Rekisterikilpi - mistä aluslevy?

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Sello
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 39
Liittynyt: Su 25.04.2010 21:10
Paikkakunta: Turku

Rekisterikilpi - mistä aluslevy?

Viesti Kirjoittaja Sello »

Autossani W124 sedan vm. -91 on euromalliset kilvet, joihin on onnistuttu tekemään useita asennusreikiä, eivätkä ne sovi muuten siistin auton ilmeeseen.

Harkinnan jälkeen olen kallistumassa ostamaan tavalliset vanhanmalliset kilvet edellisten tilalle. Saisi samalla tuon liiallisen tuontiauton leiman poies. 8)

Eteen olen suunnitellut hankkivani teräksisen ja taakse lyhyemmän muovisen aluslevyn. Tietysti taaksekin voisi miettiä teräksistä, mikäli kiinnitys on helppoa.

Kaipaisinkin vinkkiä, että mistä helpoiten voisi tilata varmasti autoon sopivat aluskilvet ja mieluiten vanhanmalliselle rekisterilaatalle!

Googlettamalla toki löytyy vaihtoehtoisia ostopaikkoja. Suosituksia? :)
W218 350 CDI Shooting Brake


ex:
W124 260 E
W124 300 TD
Avatar
nj^
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1814
Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja nj^ »

osta mersufoorumin aluslevyt :lol:
W211


Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Avatar
cuuno
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2272
Liittynyt: To 11.08.2005 16:55
Paikkakunta: hki

Viesti Kirjoittaja cuuno »

:D ...marmoritiskiltä :lol: ...ei kun vehoon :twisted: ...eikä muuten maksa edes mansikoita :wink:
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3146
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

Tai sitten Motonettiin mars mars. Ostin tässä kuukauden päivät sitten muovisen kiinnityslevyn, maksoi huikeat 6€.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14032
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Itse olen tullut siihen tulokseen, että teräksinen levy sopii parhaiten autoon, jossa kiiltävää pintaa on muutenkin. Olen siis suosinut pelkkiä muovisia sovitelevyjä jotka eivät tule kilven ulkopuolelle. Coupessa tosin on W123:sta peräisin oleva teräslevy takana, kun kilpi piti jotenkin saada kiinni :-). Jotensakin teräslevy sotkee 124:n keulan puhdaslinjaisuuden, se on ikäänkuin ylimääräinen elementti. Kukin kuitenkin tyylillään.

Vanhoista kilvistä +.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Sello
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 39
Liittynyt: Su 25.04.2010 21:10
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Sello »

Mauttomuuksiin ei ole tarkoitus ryhtyä. Senpä takia tätäkin asiaa olen jo tovin tuumannut. Vanhanmalliset kilvet hankin joka tapauksessa. :)

Keulan ilmeeseen voisin ajatella teräksistä levyä sillä en pidä kuvan autossa olevaa aluslevyä suurena tyylivirheenä. Auton harmaa väri tosin saattaa vähentää kilven korostumista. Nykyisessä autossa kun muutoinkin on kromireuna ja -kahvat.

Taakse sen sijaan ei varmaankaan tule laitettua teräksistä levyä. Jos päästäisiin jopa ilman levyä niin voisi olla parempi. Mallia on tullut katsottua juurikin kyseisestä coupesta ja siitä tämä pähkäily. :D

Kuvassa arkinen ikiliikkuja (300 TD vm. -89), joka vaihtoi omistajaa viime kesänä.


Kuva
W218 350 CDI Shooting Brake


ex:
W124 260 E
W124 300 TD
Sami201
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 225
Liittynyt: Ma 18.07.2005 13:08
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Sami201 »

Sellaisia kilvenalusia saa mitkä eivät näy ollenkaan. Taakse sellanen ja eteen ei mitään on mun mielipide :)
W201 2.6, W203 1.8 komp, C203 200cdi. Ex: W215 5.0, C124 3.2, R170 2.3
Avatar
Timo999
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1017
Liittynyt: Pe 29.08.2003 15:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Timo999 »

http://www.kl-varaosat.fi/verkkokauppa/ ... _index/617


Rekisterikilven aluslevy kromattu ECOLINE

Tuotenumero: 6519

Vaihtoehtoiset tuotteet:

