w203 220 cdi
w203 220 cdi
Viime vuoden lopussa tuli hankittua siis ensimmäinen mersu, siitä lähtien onkin pitänyt tehdä tänne foorumille projekti topiccia mutta aina ei vaan saa aikaan.. Nyt voisi olla otollinen hetki ennen kevättä ja suurempia muutoksia.
Ensimmäistä vuosikertaa w203 tämä on ja olihan sillä rullailtukkin jo 340tkm ostohetkellä mutta oli niin hyvän tuntuinen vehje oli että tarttui matkaan.
Auto on siis Avantgarde varusteilla, automaattivaihteilla ja mustalla nahkasisustalla. Vehon koneelta löydettiin niin kivasti historiaa tukemaan auton teknistä kuntoa ja huoltokirjaa jossa oli kolme leimaa..
No muutama kuva tähän väliin
Siistiltähän tuo kaukaa näyttää mutta keijo korroosiota löytyy pintapuolelta ja paljon kun sitä oikein tutkitaan. Muutenkin maalivirheitä siinä on, oikeistaan joka peltiosassa kun sitä on tutkineeksi tullut. Mutta ei hätä ole tuon näköinen jahka maalari kiireiltään kerkeää projektin kimppuun.
Näillä näkymin autoon siis tulossa
-Vannetta
-Pientä madallusta
-Kirkasta lyhtyä ja sumuvaloa eteen ruskeaoptiikan tilalle
-Maski
-Takavaloa
-Korroosion poisto ja väri vaihtuu johonkin aivan muuhun (valkoinen??)
-Siisti lippasarja puskureihin tai jotain tyylikästä puskuria?? (tästä ei mitään varmuutta)
-Kikkelin pyöritystä ja pään raapimista
Ensimmäistä vuosikertaa w203 tämä on ja olihan sillä rullailtukkin jo 340tkm ostohetkellä mutta oli niin hyvän tuntuinen vehje oli että tarttui matkaan.
Auto on siis Avantgarde varusteilla, automaattivaihteilla ja mustalla nahkasisustalla. Vehon koneelta löydettiin niin kivasti historiaa tukemaan auton teknistä kuntoa ja huoltokirjaa jossa oli kolme leimaa..
No muutama kuva tähän väliin
Siistiltähän tuo kaukaa näyttää mutta keijo korroosiota löytyy pintapuolelta ja paljon kun sitä oikein tutkitaan. Muutenkin maalivirheitä siinä on, oikeistaan joka peltiosassa kun sitä on tutkineeksi tullut. Mutta ei hätä ole tuon näköinen jahka maalari kiireiltään kerkeää projektin kimppuun.
Näillä näkymin autoon siis tulossa
-Vannetta
-Pientä madallusta
-Kirkasta lyhtyä ja sumuvaloa eteen ruskeaoptiikan tilalle
-Maski
-Takavaloa
-Korroosion poisto ja väri vaihtuu johonkin aivan muuhun (valkoinen??)
-Siisti lippasarja puskureihin tai jotain tyylikästä puskuria?? (tästä ei mitään varmuutta)
-Kikkelin pyöritystä ja pään raapimista
jatkoa
Vanteiksi näillä näkymin tulossa RH ZW3 9"x18" ja 10.5"x18"
Vasemmalla siis taakse tuleva 10.5" ja oikealla etu 9" lipat on kiiltävät mutta unohtui fiksailla ennen talvisäilömistä joten on tuossa ovat melko kuraset.. hierotaan sitten keväällä kuosiin..
No sovitellaan hieman alle..
Joojoo, istui paljon paremmin kuin aluksi luulin. On niin ahtaan näkönen tuo C-sarjalaisen takakaari. Etuvannetta ei päästy kokeilemaan muutakun vähän huulille kun ei ollut spaceria ulottuvilla, tulossa 20mm pultattava. Kaaria levitetään sitten maalauksen yhteydessä jos tarve vaatii. Katsotaan katsotaan...
Vasemmalla siis taakse tuleva 10.5" ja oikealla etu 9" lipat on kiiltävät mutta unohtui fiksailla ennen talvisäilömistä joten on tuossa ovat melko kuraset.. hierotaan sitten keväällä kuosiin..
No sovitellaan hieman alle..
