Mikä mahtaa olla kun ohjaustehostin tuntuu olevan kokonaan pois pelistä paikallaan mutta kun lähtee liikkeelle niin onglema häviää?
myös pitkässä kaarteessa kun ei ole painanut kaasua hetkeen niin tehostin tuntuu häviävän ja kun taas painaa kaasua niin tehostin tulee mukaan.
auto on vm2002 E240 automaatti
W211 ohjaustehostin ongelma
- sataseiska
- Sisäänajossa
- Viestit: 34
- Liittynyt: Su 16.11.2008 13:31
Re: W211 ohjaustehostin ongelma
Osta pumppu 40+pk
w123 - w115 - w114 - w114 - w107 - w201 - w124 - w202 - w210 - w211 -w107
Re: W211 ohjaustehostin ongelma
Mulla tehostin piti kovaa ääntä jo tyhjäkäynnillä, (autona W203) mutta tuli myös kuntoon tehostimen öljynvaihdolla. Aika likaista öljyä olikin. Oisko noissa säiliössä jokin suodatin, mikä tukkeutuessaan aiheuttaa samoja oireita kuin liian vähäinen öljy ? 

W203CDI
- sataseiska
- Sisäänajossa
- Viestit: 34
- Liittynyt: Su 16.11.2008 13:31
Re: W211 ohjaustehostin ongelma
säiliön pohjalla on suodatin, sellainen noin sentin paksuinen "rikka"hanta kirjoitti:Mulla tehostin piti kovaa ääntä jo tyhjäkäynnillä, (autona W203) mutta tuli myös kuntoon tehostimen öljynvaihdolla. Aika likaista öljyä olikin. Oisko noissa säiliössä jokin suodatin, mikä tukkeutuessaan aiheuttaa samoja oireita kuin liian vähäinen öljy ?
w123 - w115 - w114 - w114 - w107 - w201 - w124 - w202 - w210 - w211 -w107
Re: W211 ohjaustehostin ongelma
No nyt jurina palautui, mutta aika vaimeana. Vaihdoin taas öljyt ja ääni hiljenikin mutta ei hävinnyt kokonaan; tyhjäkäynnillä
kun riittävästi kääntää niin jurina kuuluu ja aiheutta myös pientä tärinää. Pitäisiköhän ruveta tiirailemaan ebaystä uutta tehostajan pumppua, vai mikä tuon mahtaa aiheuttaa ? Tehostin kyllä toimii, eikä ohjaus viimeksikään muuttunut jäykemmäksi tms.. Oisko kellään ollut samanlaista ongelmaa ? Kaipa se odottelemallakin selviää että mikä sieltä loppujen lopuksi hajoaa.
Säiliötä kun ei saa avattua että pääsisi sen "sataseiskan" mainitseman suodattimen putsaamaan kunnolla, niin näkisi aiheutuuko ongelma tukkeutuneesta suodattimesta.
P.S. W203 -01
kun riittävästi kääntää niin jurina kuuluu ja aiheutta myös pientä tärinää. Pitäisiköhän ruveta tiirailemaan ebaystä uutta tehostajan pumppua, vai mikä tuon mahtaa aiheuttaa ? Tehostin kyllä toimii, eikä ohjaus viimeksikään muuttunut jäykemmäksi tms.. Oisko kellään ollut samanlaista ongelmaa ? Kaipa se odottelemallakin selviää että mikä sieltä loppujen lopuksi hajoaa.

P.S. W203 -01
W203CDI
Re: W211 ohjaustehostin ongelma
Viittaisi ilmaan tai öljyn vähyyteen systeemissä jos pumppu pystyy muuten tuottamaan riittävän paineen ajoittain.
Jollain muullakin ollut sama ongelma:
http://mbworld.org/forums/e-class-w211/ ... -w211.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vaihtavat jotaiin o-renkaita putkiin. Sinänsä kävisi järkeen jos vuotaa öljyä niin kierrossa on ilmaa = ei tehostusta. Onko kenelläkään kokemusta mitkä tiivisteet tuossa pdf-dokumentissa vaihdetaan
Jollain muullakin ollut sama ongelma:
http://mbworld.org/forums/e-class-w211/ ... -w211.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vaihtavat jotaiin o-renkaita putkiin. Sinänsä kävisi järkeen jos vuotaa öljyä niin kierrossa on ilmaa = ei tehostusta. Onko kenelläkään kokemusta mitkä tiivisteet tuossa pdf-dokumentissa vaihdetaan

Maailmassa on kahdenlaisia autoja. On uusia Mersuja ja käytettyjä Mersuja. =D
ex. MB W211 E270 cdi Elegance `04
ex. MB W202 C280 Ésprit ´95 Imperial Red.
ex. MB W211 E270 cdi Elegance `04
ex. MB W202 C280 Ésprit ´95 Imperial Red.