Mercedes-benz w124 300td
Mercedes-benz w124 300td
Onko jollain teistä kokemusta tollaisesta mersusta ja sen tehoista?tiedoissa lukee 147heppaa
eli suht pirtee pitäis ol mut onko jollain tietoa et kun ton pumpun säätää ja laittaa 7mm elementit ni kui paljo tehot OIKEESTI nousee ja kuinka paljo kiihtyvyys 0-100km/h paranee?

Re: Mercedes-benz w124 300td
Zakke hyvä.Zakke kirjoitti:Onko jollain teistä kokemusta tollaisesta mersusta ja sen tehoista?tiedoissa lukee 147heppaaeli suht pirtee pitäis ol mut onko jollain tietoa et kun ton pumpun säätää ja laittaa 7mm elementit ni kui paljo tehot OIKEESTI nousee ja kuinka paljo kiihtyvyys 0-100km/h paranee?
Sinullahan on ilmoituksesi mukaan 3 litrainen 12 venttiilinen vapaastihengittävä FARMARI-korillinen diesel.
Autossasi olevan moottorin suoritusarvot ovat kutakuinkin seuraavat:
Engine 3.0 12V D
Cyl. Inline 6
Power 109 PS (80 kW; 108 hp)
Torque 185 N·m (136 lb·ft)
Kerrohan ihan rohkeasti mikä merssu sinulla on niin sitten oikeasti viisaammat miehet täällä auttaa sinua.
Minun vaan piti päästä tarkentamaan. Newbie se minäkin olen.

Aus einem verzagten Arsch kommt kein fröhlicher Furz.
-Martin Luther
-Martin Luther
Vakio turbolla ilman välijäähdytintä siitä koneesta ei kannata ottaa yhtään enempää tehoa irti.
Välijäähdytin keulalle ja turboksi vaikka holsetin hx35w niin tehoa saattaa löytyä jo 300hv. Itse asiassa tuo 300hv tulee ihan vahingossa isotappisella pumpulla ja sopivalla turbolla+välijäähyllä.
+Vaihdelaatikon vahvistus.
Haku toiminnolla löytyy kymmenia ja taas kymmenia topikseja joissa käsitellään juuri samoja asioita.
Välijäähdytin keulalle ja turboksi vaikka holsetin hx35w niin tehoa saattaa löytyä jo 300hv. Itse asiassa tuo 300hv tulee ihan vahingossa isotappisella pumpulla ja sopivalla turbolla+välijäähyllä.
+Vaihdelaatikon vahvistus.
Haku toiminnolla löytyy kymmenia ja taas kymmenia topikseja joissa käsitellään juuri samoja asioita.