w210 55 amg
w210 55 amg
Tervehdys!
Tarkotus olisi hommata tuollainen e55 amg vm. 1999.
Mitä sellaisesta tulisi tarkistaa ku menee katsomaan? Onko paljon tyyppivikoja?
Kiitoksia etukäteen!
Tarkotus olisi hommata tuollainen e55 amg vm. 1999.
Mitä sellaisesta tulisi tarkistaa ku menee katsomaan? Onko paljon tyyppivikoja?
Kiitoksia etukäteen!
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: w210 55 amg
no ekaksi että sisusta,väri jne on ne mitä etsit.Wege83 kirjoitti:Tervehdys!
Tarkotus olisi hommata tuollainen e55 amg vm. 1999.
Mitä sellaisesta tulisi tarkistaa ku menee katsomaan? Onko paljon tyyppivikoja?
Kiitoksia etukäteen!
sitten vois katsoa vaikka yleiskuntoa, maalipintaa ja kaikkien laitteiden toiminnat....
uudeksi autoksihan se ei muutu ja vikoja siihenkin tulee....nyt kesällä kannattaa ottaa kylmäspräytä mukaan jotta voi esim. webaston testata (jos on)....ilmastoinninhan voi luonnollisesti kokeilla.
noissa kuten muissakin hyvin varustelluissa autoissa on noi sähköheebeneet ne mitkä yleensä pettää....
no onhan siellä kait ihan tyyppivikojakin, pässinkulkuset,narinanivelet jne. mutta ne onkuluvia osia....ruostetta ehkä? omassani ei paljon ole ainakaan.
itsellä nyt takana hakemaasi autoon pohjautuva E420 ja takana vajaan vuoden aikana 54tkm ajoa....pari tonnia on mennyt harrastukseen....
muutenhan tollanen amg on mitä parhain peli mutta sekin vanhenee....
eli yleisesti ottaen vaan katsot että auto miellyttä itseäsi, niitä pieniä tulevia vikoja on sitten ajan kanssa vaan korjattava....
Opel, "weird lieben autos"....
Katalysaattoreita kannattaa kuunnella. Jos autolla on painettu kunnolla Saksan autobaanoilla, niin katalysaattorit on aina isomoottorisissa autoissa kovilla. Omassa AMG:ssä katalysaattorit oli vaihtokunnossa ostohetkellä. Ja vaihdosta tullut lasku on ollut toistaiseksi suurin viimeiseen neljään vuoteen. Taisi maksaa 1200 euroa.
2004 SLK 320 Final Edition
Niin ja eikös osatkin maksa noihin ihan kivasti? Sekin kannattaa varmaa huomioida kun auto on vielä hankintavaiheessa! Mut sen varmasti tiedätkin että osat maksaa
Kyllä sen kai aika hyvin näkee kun vähän autoa tutkiskelee että millainen vekotin on kyseessä Toivotaan että osuu kohdalle sopiva yksilö.
Kyllä sen kai aika hyvin näkee kun vähän autoa tutkiskelee että millainen vekotin on kyseessä Toivotaan että osuu kohdalle sopiva yksilö.
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
E55 AMG 1999 ja uudemmat; etuputki kahdella katilla 3200 eur (KL-varaosat), 3400 eur (MB), 3000 eur (Saksa) ja ebaysta hyvällä tuurilla n. 700-800 eur. Ja niitä putkia on sitten kaksi
- MB E55 AMG '99, Calibra 2.0i-16v '96, Calibra 2.0i-8v '94 ja '96, Calibra V6 2.5i-24v '94, V70 2,5T AWD '04 -
[size=75]Exät: BMW 318, 320, 518, 2 x 520i, 528i, 535iA, Ford Taunus GT, Escort MkIV, MB 380 SE W126, E300TDT Avantgarde (S210), Opel Astra F 1.8i-16v Car, 1.8i-16v Sport, Corsa A, Kadett E 1.6i, 1.8 GSi, 2.0-16v GSi, Vectra B1 Sport, B2 1.8 CD, B2 100 Edition 2.0i-16v 1999, Vectra A2 2.0i-16v, Calibra 2.0i-16v DTM, 2.0i-16v x 3, 2.0i-8v, 4x4 2.0i-16v, 2.5i-24v, Senator 3.0i-24v CD aut, VW Golf 1.3, 1.8 GT, 1.8 GTi-16v, Jetta 1.6D, 1.9TD, 1.8i Flair, Passat 1.8 Variant, Golf Cabrio GLi, Porsche 924, Suzuki GSX-R 750[/size]
[size=75]Exät: BMW 318, 320, 518, 2 x 520i, 528i, 535iA, Ford Taunus GT, Escort MkIV, MB 380 SE W126, E300TDT Avantgarde (S210), Opel Astra F 1.8i-16v Car, 1.8i-16v Sport, Corsa A, Kadett E 1.6i, 1.8 GSi, 2.0-16v GSi, Vectra B1 Sport, B2 1.8 CD, B2 100 Edition 2.0i-16v 1999, Vectra A2 2.0i-16v, Calibra 2.0i-16v DTM, 2.0i-16v x 3, 2.0i-8v, 4x4 2.0i-16v, 2.5i-24v, Senator 3.0i-24v CD aut, VW Golf 1.3, 1.8 GT, 1.8 GTi-16v, Jetta 1.6D, 1.9TD, 1.8i Flair, Passat 1.8 Variant, Golf Cabrio GLi, Porsche 924, Suzuki GSX-R 750[/size]
E50 :n näyttää katti maksan 479/kpl
http://www.uni-fit.de/cgi-bin/baseporta ... /suche_001
Miten noissa AMG -versiossa ruoste vaivaa ?