Joojoo, istui paljon paremmin kuin aluksi luulin. On niin ahtaan näkönen tuo C-sarjalaisen takakaari. Etuvannetta ei päästy kokeilemaan muutakun vähän huulille kun ei ollut spaceria ulottuvilla, tulossa 20mm pultattava. Kaaria levitetään sitten maalauksen yhteydessä jos tarve vaatii. Katsotaan katsotaan...
Re: jatkoa
Kusettaako kuva noin paljon, että vanne näyttäisi vähän jokasuuntaa kierolta? Vai harottaako omat silmät työpäivän päätteeksi pahasti?Tuamas- kirjoitti: [ http://img192.imageshack.us/img192/2815/picture010small.jpg ]
Komia peli siitä varmaan tulee, itse katsellut kanssa käyttöautoksi w203:sia
W211
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Laitas kuvaa keulasta kun saat maskia vaihdettua. En ookkaan törmääny tollaseen kromi/mustaan maskiin. Mistä se tuli?
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
No tänään tuli alle HR -40/-40 jouset ja vitutuskäyrä senkun kohoaa.. Nyt saa päästellä keulivalla mersulla ja se ei todellakaan hyvältä näytä.
Takaa madaltui luvatut 40mm edestä vain 20mm , no halvalla ei hyvää saa voidaan todeta taas tässäkin vaiheessa.
Jos jollain on hyviä alustaideoita niitä toki saa tarjoilla mutta lottovoittoa odotellessa niin ostetaan sitten kunnon säädettävää..
Takaa madaltui luvatut 40mm edestä vain 20mm , no halvalla ei hyvää saa voidaan todeta taas tässäkin vaiheessa.
Jos jollain on hyviä alustaideoita niitä toki saa tarjoilla mutta lottovoittoa odotellessa niin ostetaan sitten kunnon säädettävää..
Joo ei oo kontissa kun vakiojouset ja lasinpesunestettä että eipä se roikkuminen siitä johdu.. neljää paksuutta KL tarjoaa tonne taakse nuita kumeja, täytyy käydä noutaan ne paksuimmat 17mm huomenissa, jos hieman helpottas makaavaa persettä. Minkähän paksuiset tuolla lie edes vakiona paikallaan ei mitään havaintoa?
No nyt on vaihdeltu säätökumit takajousiin ja hieman ehkäisty makaavaa perää, olikin poijaat laittanu jouset melko mielenkiintoisesti paikalleen eilen. Apukuskin puoleinen jousi ei ollut kohdillaan alhaalta ja kuskinpuoleisessa tukivarren kupissa oli n.10cm pätkä vanhaa katkennutta jousta...
Paikallaan oli ollut kakkosen kumit ja nyt vaihdettiin nelosen kumit joiden alle lyötiin vielä 5mm kumisoirot jotka kävin teettään viimehetkellä, toivon mukaa pysyvät paikallaan
Uudet kumit ja homovitunlätkät
Vähän makaa
Vanha kumi ja uus paketti joka laitettiin
Eiii, pätkä vanhaa jousta joka löytyi kuskinpuolelta
Lopputulos siis
Valitan todella likaista autoa
Nyt alkaa perän korkeus näyttään suht järkevältä, vielä kun keula hieman putoilis
Paikallaan oli ollut kakkosen kumit ja nyt vaihdettiin nelosen kumit joiden alle lyötiin vielä 5mm kumisoirot jotka kävin teettään viimehetkellä, toivon mukaa pysyvät paikallaan
Uudet kumit ja homovitunlätkät
Vähän makaa
Vanha kumi ja uus paketti joka laitettiin
Eiii, pätkä vanhaa jousta joka löytyi kuskinpuolelta
Lopputulos siis
Valitan todella likaista autoa
Nyt alkaa perän korkeus näyttään suht järkevältä, vielä kun keula hieman putoilis
Viimeksi muokannut Tuamas-, Ti 06.04.2010 02:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulle on jäänyt sellainen kuva, ettei tuota etupäätä saada madallettuakaan juuri tuon enempää kun tuon kokoiset renkaat raapivat jo ääriasennossa lokareihin...mulla edessä suunnilleen sama korkeus ja 235/35-19 ja vanne 8,5 et 35 niin kiinni ottaa..ketuttaa kyllä kun takapää on nätisti tontissa ja auto keulii, mutta alemmas ei vaan voi nokkaa tiputtaa. Ootko muuten kokeillut madalluksen jälkeen vanteita/renkaita eteen?
