DVD Soitin mersuun.

Kaikki autostereoihin ja oheislaitteisiin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Anttuu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

DVD Soitin mersuun.

Viesti Kirjoittaja Anttuu »

Juu meinasin tuossa että DVD soitin ois saatava omaan tenavaan. Olen tuossa katellu autostudiosta,jjtuonnista ja powersetistä soittimia, ja eniten mukaan näistä seikkailuista tarttui mukaan kaksi Procemaxin DVD Soitinta JJ-tuonnista.

http://www.jj-tuonti.com/px7708d-auto-s ... -1869.html

http://www.jj-tuonti.com/px7016d-autodv ... p-213.html

Ihmettelen vain kun on aika halpaa, verrattuna siihen kuinka paljon säätöjä ja kaikkia hienouksia näistä löytyy. Miten tämä Procemaxien laatu? Kertokaa ihmiset ketkä omaavat tämmöisiä vempaimia ja ne jotka tietävät näistä! :D
"Jos kiipeää perse edellä puuhun, tippuu pää edellä alas."
orsii-
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Itsellä sattuu olemaan samanmoinen soitin kuin ylemmässä kuvassa omassa mersussa ja sanotaanko näin että halvalla ei saa hyvää :? Muuten oon ollu tyytyväinen omaan soittimeen mutta jos tikulta soittelee niin kansioita ei voi vaihtaa vaan soitin lyö kaikki kappaleet samaan listaan..radion kuuluvuus ei myöskään kehuttavaa tasoa,rupeaa ottamaan häiriötä aikas helposti.

Mutta todellakin itse maksoin omasta soittimesta n.50e paikalliselle procemaxxin jälleenmyyjälle eli ei niistä oikeasti noin paljon kannata maksaa mitä tuolla jj tuonnissa pitävät hintaa.. :)
Anttuu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Anttuu »

Joo uskon, että Procemaxissa näyttäis olevan tuossa laaduntarkkailussa ja laadussa muutenkin vähän häikkää. Tuossa ajattelin, että jos säästäisi vähän enemmän niin tilailisi tuosta Pioneerin DVD soittimen ja siihen kylkeen Ground Zeron näytön. :)

Kiitos kumminkin kun sanoit mielipiteesi Procemaxeista (:
"Jos kiipeää perse edellä puuhun, tippuu pää edellä alas."
orsii-
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Itseltä löytyy myös tuo procemaxxin näyttö kytkettynä tuohon soittimeen ja kuva on omasta mielestä todella hyvä verrattuna hintaan mitä se maksaa. :) Hintaa on n.80e ja siitä ei oo vielä pahaa sanottavaa löytynyt kuten ei myöskään saman merkin vahvistimesta jollainen mulla on soittamassa pioneerin subia.Kyseessä siis procemaxxin isoin malli jota ei mun käsittääkseni ole enää myynnissä mutta mitään muuta vikaa ei ole ollut, kuin se että en usko että pitää luvatut tehot paikkaansa(1800w/1ohm) :lol:

Procemaxxilla näyttäis kaikki muu olevan ihan ok tavaraa pienin varauksin mutta jotenkin noissa soittimissa vaan on laatu päässy turhan huonoksi.. :roll: www.autoviihde.com <-- tuolta liikkeestä omat kamat ostin ja suosittelen ottamaan puhelimella yhteyttä firmaan sillä tuolta saa yleensä aika hyvät pakettialennukset :wink: myy myös pioneeria ja muita laatumerkkejä sopu hintaan.
C250TDT
Vastaa Viestiin