* Rekisterikilven aluslevy EU-kilvelle, muovia ECOLINE (19500)
* Rekisterikilven aluslevy, tekstillä: WWW.KL-VARAOSAT.FI (19817)
* Rekisterikilven aluslevy, muovia ECOLINE (ei EU-kilvelle) (23504)
Timo P
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)
Avatar
JeremyH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2603
Liittynyt: Su 21.12.2008 15:50
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja JeremyH »

Mikä siinä on ettei aluslevyjen myyjät voi laittaa kuvaa/ mittatietoja myymästään tuotteesta sivuilleen. :evil:

Jos joku osaa vinkata esim. tuollaisen Sellon linkittämän kuvan kilventakusen jossa olisi mittaa niin paljon että peittää saksan-kilven ruuvinreijät, niin täällä oltaisin erittäin kiitollisia.
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin

En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
Avatar
adenauer300
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1866
Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja adenauer300 »

JeremyH kirjoitti:Mikä siinä on ettei aluslevyjen myyjät voi laittaa kuvaa/ mittatietoja myymästään tuotteesta sivuilleen. :evil:
Huomasin saman asian kun itse etsin kuukausi sitten rosteri/kromattuja aluskilpiä EI eu rekkarille Mersuun..... Jouduin lopulta tekemään ne itse kiiloitetusta rosterisra...
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä

Kuvia romuista:

http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13294
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Rekisterikilpi - mistä aluslevy?

Viesti Kirjoittaja karra »

Onko tähän aiheeseen uutta tietoa? Yleistarvikkeena saa vissiin ainoastaan 522 mm pitkää rosterialuslevyä jossa pokattu tila EU-kilvelle noin 440 mm. Vanhan tyyppinen 6-merkkinen kilpi vaatisi 400 mm tilan. Tällaisesta aluslevystä jää noin 60 mm puolelleen tilaa jos laittaan siis vanhan kilven.

Täällä kipien mittoja: http://www.ake.fi/AKE/Rekisterointi/Rek ... ikilpi.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

560SECciin ajattelin ei EU-kilpiä siis. Ostin paikallisesta Autotarvikkeesta 2007 sellaisen lyhyen rosterikiven, se oli silloin jo poistuvaa valikoimaa ja oli siis liikkeen viimeinen kappale, eikä sellaisia siis edelleenkään enää saa :evil: .

Ei ole KL:n eikä Merteilinkään sivuilla mitään. Täytyy kysyä merkkiliikkeestä.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14032
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Rekisterikilpi - mistä aluslevy?

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Savonlinnasta ainakin saa vanhalle kuusinumeroiselle sopivaa "reikälevyä". Siis sitä muovista kiinnityslevyöä, mistä ei jää näkyviin mitään. Maksoi alle 10 e. Ja eikös sitä pitkääkin saa lyhennettyä?

Btw, mitä enemmän olen tsekkaillut noita, niin sitä mauttomammille rosterialuset "muovimersuissa" näyttävät. Tuntuu että missään ulkomaisissa autoissa niitä ei juuri näy :-).
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Nozki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3822
Liittynyt: Ma 16.08.2010 16:29
Paikkakunta: Länsi-Suomessa

Re: Rekisterikilpi - mistä aluslevy?

Viesti Kirjoittaja Nozki »

Moi.
Timo L. kirjoitti:Savonlinnasta ainakin saa vanhalle kuusinumeroiselle sopivaa "reikälevyä". Siis sitä muovista kiinnityslevyöä, mistä ei jää näkyviin mitään. Maksoi alle 10 e. Ja eikös sitä pitkääkin saa lyhennettyä?

Btw, mitä enemmän olen tsekkaillut noita, niin sitä mauttomammille rosterialuset "muovimersuissa" näyttävät. Tuntuu että missään ulkomaisissa autoissa niitä ei juuri näy :-).

