Tehot hävis CDI-200-06 missä vika

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
iva11
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 56
Liittynyt: Su 31.08.2008 16:19

Tehot hävis CDI-200-06 missä vika

Viesti Kirjoittaja iva11 »

Terve kävin ohjemoimassa tehoa lisää toimi hyvin ensimäiset 20km sen jälkee ei kulje juurimihinkään koe talussa alko palaa moottorin varotus valo mistäs vikaa vois lähtee hakee..
Viimeksi muokannut iva11, La 24.04.2010 19:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

no voisko lähtee vikaa hakemaan sieltä lastufirmasta?....epäilen olevan paras kohde. :shock:
Opel, "weird lieben autos"....
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4774
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
No, ensimmäisenä, kun tulee vikaa, niin kaapelin nokaan.
Miten ihmeesä kukaan netin välityksellä voi muuten auttaa.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

tuikku kirjoitti:.
No, ensimmäisenä, kun tulee vikaa, niin kaapelin nokaan.
Miten ihmeesä kukaan netin välityksellä voi muuten auttaa.
totta toikin, mutta nyt näyttäis siltä että vois veikata lastutuksen aiheuttaneen joko ahtoputken repeämän tai pumpun sippaamisen...suuttimen irtoamisen jne....ihan mitä vaan taivaan ja espoon (suomen pääkaupunki) väliltä.

vikahan on luultavimmin siellä mitä tuo lastu säätää....yhtpainepumppu,ahdin,ahtoputki... jne.....? :shock:

tai sitten se on vaan huono ohjelma ja sekoittaa joitakin mittauksia ja säätää koneen vikatilaan?....kaverilla palaa kokoajan lastutuksen jälkeen moottorin vikavalo taulussa...tosin siellä oli kyllä yksi anturikin hajalla...ja valo syttyi jälleen vaihdon jälkeen....
Opel, "weird lieben autos"....
iva11
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 56
Liittynyt: Su 31.08.2008 16:19

Viesti Kirjoittaja iva11 »

eemeli 210 kirjoitti:
tuikku kirjoitti:.
No, ensimmäisenä, kun tulee vikaa, niin kaapelin nokaan.
Miten ihmeesä kukaan netin välityksellä voi muuten auttaa.
totta toikin, mutta nyt näyttäis siltä että vois veikata lastutuksen aiheuttaneen joko ahtoputken repeämän tai pumpun sippaamisen...suuttimen irtoamisen jne....ihan mitä vaan taivaan ja espoon (suomen pääkaupunki) väliltä.

vikahan on luultavimmin siellä mitä tuo lastu säätää....yhtpainepumppu,ahdin,ahtoputki... jne.....? :shock:

tai sitten se on vaan huono ohjelma ja sekoittaa joitakin mittauksia ja säätää koneen vikatilaan?....kaverilla palaa kokoajan lastutuksen jälkeen moottorin vikavalo taulussa...tosin siellä oli kyllä yksi anturikin hajalla...ja valo syttyi jälleen vaihdon jälkeen....

Terve tais Vika löyty hukkaportin akseli irti sokka poikki kiitos vastauksista
iva11
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 56
Liittynyt: Su 31.08.2008 16:19

Viesti Kirjoittaja iva11 »

iva11 kirjoitti:
eemeli 210 kirjoitti:
tuikku kirjoitti:.
No, ensimmäisenä, kun tulee vikaa, niin kaapelin nokaan.
Miten ihmeesä kukaan netin välityksellä voi muuten auttaa.
totta toikin, mutta nyt näyttäis siltä että vois veikata lastutuksen aiheuttaneen joko ahtoputken repeämän tai pumpun sippaamisen...suuttimen irtoamisen jne....ihan mitä vaan taivaan ja espoon (suomen pääkaupunki) väliltä.

vikahan on luultavimmin siellä mitä tuo lastu säätää....yhtpainepumppu,ahdin,ahtoputki... jne.....? :shock:

tai sitten se on vaan huono ohjelma ja sekoittaa joitakin mittauksia ja säätää koneen vikatilaan?....kaverilla palaa kokoajan lastutuksen jälkeen moottorin vikavalo taulussa...tosin siellä oli kyllä yksi anturikin hajalla...ja valo syttyi jälleen vaihdon jälkeen....

Terve tais Vika löyty hukkaportin akseli irti sokka poikki kiitos vastauksista
Saako koti konstein moottorin merkkivalon samutettua
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

iva11 kirjoitti:
iva11 kirjoitti:
eemeli 210 kirjoitti:
tuikku kirjoitti:.
No, ensimmäisenä, kun tulee vikaa, niin kaapelin nokaan.
Miten ihmeesä kukaan netin välityksellä voi muuten auttaa.
totta toikin, mutta nyt näyttäis siltä että vois veikata lastutuksen aiheuttaneen joko ahtoputken repeämän tai pumpun sippaamisen...suuttimen irtoamisen jne....ihan mitä vaan taivaan ja espoon (suomen pääkaupunki) väliltä.

vikahan on luultavimmin siellä mitä tuo lastu säätää....yhtpainepumppu,ahdin,ahtoputki... jne.....? :shock:

tai sitten se on vaan huono ohjelma ja sekoittaa joitakin mittauksia ja säätää koneen vikatilaan?....kaverilla palaa kokoajan lastutuksen jälkeen moottorin vikavalo taulussa...tosin siellä oli kyllä yksi anturikin hajalla...ja valo syttyi jälleen vaihdon jälkeen....

Terve tais Vika löyty hukkaportin akseli irti sokka poikki kiitos vastauksista
Saako koti konstein moottorin merkkivalon samutettua
pari tarkentavaa juttua auto siis 200 06 cdi :?:
jos näin niin ei taida olla hukaporttia(siis vakioahtimessa) on muutuva siippine

kotikonstit meinaa mitä :?:

jos kantti kestää voi koittaa ottaa akun johdon irti yöksi joskus nolautuu sillä

tai sitten otta toinen konsti ja tökätä *:rin piuha kiinni(täälä päin koti konsti)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Vastaa Viestiin