En tajua yhtään mitään näistä yleismittareista. Ostin sellaisen, mutta minkäs teet, kun ei tiedä mitä säätimiä pitää käyttää tässä tapauksessa


Yleismittarilla voit mitata jännitteen, jota kerrtoaan esim. kuinka monta volttia akussa on. Eli yleismittarilla voit mitata jännitehäviöt ja niissäkin todeta, että niitä on tai ei ole. Paikankin voi todeta, mikäli osaa käyttää ja on kärsivällinen.Corepressor kirjoitti:Kertokaapas pojjat, miten ihmeessä yleismittarilla voidaan mitata auton virrankulutus moottorin ollessa sammutettuna? johonkin ihmeeseen katoaa virrat aina muutaman päivän seisomisen jälkeen (epäilen varashälytintä), akkukin on aivan uusi. Voihan vika tietysti olla akussakin, mutta mites sitä sitten pitää mitata..
En tajua yhtään mitään näistä yleismittareista. Ostin sellaisen, mutta minkäs teet, kun ei tiedä mitä säätimiä pitää käyttää tässä tapauksessa![]()
Joo tällä samalla "patentilla" löytyi ainakin 123:ssa virtavuodot, eli minkä sulakkeen takan on mahdollinen vuoto.juppepuputti kirjoitti: Akun kerkä vaan irti , yleismittarin piuhat virta-asentoon ja mittarin piuhat sarjaan navan ja kengän väliin. Sit vaan ihmetteleen , mihin sitä virtaa kuluu (sulakkeita irti todennäköisimmistä kohteista) .
Sulla vai? En huomannut tässä viimeisessä postauksessa mitään vikaa.Jussi.H kirjoitti: Taitaa olla mulla lukIhÄIrIÖ.mENEE SENAT SAKASIN
Tässä autossa onkin sulakekaavion mukaan oikein elektroninen radio. Onko se mekaaninen muissa vai putkiradio?JeremyH kirjoitti:Paikallinen autosähköihin erikoistunut liike sanoo että yleisimmin autot hukkaa virtaa itsekytkettyjen radioiden kautta.
Minkäslainen teippi/piuha/apiko/nippuside patentti sinulta löytyy?
Näyttäisi vain tuo radio olevan tuolla sulakkeen takana
Mankka irti -> kuluttaako edelleen?
Tässä taitaa olla kummatkin, kohta 17 kertoo tässä olevan myös RadioTässä autossa onkin sulakekaavion mukaan oikein elektroninen radio. Onko se mekaaninen muissa vai putkiradio?
Sanos muuta!! nythän se ei vie ollenkaan virtaa, kun kakkos-sulake on irti. Jos kytkennät olisivat väärin, eikös se veisi silloinkin kun sulake on irti jos mankka on edelleen kytketty siten, että se kuitenkin toimii?Jos radio käynnistyy ja sammuu virta-avaimesta niin mikä siinä omassa asennuksessa vielä voi olla väärin
en väitä että corepressor olisi mikään tumpelo, mutta ehkäpä auton edellinen omistaja oli