Eli kun autoa kierrättää ilman paisuntasäiliön korkkia vesi pysyy tasaisena, mutta kun päästää kaasun vesi tulee yli ja veden sekaan jää valkoista vaahtoa.
Mistähän tuo voisi johtua muusta kun, että kansipahvi on mennyt?
Auto on w124 260 E.
Paisuntasäiliö kerää vaahtoa?
Kansipahvi tosiaan on mennyt ja öljyä pääsee vesitilaan. Painetta ei vielä pääse, mutta vaan öljyä, eli pahvi on menny vesi - ja öljykanavien välistä.
Vesi ei pääse öljytilaan koska öljynpaine on suurempi kuin veden, joten tästä on pääasiassa vain kosmeettista haittaa, tosin tukkiin kyllä syylarin ja lämppärin kennon se liete.
Tuttu vika, omassa 300 TE:ssä sattui juuri samalla lailla. Pahvi uusiksi ja sitten putsaat jäähdytysjärjestelmän huolellisesti astianpesukoneen pesuaineella, se syö sen öljylietteen pois. Toki joku hommaan varta vasten tarkoitettu tökitti sopii kanssa.
Vesi ei pääse öljytilaan koska öljynpaine on suurempi kuin veden, joten tästä on pääasiassa vain kosmeettista haittaa, tosin tukkiin kyllä syylarin ja lämppärin kennon se liete.
Tuttu vika, omassa 300 TE:ssä sattui juuri samalla lailla. Pahvi uusiksi ja sitten putsaat jäähdytysjärjestelmän huolellisesti astianpesukoneen pesuaineella, se syö sen öljylietteen pois. Toki joku hommaan varta vasten tarkoitettu tökitti sopii kanssa.
No jos kaveripiiristä löytyy joku osaaja niin ei se paljon kustanna, melko yksinkertainen homma vaikka onhan siinä sitä työtä, Liikkeessä varmaan vierähtää päivä, eli tuntiliksan mukaan sekä koneistuksen hinta, kansi pitää plaanata aina irroitettaessa.dZihan kirjoitti:Ai perskules. Mitähän tuo pahvi ja remppa kustantaa jos käy liikkeessä? vai kannattaako itse vaihtaa..ei kyllä hirveesti nappais :/