tarvetta ois ison asd perän jatkoksi w124:n alle
teräsvetarit
teräsvetarit
keneltä löytyy karpiolan vetareita?
tarvetta ois ison asd perän jatkoksi w124:n alle
tarvetta ois ison asd perän jatkoksi w124:n alle
Diesel on puhtaampi
Re: teräsvetarit
mulla olis, mutta en myyj.a kirjoitti:keneltä löytyy karpiolan vetareita?
tarvetta ois ison asd perän jatkoksi w124:n alle
eikö karpiolalla ollut valmiita
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
ne ei ollu karpiolan akseleita, mitä täällä on kaupattuj.a kirjoitti:muistelin vaan,et joku ois foorumilla niitä kaupannutteettänyt ilmeisesti isomman erän
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
sillä ei ollu noita ASD vetareitajusky kirjoitti:Kysy nimim. stonehead.
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
mitäs morkkaamista tuossa nyt on ollutStonehead kirjoitti:kyllä täältä billet vetareita on, sellaisia jotka huom. TAKUULLA kestää vaikka tämä yks ****pää yrittää niitä parhaansa mukaan morkata
näitä voi tilata 0400-864106
ja olisinhan mäkin sulta ostanut, jos sulla vain olis sellaisia ollut myydä, mitä tarvitsin
karpiolan akselien perään tämän topiikin ekassa viestissä kuitenkin kysellään...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Saako minkä mittasena/paksusena vaan? Tarvis saaja noitte kiertyneitte 32mm akseleitten tilalle paremmat.Stonehead kirjoitti:kyllä täältä billet vetareita on, sellaisia jotka huom. TAKUULLA kestää vaikka tämä yks ****pää yrittää niitä parhaansa mukaan morkata
näitä voi tilata 0400-864106
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
olet kyllä ensimmäinen tyyppi, jonka minä tiedän morkkaavan karpiolan tekemiä akseleitaStonehead kirjoitti:jotkut vetarit tehdään pimeässä riihessä historiavehkeillä ilman betonilattiaa ja toiset taas miljoonan hallissa cnc työstökeskuksessa
jaa että "massatuotanto vetarit huonompia"??
täytyy kyllä myöntää, että kun on nähnyt karpiolan "käsin tehdyn" akselin ja sitten näitä "massatuotanto" akseleita, niin ei ole epäilystäkään kumpiko on parempi ja kestää
paljonko sä maksat niistä mitä myyt, jotain alle 50 €/kpl kai, työnjäljestä päätellen
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Kuinka paksu akseli on rihlauksen pohjalta mitattuna? Tätä paksumpaa akselia ei kannata tehdä, koska vääntölujuutta ei saa yhtään enempää kuin mitä akselin ohuimmassa kohdassa on.jeemu kirjoitti:...Saako minkä mittasena/paksusena vaan? Tarvis saaja noitte kiertyneitte 32mm akseleitten tilalle paremmat.
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C240 203.061, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edelliset C180 203.035 ja C200 202.020
1,951 - 13,077 / 171,51Käyttöautot C240 203.061, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edelliset C180 203.035 ja C200 202.020
tämä asia otettiin huomioon suunnittelussa, tärkein on kuitenki materiaalivalinta.
korostan vielä että yhtäkään ei ole katkennut...edes ohutta mallia!
nyt on tulossa normi mittojen lisäksi tenavaan asd pituudella
korostan vielä että yhtäkään ei ole katkennut...edes ohutta mallia!
nyt on tulossa normi mittojen lisäksi tenavaan asd pituudella
[img]http://img.photobucket.com/albums/v296/kolja1/Kuvat/allekirjoitus.jpg[/img]
Tulevaisuuden Bussikuski
Tulevaisuuden Bussikuski
löytyyköhän näitä 124 e320 coupen isoon perään mallia asd.Stonehead kirjoitti:tämä asia otettiin huomioon suunnittelussa, tärkein on kuitenki materiaalivalinta.
korostan vielä että yhtäkään ei ole katkennut...edes ohutta mallia!
nyt on tulossa normi mittojen lisäksi tenavaan asd pituudella
rupee harmittaan noi katkeilevat vakio kepit






