moro!
tommonen hakusessa ja löytykin, tosin just passeleilla varusteilla olis sit jo 200tkm menty, automaatti.
mitäs tarttis kattoa yms jos joltain kokemuksia ko mallista. vinkkejä kaivataan!!
pari asiaa heti mieleen:
-automaatin kesto
-koneen yms kesto?
-kuinkas ruostuupi?
kuinkas naviin karttoja nykyään kun en noihin perehtynyt?
yms yms jos jotain tulee automallista mieleen!
ostamassa c200t kompressoria vm2001 mitä kattoa??
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 84
- Liittynyt: Pe 26.11.2004 23:25
- Paikkakunta: tampere
ostamassa c200t kompressoria vm2001 mitä kattoa??
ajoneuvoverhoilu Stailaaja. com
----------------------------
w123 - vapaa-ajan tehokas tappaja
ford focus st
ford sierra cosworth -ex
volvo T5-R -ex
ford escort mk1 1600 laalava kentti
ford escort mk2 2000 joku unohti kiristää kk pukit...
ford escort mk3 1600 xr3i 80" luvun kamei herkku
ford escort mk4 avo 2l turbinos
ja kaikki kulkee 300kmh&kiihtyy 0-200 alle 6sek!
-lauantai aamuyöstä 3 aikaan sikajurrissa saunanlauteilla..
----------------------------
w123 - vapaa-ajan tehokas tappaja
ford focus st
ford sierra cosworth -ex
volvo T5-R -ex
ford escort mk1 1600 laalava kentti
ford escort mk2 2000 joku unohti kiristää kk pukit...
ford escort mk3 1600 xr3i 80" luvun kamei herkku
ford escort mk4 avo 2l turbinos
ja kaikki kulkee 300kmh&kiihtyy 0-200 alle 6sek!
-lauantai aamuyöstä 3 aikaan sikajurrissa saunanlauteilla..
Tarkoitat kai W203-korimallia ?
Itsellä on kokemusta CLK:ssa olevasta 200K (italian malli 141 kw) sekä
nyt ajossa olevasta C230K (142 kw).
Itse pidän kompressorimoottorista erittäin paljon . Vääntää alhaalta sekä voimaa on tarjolla koko kierrosalueen . Kulutus on mukavan vähäistä.
Perä joutuu Komperssori koneen kanssa koville joten tarkista ääntäkö perä? Tasainen "vollotus" 60 km/h:stä ylöspäin on merkki perän oireista.
Tehdaskorjattu perä maksaa n 800 euroa.
Toinen ongelma on korin ruoste.
Kilometrit eivät ole minusta ongelma.
Naviin saa kyllä kartta CD:tä,mutta hinta taso on suhteellisen kova kun vertaa siihen mitä nykynavit maksavat.
Itsellä on kokemusta CLK:ssa olevasta 200K (italian malli 141 kw) sekä
nyt ajossa olevasta C230K (142 kw).
Itse pidän kompressorimoottorista erittäin paljon . Vääntää alhaalta sekä voimaa on tarjolla koko kierrosalueen . Kulutus on mukavan vähäistä.
Perä joutuu Komperssori koneen kanssa koville joten tarkista ääntäkö perä? Tasainen "vollotus" 60 km/h:stä ylöspäin on merkki perän oireista.
Tehdaskorjattu perä maksaa n 800 euroa.
Toinen ongelma on korin ruoste.
Kilometrit eivät ole minusta ongelma.
Naviin saa kyllä kartta CD:tä,mutta hinta taso on suhteellisen kova kun vertaa siihen mitä nykynavit maksavat.
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.