Itse ostin omaan coupeen kilvenaluset paikallisesta MB-edustusliikkeestä, luokkaa 5€ / kpl. Ihan tavalliset yleismallin muoviset, EU-kilville tarkoitetut, ja sellaiset, joissa alla oli tuon liikkeen mainosteksti, ja ihan napsuliitoksilla irrotettavissa se koko mainostusosuus. Ne aluset sai helposti ja siististi sahattua lyhyemmiksi sopimaan vanhan mallin kilville. Se EU-osuus kun on siinä kilvessä tehty niin, että vähän niin kuin vanhan mallin kilpeen on toiseen päähän lisätty tuollainen lätkä, puuttumatta kiinnitysreikien paikkoihin suhteessa kirjaimiin ja numeroihin. Eli, jos kilpi on EU-mallinen, niin sen kiinnitysreiät eivät ole symmetrisesti, vaan vaan lähempänä sitä reunaa, jossa ei ole EU- merkkiä. Ja se muovialusta oli siinä mielessä samanlainen - kun sahasi pois sen EU-merkin alle kuuluvan muovin, kiinnitysreiät sille vanhanmalliselle kilvelle ovat symmetrisesti, valmiina oikeissa paikoissa.

Olipa hankalasti selitetty, mutta lopputulos nyt kuitenin oli se, että sahaamalla ne sai sekä näkymättömiksi että symmetrisiksi; toisin sanoen siisteiksi, eikä tarvinnut erikseen hakea vanhoille kilville sopivaa alustaa. :)


T:Timo
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13294
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Rekisterikilpi - mistä aluslevy?

Viesti Kirjoittaja karra »

Nozki kirjoitti:Eli, jos kilpi on EU-mallinen, niin sen kiinnitysreiät eivät ole symmetrisesti, vaan vaan lähempänä sitä reunaa, jossa ei ole EU- merkkiä.
Kyllä, nuo rosterialuslevyt on myös epäsymmetrisillä rei'illä ja jos laittaa ei-eurokilven niin toisesta reunasta jää noin 5 mm reikää näkyviin.
Timo L. kirjoitti:Btw, mitä enemmän olen tsekkaillut noita, niin sitä mauttomammille rosterialuset "muovimersuissa" näyttävät. Tuntuu että missään ulkomaisissa autoissa niitä ei juuri näy
No hei hei, eikös pre/and W124-ikäluokan mersuissa kuulukin olla juuri nuo teräksiset aluslevyt kilven alla, ja tarpeeksi vanhoissa (kromipuskurit) jopa edessäkin :roll: . Ainakin itse oli siinä uskossa :P . Vai onko nuo vaan suomi-erikoisuuksia?

Ja jos ei-EU-kilven laitolla haetaan sitä suomi-lookkia niin ehdottomasti teräksinen aluslevy eikä noita rintajoupin muovisia :twisted: . No, vaikka ne ei näy eli silloin niiden tarkoitus on passata kiinnitysreiät kohilleen ilman kilpeen poraamisia, eikös niin.

Mutta saksa-look siis on sponsoroitu musta aluslevy kun siellä niitä kilpiä vaihdetaan aina kun auto vaihtuu :mrgreen: .
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
cuuno
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2272
Liittynyt: To 11.08.2005 16:55
Paikkakunta: hki

Re: Rekisterikilpi - mistä aluslevy?

Viesti Kirjoittaja cuuno »

:D ...kilpiä muuten voi tilata myös ilman reikiä :wink: ...tiedoksi :!:
Avatar
Nozki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3822
Liittynyt: Ma 16.08.2010 16:29
Paikkakunta: Länsi-Suomessa

Re: Rekisterikilpi - mistä aluslevy?

