Tehot hävis CDI-200-06 missä vika
Tehot hävis CDI-200-06 missä vika
Terve kävin ohjemoimassa tehoa lisää toimi hyvin ensimäiset 20km sen jälkee ei kulje juurimihinkään koe talussa alko palaa moottorin varotus valo mistäs vikaa vois lähtee hakee..
Viimeksi muokannut iva11, La 24.04.2010 19:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
totta toikin, mutta nyt näyttäis siltä että vois veikata lastutuksen aiheuttaneen joko ahtoputken repeämän tai pumpun sippaamisen...suuttimen irtoamisen jne....ihan mitä vaan taivaan ja espoon (suomen pääkaupunki) väliltä.tuikku kirjoitti:.
No, ensimmäisenä, kun tulee vikaa, niin kaapelin nokaan.
Miten ihmeesä kukaan netin välityksellä voi muuten auttaa.
vikahan on luultavimmin siellä mitä tuo lastu säätää....yhtpainepumppu,ahdin,ahtoputki... jne.....?

tai sitten se on vaan huono ohjelma ja sekoittaa joitakin mittauksia ja säätää koneen vikatilaan?....kaverilla palaa kokoajan lastutuksen jälkeen moottorin vikavalo taulussa...tosin siellä oli kyllä yksi anturikin hajalla...ja valo syttyi jälleen vaihdon jälkeen....
Opel, "weird lieben autos"....
eemeli 210 kirjoitti:totta toikin, mutta nyt näyttäis siltä että vois veikata lastutuksen aiheuttaneen joko ahtoputken repeämän tai pumpun sippaamisen...suuttimen irtoamisen jne....ihan mitä vaan taivaan ja espoon (suomen pääkaupunki) väliltä.tuikku kirjoitti:.
No, ensimmäisenä, kun tulee vikaa, niin kaapelin nokaan.
Miten ihmeesä kukaan netin välityksellä voi muuten auttaa.
vikahan on luultavimmin siellä mitä tuo lastu säätää....yhtpainepumppu,ahdin,ahtoputki... jne.....?
tai sitten se on vaan huono ohjelma ja sekoittaa joitakin mittauksia ja säätää koneen vikatilaan?....kaverilla palaa kokoajan lastutuksen jälkeen moottorin vikavalo taulussa...tosin siellä oli kyllä yksi anturikin hajalla...ja valo syttyi jälleen vaihdon jälkeen....
Terve tais Vika löyty hukkaportin akseli irti sokka poikki kiitos vastauksista
Saako koti konstein moottorin merkkivalon samutettuaiva11 kirjoitti:eemeli 210 kirjoitti:totta toikin, mutta nyt näyttäis siltä että vois veikata lastutuksen aiheuttaneen joko ahtoputken repeämän tai pumpun sippaamisen...suuttimen irtoamisen jne....ihan mitä vaan taivaan ja espoon (suomen pääkaupunki) väliltä.tuikku kirjoitti:.
No, ensimmäisenä, kun tulee vikaa, niin kaapelin nokaan.
Miten ihmeesä kukaan netin välityksellä voi muuten auttaa.
vikahan on luultavimmin siellä mitä tuo lastu säätää....yhtpainepumppu,ahdin,ahtoputki... jne.....?
tai sitten se on vaan huono ohjelma ja sekoittaa joitakin mittauksia ja säätää koneen vikatilaan?....kaverilla palaa kokoajan lastutuksen jälkeen moottorin vikavalo taulussa...tosin siellä oli kyllä yksi anturikin hajalla...ja valo syttyi jälleen vaihdon jälkeen....
Terve tais Vika löyty hukkaportin akseli irti sokka poikki kiitos vastauksista
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
pari tarkentavaa juttua auto siis 200 06 cdiiva11 kirjoitti:Saako koti konstein moottorin merkkivalon samutettuaiva11 kirjoitti:eemeli 210 kirjoitti:totta toikin, mutta nyt näyttäis siltä että vois veikata lastutuksen aiheuttaneen joko ahtoputken repeämän tai pumpun sippaamisen...suuttimen irtoamisen jne....ihan mitä vaan taivaan ja espoon (suomen pääkaupunki) väliltä.tuikku kirjoitti:.
No, ensimmäisenä, kun tulee vikaa, niin kaapelin nokaan.
Miten ihmeesä kukaan netin välityksellä voi muuten auttaa.
vikahan on luultavimmin siellä mitä tuo lastu säätää....yhtpainepumppu,ahdin,ahtoputki... jne.....?
tai sitten se on vaan huono ohjelma ja sekoittaa joitakin mittauksia ja säätää koneen vikatilaan?....kaverilla palaa kokoajan lastutuksen jälkeen moottorin vikavalo taulussa...tosin siellä oli kyllä yksi anturikin hajalla...ja valo syttyi jälleen vaihdon jälkeen....
Terve tais Vika löyty hukkaportin akseli irti sokka poikki kiitos vastauksista

jos näin niin ei taida olla hukaporttia(siis vakioahtimessa) on muutuva siippine
kotikonstit meinaa mitä

jos kantti kestää voi koittaa ottaa akun johdon irti yöksi joskus nolautuu sillä
tai sitten otta toinen konsti ja tökätä *:rin piuha kiinni(täälä päin koti konsti)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
