(tuossa ns. jalopuussa) Mersu vai tarvike varuste?
Mikä tuo kuvassa alin nappi oikein on?
Tuolla tuhkakupissakin on joku lämmittimen nappi. Onko se se moottorin lisälämmitin?
Tuo nappi jossa kolme kiemurtelevaa nuolta?Tomp kirjoitti:Tuhkakupissa luultavasti webaston kello.
Asiaa en tiedä tarkemmin,kun olen vielä niin tuore 210:n omistaja,mutta keneltä autoni ostin,sanoi että tuo lisälämmitin kannattaa pitää aina talviaikaan päällä.Tulee sisälle lämmintä ilmaa nopeammin.Simpe kirjoitti:Automaattisen lisälämmittimen poiskytkentä. Melkein kannattaa laittaa se off asentoon, kun tuossa näyttää olevan myös kello.
Mutta sinullahan on facelift ja sähkölämmitin?kilander kirjoitti: Asiaa en tiedä tarkemmin,kun olen vielä niin tuore 210:n omistaja,mutta keneltä autoni ostin,sanoi että tuo lisälämmitin kannattaa pitää aina talviaikaan päällä.Tulee sisälle lämmintä ilmaa nopeammin.
Voi toki johtua moottorista,mutta 270 cdi ei kovin nopeaan nosta moottorinlämpöjä kahdeksaankymppiin.
Tämä yksilö josta minä kyselen noita varusteita, on myös faceliftDBFI kirjoitti:Mutta sinullahan on facelift ja sähkölämmitin?
Tuo manuaali (semi-automaatti onhan siinäkin haistelijamasaf1 kirjoitti:Eipä kannata tommosta faceliftattua hommata, missä on manuaalinen ilmastointi ja mummomallin mankka. Kyllä se automaatti-ilmastointi olla pitää (josta on myös hyvin helppo säätää lämpötila, johon haluaa webaston lämmittävän auton sisätilan) ja comand+bose sound system ja se vakio Alpinen cd-vaihtaja.
Perslämmittimethän tosta puuttuu kans.
Kangassisusta - hyi.
Reikänahkasisusta on kyllä ko. mallissa niin mukava ja helppo pitää puhtaana. Umpinahkaan liimautuu kyllä selkä ja perse kesäkuumalla. Tossa mulla on kyllä penkkien jäähdytys, että se voi vaikuttaa siihen että se reikänahka tuntuu niin pirun mukavalta. Talvella kun laittaa penkinlämppärin+penkkijäähyn päälle samaan aikaan, niin puhaltaa kuumaa ilmaa perseeseen, selkään ja niskaan.JeremyH kirjoitti:Tumma kangassisusta on minulla vaatimus. Nahkaa en huoli.
Niin joo. se mankka. niitä saa kaupasta muutamalla setelillä. Vai onko kaiuttimissa yms. samalla eroa?
Täytyy ihmetellä lisää... On vaan niin vähän tarjontaa(tai liian tiukat vaatimukset)
No ei tässä mitään suomessa-suolattuja olla hankkimassa, vaan ehjää autoa jossa olisi sopivasti varusteita. (avantgarde on vähimmäis vaatimus)masaf1 kirjoitti:Suomessa on tarjonta ihan paskaa Väyrysissä: varusteet tosi ankeat ja aika harvoin Avantgardena edes myynnissä. Ja liekö raaskittu edes huoltaa, kun keskimäärin Suomessa vastaan tulevat Väyryset näyttää aika masentavilta. Hae Saksasta, siellä sulle melkein maksetaan siitä että otat jonkun 2000 Väyrysen melkein täysin varustein itsellesi joltain, joka on sitä jo kärsinyt monta vuotta. Verot ei tänä päivänä tommoseen oo ku pari tonnia ja kympillä alkaa saamaan aika hyvää ja vähän ajettua peliä.