Viesti Kirjoittaja Nozki »

karra kirjoitti:No hei hei, eikös pre/and W124-ikäluokan mersuissa kuulukin olla juuri nuo teräksiset aluslevyt kilven alla, ja tarpeeksi vanhoissa (kromipuskurit) jopa edessäkin :roll: . Ainakin itse oli siinä uskossa :P . Vai onko nuo vaan suomi-erikoisuuksia?
Tuo on kyllä mielenkiintoinen kysymys. Piti oikein katsella joskus MB-museolta ostamaani W123-kirjaa, ja Johtotähti Suomen teillä -kirjaa. Kuvista äkkinäisesti päätellen näyttäisi, että näiden autojen ollessa uusia:
- W123:ssa on ollut rosterilevyt etukilpien alla niin Saksassa kuin Suomessakin
- W123:ssa on Suomessa ollut takana kilpiä sekä rosterilevyllä että ilman; ei taida olla selkeää käytäntöä
- W123:ssa ei Saksassa juuri ole käytetty rosterilevyjä takakilpien alla
- W124:ssa on Suomessa ollut edessä sekalaista käytäntöä uusissakin autoissa; joissakin on rosterilevy, joissakin ei ole
- W124:ssa on Suomessa ollut takana varmaan enemmän niitä, joissa on rosterilevy. Sitten taas, esim. faijalla joskus olleessa -91 200D:ssä oli rosterilevy, mun -92 250D:ssä ei ole. Suomiautoja molemmat, mutta en tietenkään osaa olla varma, onko sellainen levy omassani joskus ollut; nyt siellä on vain sellainen joku ei-näkyvä kiinnitysrauta.
- W124:ssa ei saksalaisissa kuvissa juuri näy rosterilevyjä ensinkään; lienee suomalaisten juttu enempi.
karra kirjoitti:Ja jos ei-EU-kilven laitolla haetaan sitä suomi-lookkia niin ehdottomasti teräksinen aluslevy eikä noita rintajoupin muovisia :twisted: . No, vaikka ne ei näy eli silloin niiden tarkoitus on passata kiinnitysreiät kohilleen ilman kilpeen poraamisia, eikös niin.
Kai se näin sitten on, ainakin jos näin off-topiccina kyseessä on W123. Omaan W123:een en kyllä niinkään ajatellut ei-EU-kilvellä hakevani Suomi-lookkia. Mun mielestä vaan 80-luvun alun autoon ei sovi EU-kilpi, kun ei siihen maailman aikaan EU:sta vielä edes puhuttu mitään. No, itse olin tosin oman coupeni valmistumisaikaan noin puolivuotias, joten en ihan tarkkaan muista, mistä silloin on maailmanpolitiikassa keskusteltu... Pitääköhän mun nyt sitten kuitenkin alkaa harkita rosterilevyjen hankkimista. :roll:

karra kirjoitti:Mutta saksa-look siis on sponsoroitu musta aluslevy kun siellä niitä kilpiä vaihdetaan aina kun auto vaihtuu :mrgreen: .
Sekin on totta, jos puhutaan nykyaikaisista systeemeistä. Kuvista päätellen tuollaisia ei ollut W123:n aikaan, eikä kyllä oikein missään W124:ää uutena esittävissäkään kuvissa noita näy. Eikä sitäpaitten suomalaiset kilvet sovi niihin! :lol:

T:TTT
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Avatar
Sello
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 39
Liittynyt: Su 25.04.2010 21:10
Paikkakunta: Turku

Re: Rekisterikilpi - mistä aluslevy?

Viesti Kirjoittaja Sello »

Tämäkin topic on saanut viimein jatkoa!

Päädyin lopulta kilven taakse piiloon jäävään aluslevyasennukseen. Lisäksi vaihdoin nuo neljä ruuvia vielä uusiin rostereihin niin ei korroosio pääse niitä ruostuttamaan. :wink: Lopputulos on mielestäni selkeä ja siisti.

Muoviset taustalevyt hankin Virkkalan Autostartilta. http://www.autostart.fi" onclick="window.open(this.href);return false;

Kuva
W218 350 CDI Shooting Brake


ex:
W124 260 E
W124 300 TD
Avatar
E220
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 157
Liittynyt: Ke 21.01.2004 15:28
Paikkakunta: Nokia

Re: Rekisterikilpi - mistä aluslevy?

Viesti Kirjoittaja E220 »

Terkut Australian Rockhamptonista,

Miksei Suomesta löydy puljua josta sais tilata omat pohjat? Kuten täällä tämä.

