Mulla omassa mersussani on sellainen kiinteä kännykäteline kiinni..Siinä on jollekkin vanhemmalle puhelimelle paikka,saakohan sitä telinettä päivitettyä mitenkään,että sopisi tuo Nokia N97 siihen telineeseen?
maQe83 kirjoitti:Mulla omassa mersussani on sellainen kiinteä kännykäteline kiinni..Siinä on jollekkin vanhemmalle puhelimelle paikka,saakohan sitä telinettä päivitettyä mitenkään,että sopisi tuo Nokia N97 siihen telineeseen?
Tiedätteköhän mitä tarkoitan..
Näitähän on kaikenlaisia telineitä esim mulla oli yhdessä Mersussa 90 luvun kännykkäteline. Saahan sinne asennettua minkälaisen telineen haluaa mutta kannattaa ottaa sellainen asentaja joka osaa homman. Uudet kännykät saa toimimaan radion kautta mikäli on radio missä on Bluetooth mahdollisuus.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
maQe83 kirjoitti:Mulla omassa mersussani on sellainen kiinteä kännykäteline kiinni..Siinä on jollekkin vanhemmalle puhelimelle paikka,saakohan sitä telinettä päivitettyä mitenkään,että sopisi tuo Nokia N97 siihen telineeseen?
Kyllä olisi paikallaan tarkentaa mistä mersusta on kyse, mielellään VIN tai ainakin vuosimalli mukaan. Jos kyse on face lift W210:stä niin siinä varmaan Nokia 6110-sarjan puhelinteline johon saa sen ViseeO BT adapterin jolla N97 toimii mutta puhelintelineen hankkiminen edellyttää kokonaan uutta puhelinsarjaa.
Kyllä olisi paikallaan tarkentaa mistä mersusta on kyse, mielellään VIN tai ainakin vuosimalli mukaan. Jos kyse on face lift W210:stä niin siinä varmaan Nokia 6110-sarjan puhelinteline johon saa sen ViseeO BT adapterin jolla N97 toimii mutta puhelintelineen hankkiminen edellyttää kokonaan uutta puhelinsarjaa.
Mulla on Blaupunkt navigaattori ja siinä on Bluetooth toiminto eli kun aukaisen sen niin se kytkeytyy kännykkään. Tietysti kännykkä pitää olla mukana. Se on helppo käyttää. Jos joku soittaa niin panaa vaan luurinkuvaa ja alkaa jutella langattomasti.
Ääni on ihan hyvä ja omakin puhe kuuluu kuulemma selvästi. Tosin se ei ole läheskään aina mukana. Sillä voi myös soittaa ihan kuin kännykälläkin.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Eli tuli hommattua W204 jossa on käsinojan lokerossa täysin turha puhelinteline ilmeisesti Nokia 6310:lle. Mitenkähän sen saisi veks ilman väkivaltaa ja eihän sen poistaminen vaikuta Bluetoothiin joka toimii mainiosti tässä autossa?
Nostetaas tämä ketju kun itsekkin aloin ihmettelemään samaa asiaa kuin edellinen kirjoittaja; eilen hommasin 204:n ja siellä käsinojan lokerossa on täysin turhaan tilaa viemässä se kännykkätelakka. En nyt äkkiseltään mitään ruuveja bongannut siitä. Tossa ei ohjaamossa muutenkaan ihan ylettömästi säilytystilaa ole, eli kyllä se telakka sais lähteä
[Edit]
No se telakka kyllä lähti aika helposti, sellasta hyvin pientä nappia painamalla, se jalusta taas ei (se mikä on saranoitu lokeron reunaan ja kääntyy ylös)
Sen alapuolella on pieni tähtiruuvi, koitan varmaan sen avaamista jos saan jostain oikeanlaisen avaimen
Hyvä tietää, täytyy ruuvailla se pois. Päässyt unohtumaan koko juttu, kun jotenkin sitä tilaa ei ole tullut käytettyä. Mulle on riittänyt se vaihteen vieressä oleva tila, jossa menee pystyssä juomapullo tai kaksi. Puhelinta tykkään pitää näytön edessä (Audio 50).
Joo ei se mullakaan maailmaa kaada jos en sitä häkkyrää irti saa, varmaan oppii elämään vähemmälläkin tilalla.
Entisenä Mondeon omistajana vaan nyppii noi C-mersun olemattomat ja osiltaan ihan käsittämättömät säilytysratkaisut ohjaamossa (ovilokerot joihin ei mahdu 0,5l pulloa, hanskalokero mihin mahtuu tasan käyttöohjekirja, se hyödytön pikkulokero siinä käsinojan alla, ja sokerina pohjalla toi talvisodan aikaiselle kännykälle tehty telakkahässäkkä)