kello jökitti 12.00.koitti laittaa aikaan harva se päivä kello pyörähti 10.35 ja takasin 12.00.sitten yks kaunispäivä se otti ajan ja taas on toiminut moitteetta.
Harmi kun lähti toimimaan itsekseen. Meinaan vaan että nyt ei oikein tiedetä mikä sen ongelman alkujaan aiheutti. Kyllähän mittaristossa pitäisi aika olla tiedossa ilman radioita ja naveja, sitten vain muutoksissa tarvitaan apua ulkopuolelta, joskus kuljettajalta.
Täällä kans taistellaan yhden kanssa joka muuttaa aikaa aina yön aikana mihin sattuu Missään ei vikakoodia eikä auta vaikka ottaa kesä/talviajan päivityksen pois päältä jne...
Autossa ei ole mitään navia tai comandeja, ihan perus soittimella.