Eli kyseinen moniventtiilimylly vm.94 joka on toiminut kuin junan vessa rapiat 500tkm on alkanu temppuileen tyhjäkäynnin kanssa vähin.
Eli kylmänä kun käynnistää käy normaalistui korkeammilla kierroksilla ja laskee niitä lämmettyään kahteen otteeseen ja jää käymään tyhjäkäyntiä normaalisti noin 750rpm. Puolilämmin moottori käy myös normaalisti tyhjäkäyntiä.
Lämpimänä kun tulee ajosta jää tyhjäkäynti välille 900-1100rpm ja on erittäin ruman kuulonen kun ikäänkuin "huutaa". Kun vetää D:n päälle laskee kierrokset normaaliin, mutta kun vedon löysää nousee takaisin. Jos laittaa ilmastoinnin (EC) päälle kierrokset tippuu normaaliin, josta tulikin mieleen että voisiko ikäänkuin tämä ilmastoinnin kuormituksen takia lisättävä tyhjäkäynnin nosto olla päällä vaikka ilmastointi ei olisikaan päällä?!?
Mistä tämä tieto tulee, alipaine? ylijänniterele, mikä?
Tietysti mikä tahansa muukin vikamahdollisuus olisi avuksi, jos jollain tietoa/arvuuttelukykyä olisi?!??
Vivustossa vika ei ole, se on käyty läpi.
E250D-20V tyhjäkäynti
E250D-20V tyhjäkäynti
MB W124 E250TDA -94
MB W124 TE 300-24 A -91
MB W201 2.0E -89
MF 135
Honda CBR 1000F
MB W124 TE 300-24 A -91
MB W201 2.0E -89
MF 135
Honda CBR 1000F