Kenellakohan oli suomess mersujen avaimien kopiointi oikeuksi 50-60 luvulla?
Vielakohan niita alkuperaisia avain aihioita olisi jollakin, kun olisi kiva olla Aidot avaimet aitoon autoon.
Jarifinn
Pontonin avaimista
Classic center saksassa saattaa voida toimittaa oikean avaimen kantakortin avainnumerolla, riippuen siitä toki onko kantakortissa tms avainnumero ja onko heilläkään niitä aihioita, 115:seen tekivät, tosin se onkin paljon uudempi.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
- Petteri Kivimäki
- Mersumies

- Viesti:
Satakasiin kävin puuttuvaa hansikaslokeron avainta kysymässä kantakortin kanssa paikallisella merkkikorjaamolla. Avain tuli seuraavaksi päiväksi
ja maksoi 15 €. Mikkelissä tekivät kuulemma..
Ei ollunna aarteita hanskalokerossa. Kuppainen muovinen alkuperäinen kotelo auton papereille kylläkin.
Ei ollunna aarteita hanskalokerossa. Kuppainen muovinen alkuperäinen kotelo auton papereille kylläkin.
EQA 250 2021
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Merkkiliikkeen kautta kyselivät Mikkelistä joltain lukkoliikkeeltä W124:n avaimen numeroa pelkän avaimen kuvan perusteella, joten sinne suuntaan jäljet johtaa ja sieltä kannattais kysellä sitä avaimen teettämistä myös.
Mie kyselisin ite kyllä ekaks merkkiliikkeestä. Jos teettävät Saksassa kantakortin mukaan (tai kiertotietä kysyvät Mikkelistä avaimen numeron avaimen perusteella ja teettävät sitten) tulee ainakin just oikeenlainen avain ja lisäks oikeanlainen avainaihio. Ainakin näissä uudemmissa kun tuppaa noi tarvikeavaimet olemaan huomattavasti pehmeempää ja nopeammin kuluvaa materiaalia, jota en mielelläni käyttäis. 15 € makso myös mun W124:n avain Saksasta merkkiliikkeen kautta. Nii ja mulla ei oo alkuperäsen kantakortin kopiota, joten kaivoivat ite siellä Saksassa sen avaimen numeron runkonumeron perusteella. Noinkohan onnistuis myös näihin vanhempiin?
Mie kyselisin ite kyllä ekaks merkkiliikkeestä. Jos teettävät Saksassa kantakortin mukaan (tai kiertotietä kysyvät Mikkelistä avaimen numeron avaimen perusteella ja teettävät sitten) tulee ainakin just oikeenlainen avain ja lisäks oikeanlainen avainaihio. Ainakin näissä uudemmissa kun tuppaa noi tarvikeavaimet olemaan huomattavasti pehmeempää ja nopeammin kuluvaa materiaalia, jota en mielelläni käyttäis. 15 € makso myös mun W124:n avain Saksasta merkkiliikkeen kautta. Nii ja mulla ei oo alkuperäsen kantakortin kopiota, joten kaivoivat ite siellä Saksassa sen avaimen numeron runkonumeron perusteella. Noinkohan onnistuis myös näihin vanhempiin?
Kahta en vaihda - merkkiä ja vaihdetta.

1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün
1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün