w201 keskulukituksen toimintaperiaate

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
JTR
Sisäänajossa
Sisäänajossa

w201 keskulukituksen toimintaperiaate

Viesti Kirjoittaja JTR »

Ajattelin hommata tuohon autooni varashälyttimen, mutta sitten alkoi mietityttämään tuo keskuslukituksen ohjaus. Siis keskuslukitushan toimii alipaineella, joten mahtaakohan nuo hälyttimet osata moista ohjata ??

Hälytin minkä olen harkinnut hommata on suht edullinen perus hälytin (AT700) josta kyllä löytyy keskuslukituksen ohjaus. Mutta koska tuo mersun keskuslukitus toimii alipaine periaatteella eikä sähköllä, niin olen hiukan epäileväinen tuon ohjauksen suhteen. Joten olisin hyvin kiitollinen jos joku pystyisi hiukan valoittamaan tuota mersun keskuslukituksen toimintaperiaatetta, että miten se siis käytännössä oikein toimii ja olisikohan sitä mahdollista ohjata tuollaisella normaalilla keskuslukituksen ohjauksella??

Hyviä ehdotuksia edullisista hälyttimistä otetaan myös vastaan...
:wink:
MB 190e vm:86 2.0 automaatti
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kyllä sinä voit sellaisen Mersuusi asentaa, itse olen noihin laittanut ainakin Sikuran ja Defan kauko-ohjainta, ja jotain muuta merkkiä jota en nyt muista.

Mersusi keskuslukon alipainepumppua ohjataan kuitenkin sähköllä !
wiimax.fi
Aki P
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Jep jep.

Johto löytyy kuskin jalkatilasta. muistaakseni sininen johto oveen menevässä johtosarjassa.
Lukitessa johto kytketään +12v ja avatessa -napaan... tai toisin päin?
Riittää kun johdossa käy jompi kumpi käsky hetken niin keskuslukitus "käynnistyy" ja hoitaa itse loput.
Joku mersupurkaamo??
Vastaa Viestiin