C22
Päivitystä, ajeltiin tänään hakeen kesäpyörät talvisäilöstään 100km päästä, milläs muullakaan kun mersulla mentiin.. Ei tosin omalla, kaverin ykskaksnelosella, hyvin saatiin koko kuorma mahtumaan 7kpl pyöriä ja kolme kaveria + iso kasa muuta rojua, kyllä tosin perä aika matalalla mentiinkin kesken matkan takapönttökin antautui ja joutu jäähylle takaluukkuun
Takapenkin matkakaverit
Hieman vertailua
Ensimmäiset fiilistelyt.. huomaa asennuskaljat takakontissa
Uudet saappaat jalassa
Lähellä on feat nankang kalsarirenkaat
Edessä mahtuu pyörimään täysin moitteetta, ei raavi. Takaa kuuluu melko epämielyttäviä ääniä välillä Keskiviikkona olis tarkoitus illemmalla hieman tutkia tarkemmin saako raapinan loppumaan, katsotaan katsotaan...
Takapenkin matkakaverit
Hieman vertailua
Ensimmäiset fiilistelyt.. huomaa asennuskaljat takakontissa
Uudet saappaat jalassa
Lähellä on feat nankang kalsarirenkaat
Edessä mahtuu pyörimään täysin moitteetta, ei raavi. Takaa kuuluu melko epämielyttäviä ääniä välillä Keskiviikkona olis tarkoitus illemmalla hieman tutkia tarkemmin saako raapinan loppumaan, katsotaan katsotaan...
Gunther sai valot toimitettua perille, ihan tuolla ylhäällä olevista kuvista poiketen tosin etuvalot on ihan facelift lookit. 29.3 pistin tilaukseen ja 7.4 saapui ei paha ollenkaan.. Piti paneutua raapiviin takarenkaisiin tänään mutta menikin ihan valojen vaihtamiseks koko touhu Kiitos tosin muutaman avuliaan kaverin meisseli saatiin nippuun neljässä tunnissa vaikka riittikin tappelua xenonien kanssa.. Kaikki saatiin kuitenkin pelittään hianosti, vielä kun paskanruskeitten parkkien tilalle keksisi jotain enemmän silmää mielyttävää...
Fotoa lisää jahka maski saapuu...
Täällähän näyttää perkeleen hyvältä! Otappas autostasi kuva sitten, kun oot kaikki päivitykset saanu asennettua ja pestyä sen. Paljonkos sulla on muuten mittarissa tuossa laitoksessa?
Mie ainakin suosittelisin nuo rapakaaret repii irti. Tekee heti vähän "sporttisemman" tuosta vehkeestä.
EDIT: näkyki kilsat heti ekassa postaukses.
Teemu
Mie ainakin suosittelisin nuo rapakaaret repii irti. Tekee heti vähän "sporttisemman" tuosta vehkeestä.
EDIT: näkyki kilsat heti ekassa postaukses.
Teemu
Mercedes-Benz A45 AMG -14
Ne polttimot on ledit ja en tiedä kuinka ne sinne umpioon istuvat ja hälytyksen on tiedossa ilman warning cancellereita. Kerroppas miten käy parkkien kans myös..Tuamas- kirjoitti:Kuvaa tulee pikapuoliin, maskikin kilahti postiin eilen. Näköjään siihen olis pitäny se perkeleen tähti ostaa erikseen mutta kun ei oikein suju tuo saksanmurre Veholta pitäis kyllä löytyä, täytyy mennä heti pikapuoliin kyseleen samalla jos sieltä hakis facelift w211 parkkipolttimot, mmh..
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Kuvaa tulee, nyt on siis vaihtoon menneet maski, sumuvalot, takavalot ja etuvalot. Xenonit lyöty pitkään ja lyhkäseen eikä tarvinnut edes mitää vastuksia sun muuta settejä parkkipolttimotkin on suht inhimillisen väriset jo, muttei tarpeeks valkoset... Kuvien ottamisen jälkeen lensi mallimerkinnätkin pershelvettiin... Perä näyttää kuvissa melkosen korkealta ja vaarin kuraläpätkin alkaa jo häiritseen omaakin silmää ..hrm, vaatis varmaan kohta amg puskimia?