Olen haulla foorumilta tietoa hakenut ja jotain löytänytkin. Epäselväksi vielä jäi koskeeko W203:n alkupään (2000-2004) viat myös W209:ä? Toinen askarruttava seikka on tuo glygoolihässäkkä Valeon jäähdyttäjien kanssa. Onko niitä ilmennyt myös W209 200K-koneiden yhteydessä?
Kiitos etukäteen
W209:ä hankkimassa
Re: W209:ä hankkimassa
Mitä vikoja tarkoitat? Tekniikka sama mutta laadukkaamman oloisesti kaikinpuolin rakenneltu kuin entry-level C sarja...linil kirjoitti: koskeeko W203:n alkupään (2000-2004) viat myös W209:ä?
Koskee kaikkia moottorivaihtoehtoja ~02->04linil kirjoitti: ....glygoolihässäkkä. Onko niitä ilmennyt myös W209 200K-koneiden yhteydessä?
LOTUS elise motorsport
W209 CLK 30CDI AMG -ex

W209 CLK 30CDI AMG -ex


Varmaan veholla osaavat runkonumeron perusteella sanoa, ja tietävät ainakin onko syyläri ja laatikko jo joskus vaihdettu. Tosi monessa on.
Kyllä tollasen uskaltaa ostaa jos laatikko ei ostohetkellä oireile, vaihtaa sen syylärin sit varmuuden vuoksi. Maksaa noin 300€ + työt. Halpa hinta mielenrauhasta, nimimerkillä melko kallista kun jättää tekemättä...
-04 on pikkusen kalliimpi ku silloin tuli facelift. Itse ostaisin tällaisen kun mua ainakin häiritsee ilmastoinnin ja comandin vanhan malliset nänni-nappulat. Tulee yheksänkytluku mieleen.
Saahan noi faceliftattua jälkeenpäinkin mutta muutakin tekemistä varmaan löytyy.
Kyllä tollasen uskaltaa ostaa jos laatikko ei ostohetkellä oireile, vaihtaa sen syylärin sit varmuuden vuoksi. Maksaa noin 300€ + työt. Halpa hinta mielenrauhasta, nimimerkillä melko kallista kun jättää tekemättä...
-04 on pikkusen kalliimpi ku silloin tuli facelift. Itse ostaisin tällaisen kun mua ainakin häiritsee ilmastoinnin ja comandin vanhan malliset nänni-nappulat. Tulee yheksänkytluku mieleen.
Saahan noi faceliftattua jälkeenpäinkin mutta muutakin tekemistä varmaan löytyy.
LOTUS elise motorsport
W209 CLK 30CDI AMG -ex

W209 CLK 30CDI AMG -ex

