Ei siellä ole mitään tukivarsia...
todennäköisesti jousipakassa on jossain välissä kivi, joka putoaa pois kun nostat tunkilla etupään ilmaan ja et koskaan löydä vikaa, joka poistui itsestään...
Sitte voi tietysti olla iskarin alapää tai yläpää...
Voi ne lehtijousipakat olla silmukoistaan kuluneet niin, että siirtyy sivusuunnassa... tarttee vaihtaa melkein siinä vaiheessa jotain...
Sitte on vielä olka-akselit, ne vois rasvata - varsinkin jos ohjaus on hiukankaan raskas tai takeltlee yhtään. ohjeet löytyy tältä palstalta...
No perk... enpäs löytänytkään... otetaan 2 tunkkia, joilla nostetaan etuaksilasta keula irti maasta, (huom turvallisuusasiat!), pyörät käännetään linkkuun toiselle puolelle, rasvataan molemmat olka-akselit, käännetään pyörät linkkuun toiseen suuntaan ja rasvataan taas. Nyt pitäis olla rasvat tulleet niin ala- kuin yläpäästä molemmasta olka-akselista, ja etupää lasketaan alas.
Apusimpukkakin joskus on jotain pauketta pitänyt, mutta eipä sitä yleensä kuule sen kaiken muun metelin läpi...