On muuten mersut vähissä, sen verran tota preeriaa ympärillä, että kalusto on maastureita ja avolavoja. Yks nätti osui tänään matkalle.Kuva
Kuva
BMW E93 330dA caprio -08

exät: W209 CLK270CDI -04
W124 E220 -95
S210 E280T 4MATIC -98
Avatar
E220
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 157
Liittynyt: Ke 21.01.2004 15:28
Paikkakunta: Nokia

Re: Rekisterikilpi - mistä aluslevy?

Viesti Kirjoittaja E220 »

Veholla alustojen hinta 15€/pari.

Päädyin kuitenkin selvittämään innostusta kylällä ja tilaamaan vähän enemmän kerralla, hinta putosi aika reippaasti siitä mitä olisin Veholle joutunu pulittaa.
Tältä näyttää:
Kuva
BMW E93 330dA caprio -08

exät: W209 CLK270CDI -04
W124 E220 -95
S210 E280T 4MATIC -98
Avatar
CDI320CLS
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 399
Liittynyt: Ke 11.09.2013 08:24
Paikkakunta: Nummela

Re: Rekisterikilpi - mistä aluslevy?

Viesti Kirjoittaja CDI320CLS »

166.JPG
Tuommoisen kilpitelineen teetin, 7 mm alumiiniin jyrsittin kilvelle tila. Takana ruuveille tehtyt kierteet, puskuri pitää irroittaa kun kilven laittaa paikoilleen. Passivointi tehtiin alan firmassa. Poliisit eivät vielä ole puuttuneet asiaan, katsastusmies sanoi, että ei ne aivan lailliset ole.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
MB w212
LR Range Rover
LR Defender 60 YRS Lim. Ed.
Audi Quattro 20V
Avatar
E220
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 157
Liittynyt: Ke 21.01.2004 15:28
Paikkakunta: Nokia

Re: Rekisterikilpi - mistä aluslevy?

Viesti Kirjoittaja E220 »

CDI320CLS kirjoitti:
166.JPG
Tuommoisen kilpitelineen teetin, 7 mm alumiiniin jyrsittin kilvelle tila. Takana ruuveille tehtyt kierteet, puskuri pitää irroittaa kun kilven laittaa paikoilleen. Passivointi tehtiin alan firmassa. Poliisit eivät vielä ole puuttuneet asiaan, katsastusmies sanoi, että ei ne aivan lailliset ole.

Ainakaan sheriffi ei vie sun kilpiä tien päällä :D
BMW E93 330dA caprio -08

exät: W209 CLK270CDI -04
W124 E220 -95
S210 E280T 4MATIC -98
karvis
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 55
Liittynyt: Pe 29.03.2013 06:42

Re: Rekisterikilpi - mistä aluslevy?

Viesti Kirjoittaja karvis »

EU-kilvelle rosterisia taustoja olen myynyt 10e.kpl ja laatu 10. Liian kallis....monen mielestä ;)
Avatar
felmit
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2447
Liittynyt: Ke 23.06.2004 07:40
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rekisterikilpi - mistä aluslevy?

Viesti Kirjoittaja felmit »

karvis kirjoitti:EU-kilvelle rosterisia taustoja olen myynyt 10e.kpl ja laatu 10. Liian kallis....monen mielestä ;)
Onko kuvaa?
pituus? Peittääkö tuotiautona tuodun kiinnityreiät, jos on ollut päistä kiinni?
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=140016
autodidakti
markoolio
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: Ke 29.01.2014 19:09

Re: Rekisterikilpi - mistä aluslevy?

Viesti Kirjoittaja markoolio »

Osaisko kukaan sanoa, mistä löytyis W204:n etupuskurissa oleva rekisterikilven tausta suht edukkaasti? En siis tarkota rekisterikilvenpidikettä vaan sitä puskurin osaa johon rekisterikilven ja halutessaan myös pidikkeen voi ruuvata. Alkuperäisen hinta on vissiin 100 € paikkeilla.
Vastaa Viestiin