Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
full
Vakiokalustoa
Viestit: 53 Liittynyt: Ke 31.01.2007 20:11
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja full » Pe 21.05.2010 12:11
eli auto onpi 200D.
autoon vaihdettu laatikko, kytkin, painelaakeri, rättinivel, kardaaninkannatinlaakeri 2009 tammikuussa.
auto pelaa maantiellä moitteetta mutta nurkka-ajossa ärsyttää kengurulähdöt. mitä tälle voisi tehdä? onko kytkimessä säätöjä vaijerilla vai onko kytkin edes vaijerimallia?
tottunut jo tähän hieman liikaa mutta auto on menossa vaihtoon dieselin tarpeettomuudesta johtuen niin olisi kiva laittaa siihen kuntoon että uuttakin omistajaa miellyttää
BMW M535 -86
Volvo V90 D3 -18
felmit
Mersumies
Viestit: 2447 Liittynyt: Ke 23.06.2004 07:40
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja felmit » Pe 21.05.2010 12:28
nestekytkin
hanaa vaatii ja reippaat otteet
autodidakti
miksei
Vakiokalustoa
Viestit: 299 Liittynyt: To 11.08.2005 18:41
Paikkakunta: Kokemäki
Viesti
Kirjoittaja miksei » Pe 21.05.2010 13:41
Ominaisuus tuo on tuossa mallissa.
aikahilijasta
Vakiokalustoa
Viestit: 84 Liittynyt: Ma 18.02.2008 09:17
Paikkakunta: Leppävirta
Viesti
Kirjoittaja aikahilijasta » Ma 24.05.2010 00:16
oma mersu nykii kanssa liikkeelle lähtiessä ja kaupunki ajossa.
(200d)
voipiko johtua kun kaasuvivustossa on eräänlainen jousi(?) että tämä olisi vaihdon tarpeessa....
Konemies on erimies.
cuuno
Mersumies
Viestit: 2308 Liittynyt: To 11.08.2005 16:55
Paikkakunta: hki
Viesti
Kirjoittaja cuuno » Ma 24.05.2010 01:49
...kaasuvivuston iskari vaihtokunnossa
teem085
Mersumies
Viestit: 525 Liittynyt: Ti 14.10.2008 18:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja teem085 » Ma 24.05.2010 19:18
itellä pompottaa vaikka oon vaihtanu sen iskarinki! ärsyttävä ominaisuus kyllä välillä...
Joku riisikuppi:(
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
MatKa
Vakiokalustoa
Viestit: 350 Liittynyt: Ma 23.01.2006 19:44
Paikkakunta: Oulun kupeessa
Viesti
Kirjoittaja MatKa » Ma 24.05.2010 19:51
Sen nykimisen saa huomattavasti lievemmäksi jos laittaa jousittamattoman kytkinlevyn.
S210 220 CDI A -02
pirhonen
Vakiokalustoa
Viestit: 487 Liittynyt: Ti 14.09.2004 02:56
Paikkakunta: lahti
Viesti
Kirjoittaja pirhonen » Su 30.05.2010 10:38
full kirjoitti: eli auto onpi 200D.
Itselläni sama vika kesärenkailla,mutta ei talvirenkailla.
Vika poistui ostettuani W-luokan rungoille pinnatut renkaat.
ÄSSÄ-rengas Lammi
autoon vaihdettu laatikko, kytkin, painelaakeri, rättinivel, kardaaninkannatinlaakeri 2009 tammikuussa.
auto pelaa maantiellä moitteetta mutta nurkka-ajossa ärsyttää kengurulähdöt. mitä tälle voisi tehdä? onko kytkimessä säätöjä vaijerilla vai onko kytkin edes vaijerimallia?
tottunut jo tähän hieman liikaa mutta auto on menossa vaihtoon dieselin tarpeettomuudesta johtuen niin olisi kiva laittaa siihen kuntoon että uuttakin omistajaa miellyttää
wallu
dealer
Asiantuntija
Viestit: 18032 Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi
Viesti
Kirjoittaja dealer » Su 30.05.2010 12:27
Taakse uudet renkaat ja reilusti painetta.
wiimax.fi
paloviita
Asiantuntija
Viestit: 1140 Liittynyt: Su 22.08.2004 23:07
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja paloviita » Su 30.05.2010 13:47
dealer kirjoitti: Taakse uudet renkaat ja reilusti painetta.
Tai 16 tuumaiset pyörät matalammalla profiililla.
MB 250SL -67
MB 230SL -66 (toistaiseksi osina)
BMW i3
Audi A8 3.0 TDI -04