w202 lucas --> bosch
w202 lucas --> bosch
Meneekö 124 200D:n syöttöpumppu suoraan kiinni tuon surkean lucaksen tilalle? Miten sitten sammutin ? Ja muut onkelmat mitä siinä vaihdoksessa tulee eteen? Kannattaako edes yrittää itse vai viedäkö suosiolla korjaamolle joka osaa...
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... s&start=30
Nonih, laiska kysyi ensin ja sitten vasta käytti hakua. Mutta sen verran vielä että onkohan mahdollista saada valmiina pakettina noita muutokseen tarvittavia osia ja yrittää itse asennella kun on niin ikävän kaukana tuo PP-diesel ?
Nonih, laiska kysyi ensin ja sitten vasta käytti hakua. Mutta sen verran vielä että onkohan mahdollista saada valmiina pakettina noita muutokseen tarvittavia osia ja yrittää itse asennella kun on niin ikävän kaukana tuo PP-diesel ?
Taitaa Ylivieska edelleen olla ainoa paikka Suomessa (maailmassa?), missä tuon vaihdon saa teetettyä.
Aikamoinen projekti pumpun vaihdossa on ensikertalaiselle. Ensinnäkin tarvitaan pumppu, joka on sopiva tuolle koneelle. 200d pumpulla ei varmaan oikein kulje,vaikka syöttöä laittaakin. Pitää olla hiukan suuremmat elementit. Lisäksi tarvitaan ennakonsäädin, pumpulle sopiva sovitekappale, suihkuputket, kaasuvivusto, sammutinventtiili, tyhjäkäynnin säätöventtiili kylmälle koneelle ja mahdolisesti öljynputsarin jalka, jos auto on uudemmen mallin putsarilla. Varmaan menee vielä jotain pikku sälää muutakin ja sitten paljon aikaa ja olutta, jos tuota itse alkaa väsäämään.
Aikamoinen projekti pumpun vaihdossa on ensikertalaiselle. Ensinnäkin tarvitaan pumppu, joka on sopiva tuolle koneelle. 200d pumpulla ei varmaan oikein kulje,vaikka syöttöä laittaakin. Pitää olla hiukan suuremmat elementit. Lisäksi tarvitaan ennakonsäädin, pumpulle sopiva sovitekappale, suihkuputket, kaasuvivusto, sammutinventtiili, tyhjäkäynnin säätöventtiili kylmälle koneelle ja mahdolisesti öljynputsarin jalka, jos auto on uudemmen mallin putsarilla. Varmaan menee vielä jotain pikku sälää muutakin ja sitten paljon aikaa ja olutta, jos tuota itse alkaa väsäämään.