http://www.uni-fit.de/cgi-bin/baseporta ... /suche_001
Miten noissa AMG -versiossa ruoste vaivaa ?
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
200+työtäJuha R kirjoitti:E55 AMG 1999 ja uudemmat; etuputki kahdella katilla 3200 eur (KL-varaosat), 3400 eur (MB), 3000 eur (Saksa) ja ebaysta hyvällä tuurilla n. 700-800 eur. Ja niitä putkia on sitten kaksi
http://www.aijaa.com/v.php?i=6030072.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=6030104.jpg
yhteensä.
Opel, "weird lieben autos"....
1999 ja uudemmat AMG E55:set: 4 kpl katteja ja 4 kpl lambda-antureita. Jälkimmäiset katit voi heittää pois mutta ne etummaiset on siellä oltava. Ne voi tietenkin korvata esim. 300 kennoisilla metallikateilla jolloin hintaa tulee n. 500 eur ja työ päälleeemeli 210 kirjoitti:200+työtäJuha R kirjoitti:E55 AMG 1999 ja uudemmat; etuputki kahdella katilla 3200 eur (KL-varaosat), 3400 eur (MB), 3000 eur (Saksa) ja ebaysta hyvällä tuurilla n. 700-800 eur. Ja niitä putkia on sitten kaksi
http://www.aijaa.com/v.php?i=6030072.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=6030104.jpg
yhteensä.
- MB E55 AMG '99, Calibra 2.0i-16v '96, Calibra 2.0i-8v '94 ja '96, Calibra V6 2.5i-24v '94, V70 2,5T AWD '04 -
[size=75]Exät: BMW 318, 320, 518, 2 x 520i, 528i, 535iA, Ford Taunus GT, Escort MkIV, MB 380 SE W126, E300TDT Avantgarde (S210), Opel Astra F 1.8i-16v Car, 1.8i-16v Sport, Corsa A, Kadett E 1.6i, 1.8 GSi, 2.0-16v GSi, Vectra B1 Sport, B2 1.8 CD, B2 100 Edition 2.0i-16v 1999, Vectra A2 2.0i-16v, Calibra 2.0i-16v DTM, 2.0i-16v x 3, 2.0i-8v, 4x4 2.0i-16v, 2.5i-24v, Senator 3.0i-24v CD aut, VW Golf 1.3, 1.8 GT, 1.8 GTi-16v, Jetta 1.6D, 1.9TD, 1.8i Flair, Passat 1.8 Variant, Golf Cabrio GLi, Porsche 924, Suzuki GSX-R 750[/size]
[size=75]Exät: BMW 318, 320, 518, 2 x 520i, 528i, 535iA, Ford Taunus GT, Escort MkIV, MB 380 SE W126, E300TDT Avantgarde (S210), Opel Astra F 1.8i-16v Car, 1.8i-16v Sport, Corsa A, Kadett E 1.6i, 1.8 GSi, 2.0-16v GSi, Vectra B1 Sport, B2 1.8 CD, B2 100 Edition 2.0i-16v 1999, Vectra A2 2.0i-16v, Calibra 2.0i-16v DTM, 2.0i-16v x 3, 2.0i-8v, 4x4 2.0i-16v, 2.5i-24v, Senator 3.0i-24v CD aut, VW Golf 1.3, 1.8 GT, 1.8 GTi-16v, Jetta 1.6D, 1.9TD, 1.8i Flair, Passat 1.8 Variant, Golf Cabrio GLi, Porsche 924, Suzuki GSX-R 750[/size]
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
nooooo sit se tekee 400+työtä...ja työhän on suomessa ilmaistaJuha R kirjoitti:1999 ja uudemmat AMG E55:set: 4 kpl katteja ja 4 kpl lambda-antureita. Jälkimmäiset katit voi heittää pois mutta ne etummaiset on siellä oltava. Ne voi tietenkin korvata esim. 300 kennoisilla metallikateilla jolloin hintaa tulee n. 500 eur ja työ päälleeemeli 210 kirjoitti:200+työtäJuha R kirjoitti:E55 AMG 1999 ja uudemmat; etuputki kahdella katilla 3200 eur (KL-varaosat), 3400 eur (MB), 3000 eur (Saksa) ja ebaysta hyvällä tuurilla n. 700-800 eur. Ja niitä putkia on sitten kaksi
http://www.aijaa.com/v.php?i=6030072.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=6030104.jpg
yhteensä.
