Kojelaudan nukkaus
Kojelaudan nukkaus
Neuvoja kaivataan miten (kiinnittäisin) nukkaisin kojelaudan ettei aurinko häikäse, mimmosta ja mistä sais?
- j.s.lehti.
- Mersumies
- Viestit: 915
- Liittynyt: Su 28.08.2005 22:03
- Paikkakunta: salo
Koetaulun nukkaus
Äläkä hyvä mies mene pilaamaan autoasi jollain nukkaamisella.
Sopii paremmin jonnekin Pikkupoikie Peltoautoihin..
Jos välttämättä Haluat tällaisen suojan niin neulo tai anna neuloa
jostain nukkakankaasta tällainen irroitettava suoja niin koelauta
pysyy ehjänä.
Tällaisia näki joskus 60 luvulla Amerikkalaisissa autoissa Suajaamassa koelautaa aurinkolta etteivät olisi katkeilleet kovassa
kuumuudessa.
Olen minäki yhden sellaisen aikanaan tehnyt 123 Mersuun
Kaveri lähti jonnekin läpimään maahan töihin, j,s.lehti.
Sopii paremmin jonnekin Pikkupoikie Peltoautoihin..
Jos välttämättä Haluat tällaisen suojan niin neulo tai anna neuloa
jostain nukkakankaasta tällainen irroitettava suoja niin koelauta
pysyy ehjänä.
Tällaisia näki joskus 60 luvulla Amerikkalaisissa autoissa Suajaamassa koelautaa aurinkolta etteivät olisi katkeilleet kovassa
kuumuudessa.
Olen minäki yhden sellaisen aikanaan tehnyt 123 Mersuun
Kaveri lähti jonnekin läpimään maahan töihin, j,s.lehti.
Se nyt on ihan sama, jos esim jonkun w124 korisen kojalaudan maalais vaikka pinkiksi. Ei mitään tarvetta moista enää pelastaa, kun ehjän vastaavan saa muutamalla kympillä... Ja tarjontaa on.
Nukattua sisustaa ei paljoa mersuissa ole vielä näkynytkään. Vois olla ihan nättikin, jos nukkais vaikka ovipahveista kans yläosat samalla.
EDIT: Ainiin. Tuohon häikäisyongelmaan auttaa jo sekin, että pyyhkii sitä kojelautaa mattapintaisella käsittelyaineella, eikä sillä yleisimmällä hullunkiiltävällä. Eihän nuo kojelaudat uutena kiiltäviä ole, vaan mattapintaisia, jotka eivät juurikaan häikäse.
Nukattua sisustaa ei paljoa mersuissa ole vielä näkynytkään. Vois olla ihan nättikin, jos nukkais vaikka ovipahveista kans yläosat samalla.
EDIT: Ainiin. Tuohon häikäisyongelmaan auttaa jo sekin, että pyyhkii sitä kojelautaa mattapintaisella käsittelyaineella, eikä sillä yleisimmällä hullunkiiltävällä. Eihän nuo kojelaudat uutena kiiltäviä ole, vaan mattapintaisia, jotka eivät juurikaan häikäse.
jos tällä nukkaamisella tarkoitetaan sellaista mokkanahkan tyyppistä, niin miksei, tuskin siihen mitään pitkäkarvaisen eläimen turkkia kuitenkaan on tarkoitus laittaa 

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Kyllä meikäläinenkin sanoo .Että nukkaus on ihan jees oikeassa paikassa ei välttämättä joka kohteessa mutta jokainen taaplaa tyylillään.jos on uusi hieno arvokas peli niin tohtisko siihen.tietenkin kisa pelit erikseen.Ite nukkasin halkeilleen 944:n koje taulun ? kun en muuta keksinyt . mutta hyvä on omasta mielestä. ja edullinen ratkaisu kun ei ole kumminkaan mikään orkkis peli kumminkin rettingin entinen.