Mitä mieltä ovista?

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Tommi M
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Mitä mieltä ovista?

Viesti Kirjoittaja Tommi M »

Mitäs olette mieltä näistä lambo ovista ? Ovat alkaneet yleistyyn ison veden takana. Valmista kittiä löytyy mm. mersuun ja yleismallit käy kaikkiin autoihin pienen pajotuksen jälkeen. Oviin saa myös moottorin jos ei jaksa ovia itse availla.

Kuva

Täältä löytyy clk:n kuvat galleriasta jos kiinnostaa.http://www.supie.com/pg.html
Jos Ford Motor Company on Ford-ihmisille FoMoCo, niin onko Honda Motor Company sitten honda-ihmisille HoMoCo?

W201
ex-W123 240td (Parts for sale)
HD
Aki74
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Aika turhaa

Viesti Kirjoittaja Aki74 »

On varmaan kivaa väistellä kuraista ovenhelmaa kun pujottelee sisään. Käytäntö voisi tietenkin opettaaa toisin mutta ei nuo kovin kätevät varmaan ole. Ja ulkonäkökin on hieman kyseenalainen, riippuen korimallista.
Kestääköhän korin saranapisteet pitemmän päälle?

Meinasin kyllä itse tehdä muinoin 140-volvoon lokinsiivet, mutta jäi sitten paperille...
Eeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Re: Mitä mieltä ovista?

Viesti Kirjoittaja Eeli »

Tommi M kirjoitti:Mitäs olette mieltä näistä lambo ovista ? Ovat alkaneet yleistyyn ison veden takana. Valmista kittiä löytyy mm. mersuun ja yleismallit käy kaikkiin autoihin pienen pajotuksen jälkeen. Oviin saa myös moottorin jos ei jaksa ovia itse availla.
Aika jännä idea, ihan kivahan toi ois. Ois aikakin toistaseks omaperäinen täällä Suomessa, mutta noissa autoissa näyttää kyllä ehkä hankala käyttösiltä, kun ei nouse tarpeeks ylös vaan jää vähän tielle.
Moottorillahan ne pitäis tietysti olla. 8)
Paljon on sitten koko paketin hinta ja kuinka vaikea on väsätä?

http://www.supie.com/mercedes.html
Tuolta löytyi ohje CD hintaan 30$, mutta onko mitään tietoa mitä tollasen väsääminen sitten maksaakaan ja miten se kitti oikeen toimii?
W203 220CDi -01
Avantgarde, Parktronic, Climatronic, Tiptronic, Nahat, Kattoluukku, Pyyhinautomatiikka.
Vastaa Viestiin