w212 200/220cdi erot
w212 200/220cdi erot
onko teknisiä eroja vai pelkästään ohjelma.
519 Bluetec 1+20
315CDI Prostyle 1+10
316CDI Pegabus 1+8 K13
560SEL
315CDI Prostyle 1+10
316CDI Pegabus 1+8 K13
560SEL
200:ssako ei olekaan Delphin suuttimia? Siinä tapauksessa sanoisin että tuo on suurin tekninen ero.anttika kirjoitti:200cdi on yhdellä turbolla ja 220cdi on kahdella. Siinä se isoin ero.
220cdi ja 250cdi taitaa olla teknisesti samaa puuta. Näissä on sitten niitä suutinongelmia. Pienin 200cdi on tainnut säästyä niiltä.

Kun kyseessä 200 CDI BlueEfficiency malli, suutintoimittaja on Delphi. Blue Efficienty malleissa piezosuuttimet ja 2000 bar ruiskutuspaine. 200 CDI:tä alettiin valmistaa vasta loppuvuodesta 2009.
MB EQE 350 4Matic
exät:
MB E 300 de EQ Power 4Matic
MB E 300 de EQ Power
MB E 220 d 4Matic
MB E 250 CDI BlueTec 4Matic
MB E 250 CDI BE 4Matic
MB E 250 CDI BE A
MB E 280 CDI A 4Matic
exät:
MB E 300 de EQ Power 4Matic
MB E 300 de EQ Power
MB E 220 d 4Matic
MB E 250 CDI BlueTec 4Matic
MB E 250 CDI BE 4Matic
MB E 250 CDI BE A
MB E 280 CDI A 4Matic
No en tiedä mitä merkkiä suuttimet ovat missäkin mallissa, mutta ongelmat taitaa koskea vain 220/250 malleja.
Naapurin 200cdi tuli puolitoista kuukautta etuajassa koska myyjän mukaan 220/250 tuotanto on seis ja tehdas sylkee näitä pieniä tilalle.
Ja tutun taksarin 220cdi piti tulla tammikuussa, mutta nyt sitten selvisi että koko autoa ei ole edes tehty vielä.
Naapurin 200cdi tuli puolitoista kuukautta etuajassa koska myyjän mukaan 220/250 tuotanto on seis ja tehdas sylkee näitä pieniä tilalle.
Ja tutun taksarin 220cdi piti tulla tammikuussa, mutta nyt sitten selvisi että koko autoa ei ole edes tehty vielä.

Mitenkäs nuo paineet mahtaa eri moottoreissa olla? V6:lle löysin kaksi eri arvoa nykyisille moottoreille. 200CDI:lle en löytänyt ollenkaan paineita, mistä sait itse nuo lukemat?Pekko kirjoitti:Kun kyseessä 200 CDI BlueEfficiency malli, suutintoimittaja on Delphi. Blue Efficienty malleissa piezosuuttimet ja 2000 bar ruiskutuspaine. 200 CDI:tä alettiin valmistaa vasta loppuvuodesta 2009.
Näyttää ainakin osanumerojen perusteella nuo 200CDI:n ja 250CDI:n suuttimet olevan erilaisia: A6510700487 250:ssä ja A6510700587 200CDI:ssä. Täytyyhän noissa sen verran eroja olla ruiskutusmäärissä että eri osanumero kummallekin mutta ovatko molemmat Delphiltä ja kuinka samanlaisia muuten?
3 litraisia V6 moottoreita on tarjolla 2 eri tyyppiä: 350 CDI BlueEfficiency ja 350 BlueTec. Tehot 170 ja 155 kW, väännöt 540 Nm molemmissa.
BlueEfficienty on pääsee EU5 päästöluokkaan ja BlueTec jo EU6 luokkaan.
Näiden 220/250 CDI BlueEfficiency mallien toimitusten suhteen on ollut melkoisia viiveitä ja suutinvaihtoja tehdään ja tullaan tekemään vielä jonkun aikaa takaisinkutsujen muodossa.
BlueEfficienty on pääsee EU5 päästöluokkaan ja BlueTec jo EU6 luokkaan.
Näiden 220/250 CDI BlueEfficiency mallien toimitusten suhteen on ollut melkoisia viiveitä ja suutinvaihtoja tehdään ja tullaan tekemään vielä jonkun aikaa takaisinkutsujen muodossa.
MB EQE 350 4Matic
exät:
MB E 300 de EQ Power 4Matic
MB E 300 de EQ Power
MB E 220 d 4Matic
MB E 250 CDI BlueTec 4Matic
MB E 250 CDI BE 4Matic
MB E 250 CDI BE A
MB E 280 CDI A 4Matic
exät:
MB E 300 de EQ Power 4Matic
MB E 300 de EQ Power
MB E 220 d 4Matic
MB E 250 CDI BlueTec 4Matic
MB E 250 CDI BE 4Matic
MB E 250 CDI BE A
MB E 280 CDI A 4Matic
Re: w212 200/220cdi erot
Pikaisesti tutkin tuon 200cdi:n konetilaa. Ahdin IHI, Ecu? ilmansuodatin kotelon päällä Delphi made in hungary ja myös suuttimet delphi.
Ja minun 200cdi blue efficiency on rekisteröity 6/2009 liikenteeseen elikkä tehty noin 5/2009. Lienee ensimmäisiä tuollaisia.
Ja minun 200cdi blue efficiency on rekisteröity 6/2009 liikenteeseen elikkä tehty noin 5/2009. Lienee ensimmäisiä tuollaisia.
W213 220d +W242 electric drive