Mistä lähtien on valmistettu parempikorisia uusia C-mersuja?
Mistä lähtien on valmistettu parempikorisia uusia C-mersuja?
On ollut monenlaista huhua liikkeellä siitä, milloin alettiin valmistaa niitä hyväkorisia, ruosteettomana huomattavasti aiempia C-malleja ja muita mersumalleja pidempään pysyviä C-koppaisia mersuja. Toisaalla väitetään että 2002-vuoden elokuusta alkaen (tehtaan kausi vaihtuu elokuun tienoilla), toisaalla taas että vuoden 2004 facelift-mallista lähtien.
Mikähän se totuus on, kun näitä kaikenlaisia facelift-mallejakin on tullut mersun tehtaalta tasaisin väliajoin?
Mistä se hyvällä ja huonolla korilla varustettujen C-mersujen raja tarkkaan ottaen menee?
Toivottavasti vastailette, te joilla tästä asiasta paremmin tietoa on!
Mikähän se totuus on, kun näitä kaikenlaisia facelift-mallejakin on tullut mersun tehtaalta tasaisin väliajoin?
Mistä se hyvällä ja huonolla korilla varustettujen C-mersujen raja tarkkaan ottaen menee?
Toivottavasti vastailette, te joilla tästä asiasta paremmin tietoa on!
Mulla on ollut -02 ja facelift. Kumpikaan ei ole ollut ruosteessa muualta kun tuolta taka-akseliston pinnoista mutta se näissä taitaa olla ihan normaali ilmiö. Tosiaan kumpikaan ei ole ollut suomi-autokaan. Jos suomi-autoa halajat niin varustaudu tuohon lisävarusteeseen eli ruosteeseen, muita lisävarusteitahan niissä ei juuri olekkaan
Ei vaan kyllä se varmasti paljon on kiinni miten sitä hoitaa.. Ovien tiivisteiden alta kannattaa vilkaista sinne ainakin on näissä pesinyt..

Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Minulla on W202 ja eipä pahemmin ruosteita ole missään. Takakaaressa pieniä kohtia mutta muuten täysin ruosteeton. Eikä ole uusiksi maalattu tms..
Mistä noista tietää vaikka vuoden päästä kukkii joka paikasta.
Muutamia myös uudempia korimalleja tullut nähtyä aivan kauhiassa kunnossa mutta niitä on pidetty varmasti ilman mitään huolenpitoa.
Mistä noista tietää vaikka vuoden päästä kukkii joka paikasta.

Muutamia myös uudempia korimalleja tullut nähtyä aivan kauhiassa kunnossa mutta niitä on pidetty varmasti ilman mitään huolenpitoa.
MB A 140
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 41
- Liittynyt: Ti 01.06.2010 21:18
Meillä on tuo S202 -99 ja talvella ekat alkavat tuli takaluukun sisäreunaan ja takaluukun kahvan alle. Nyt kun tuo sai sitten pusun takapuskuriin, maalattiin se samassa sitten yli ja eiköhän tuo taas muutaman vuoden mene ilman kukintoja.
Kuten tuolla on sanottu, se hoito ei ainakaan huononna tuota korin kestoa. Tässä viime aikoina on kyllä näkynyt niin 202, kuin 203 korisia erittäin ruosteisia autoja, mutta niissä on ollut yhtenevänä tekijänä semmoinen beesi/kerma väri. Onkohan siinä värissä jotain vikaa

Kuten tuolla on sanottu, se hoito ei ainakaan huononna tuota korin kestoa. Tässä viime aikoina on kyllä näkynyt niin 202, kuin 203 korisia erittäin ruosteisia autoja, mutta niissä on ollut yhtenevänä tekijänä semmoinen beesi/kerma väri. Onkohan siinä värissä jotain vikaa


SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 41
- Liittynyt: Ti 01.06.2010 21:18
No jumaliste, entinen autoni oli ruostekukkainen W210 värillä "702 smoke silver metallic" ja se tämän kylän mätä W202 on saman värinen, metallibeige. Jotta olisiko sittenkin jotain yhteistä?Antti V kirjoitti:Meillä on tuo S202 -99 ja talvella ekat alkavat tuli takaluukun sisäreunaan ja takaluukun kahvan alle. Nyt kun tuo sai sitten pusun takapuskuriin, maalattiin se samassa sitten yli ja eiköhän tuo taas muutaman vuoden mene ilman kukintoja.
Kuten tuolla on sanottu, se hoito ei ainakaan huononna tuota korin kestoa. Tässä viime aikoina on kyllä näkynyt niin 202, kuin 203 korisia erittäin ruosteisia autoja, mutta niissä on ollut yhtenevänä tekijänä semmoinen beesi/kerma väri. Onkohan siinä värissä jotain vikaa![]()

Kylläpä nuo kukkii, vaikka miten peset ja puunaat. Varsinkin paljon ajettuna, kokemusta on runsaasti aiheesta. Nimenomaan faceliftiä vaivaa heikko maalaus, vanhemmat olivat paremia. Mulla oli -99 autossa mm. takaluukku niin laho, että kilpivalot eivät pysyneet enää kiinni. Luukku vaihdettiin takuuseen, sinänsä hyvä juttu. Myös ovissa oli runsaasti kukkaa yms.Tämä tapahtui siis -2006.Kinnunen kirjoitti:Ei minustakaan W202 ole vielä ruostemalli. Ainakaan samassa mittakaavassa kun saman aikakauden E-sarja. Eikös ruoste ollut C-sarjassa enemmänki tuon W203:en ongelma
Ei taida enaa loytya rousteetonta 202-korimallia edes Saksasta. On nimittain yritetty etsia ja luovuttu toivosta. Takaluukku on lahes varmasti jostakin kohtaa ruosteessa!
Kylla tuo 203-korimalli ruostuu aika herkasti ainakin syksyyn 2004 saakka. Toisaalta nama 9/2004-mallit ovat aika uusia viela joten niiden
ruostumisesta ei ehka sanoa viela mitaan varmaa.
Hommaa CLK tai SLK jos haluat mersun joka ei juurikaan ruostu!
Kylla tuo 203-korimalli ruostuu aika herkasti ainakin syksyyn 2004 saakka. Toisaalta nama 9/2004-mallit ovat aika uusia viela joten niiden
ruostumisesta ei ehka sanoa viela mitaan varmaa.
Hommaa CLK tai SLK jos haluat mersun joka ei juurikaan ruostu!
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
- harrikka95
- Mersumies
- Viestit: 643
- Liittynyt: Ma 19.11.2007 17:06
- Paikkakunta: Pohojanmaa