Opel, "weird lieben autos"....
Aika hyvinhän nuo tarvikekatit tuonne sopii. Mulla kun oli katit rikki niin suunnittelin kans tarvikkeita mutta tila näytti kovinkin ahtaalta ja hommasin sitten tuon varaosa-auton jossa oli ihan ehjät katit.eemeli 210 kirjoitti:200+työtäJuha R kirjoitti:E55 AMG 1999 ja uudemmat; etuputki kahdella katilla 3200 eur (KL-varaosat), 3400 eur (MB), 3000 eur (Saksa) ja ebaysta hyvällä tuurilla n. 700-800 eur. Ja niitä putkia on sitten kaksi
http://www.aijaa.com/v.php?i=6030072.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=6030104.jpg
yhteensä.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Hyvä peli, osta pois
Itselläni ollut vm. -98 E55 reilut 6 vuotta, pääasiassa tyytyväinen olen ollut. Eihän nuo maksakaan enää juuri mitään. Ylläpito sitten kustantaa pikkasen enemmän kuin perusmalli, vaikka monet osat ovat yhteneviä. AMG:n omat osat sitten ovat omissa hinnoissaan, mm. etujarrulevyt reilut 300 € / kpl, eikä saa tarvikkeena, pa-suodin jotain 170 €, ilmanputsareita 2 kpl, tulppia 16 kpl, á 10 €, renkaatkin jo vakiona takana 265 mm leveät jne.
Omassa autossa on jo Saksassa vaihdettu metallikatit, meinaa vain katsastuksessa olla HC:t tarkalla aina, vaatii lämmitystä. Muuta ei leimalla yleensä ole ollut. Viime kesänä korvasin keskipöntön X-pipellä, nyt on sopivasti V8:n ääniäkin pelkän suhinan sijaan.
Polttoainetta vie nurkka-ajossa reilusti, mutta matkassa pääsee jopa alle kympillä. Toki sitten myös ohitukset sujuvat kivuttomasti. Vuosi sitten tein Euroopan reissun reilut 4000 km ja nyt lauantaina lähden taas. Eiköhän sitä V-Poweria polteta ainakin 500 litraa Saksan, Itävallan, Sveitsin, Italian ja Ranskan teillä... Hyviä hommia AMG:n matkailumallilla
-Mika-
Itselläni ollut vm. -98 E55 reilut 6 vuotta, pääasiassa tyytyväinen olen ollut. Eihän nuo maksakaan enää juuri mitään. Ylläpito sitten kustantaa pikkasen enemmän kuin perusmalli, vaikka monet osat ovat yhteneviä. AMG:n omat osat sitten ovat omissa hinnoissaan, mm. etujarrulevyt reilut 300 € / kpl, eikä saa tarvikkeena, pa-suodin jotain 170 €, ilmanputsareita 2 kpl, tulppia 16 kpl, á 10 €, renkaatkin jo vakiona takana 265 mm leveät jne.
Omassa autossa on jo Saksassa vaihdettu metallikatit, meinaa vain katsastuksessa olla HC:t tarkalla aina, vaatii lämmitystä. Muuta ei leimalla yleensä ole ollut. Viime kesänä korvasin keskipöntön X-pipellä, nyt on sopivasti V8:n ääniäkin pelkän suhinan sijaan.
Polttoainetta vie nurkka-ajossa reilusti, mutta matkassa pääsee jopa alle kympillä. Toki sitten myös ohitukset sujuvat kivuttomasti. Vuosi sitten tein Euroopan reissun reilut 4000 km ja nyt lauantaina lähden taas. Eiköhän sitä V-Poweria polteta ainakin 500 litraa Saksan, Itävallan, Sveitsin, Italian ja Ranskan teillä... Hyviä hommia AMG:n matkailumallilla
-Mika-
E430 T 4Matic Elegance -00
E63 T AMG `Designo´ -07
E350 T A 9G BLUETEC Elegance -13
E63 T AMG `Designo´ -07
E350 T A 9G BLUETEC Elegance -13
Mistäköhän katalysaattoreita kannattaisi ruvetaan metsästämään ``halvalla`` ? Omassa E55 AMG:eessä olisi vaihtokunnossa..
Pitäisi ennen katsastusta vaihdattaa..Ei ole onneksi kiire,ensivuoden huhtikuussa vasta pitää katsastaa,mutta tarttee ruveta hommaamaan pikkuhiljaa,ovat kumminkin hiukan hintavat..
Pitäisi ennen katsastusta vaihdattaa..Ei ole onneksi kiire,ensivuoden huhtikuussa vasta pitää katsastaa,mutta tarttee ruveta hommaamaan pikkuhiljaa,ovat kumminkin hiukan hintavat..